دسته‌بندی نشده

مرکز خرید تیراژه تهران : مرکز خرید لوکس در بزرگراه اشرفی اصفهانی

مرکز خرید تیراژه تهران

مرکز خرید تیراژه تهران یکی از مراکز خرید غرب تهران است که قدمتی ۱۵ ساله دارد. این مرکز خرید ۵ طبقه دارد که شامل طبقات منفی یک، همکف، یک، دو و سه است.

تنها مرکز خرید تیراژه در تهران تا سال ۹۲، این مرکز خرید بود تا اینکه پاساژ تیراژه تهران دو در خیابان شهید مدنی تهران افتتاح گردید و پس از آن این مرکز خرید به مرکز خرید تیراژه یک تبدیل شد.

برای مدت‎های طولانی پاساژ تیراژه تهران، تنها پاساژ موجود در بزرگراه اشرفی اصفهانی حدفاصل بزرگراه حکیم و همت در محله باغ فیض بود، چندی پیش مرکز خرید طلا و جواهر گنجینه ۲۴ به همسایگی پاساژ تیراژه ساخته شد.

در سال‌های اولیه، مرکز خرید تیراژه یک مرکز خرید لوکس به حساب می‎آمد اما امروزه با گذر ۱۵ سال یک مرکز خرید اقتصادی محسوب می‎شود که می‎توان در پاساژ تیراژه خیلی خریدهای به صرفه و اقتصادی کرد. دسترسی آسان یکی از ویژگی‎های منحصر به فرد تیراژه است.

دسترسی‌های مرکز خرید تیراژه تهران

مرکز خرید تیراژه تهران در بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از میدان پونک، حدفاصل بزرگراه حکیم و همت و در مسیر شمال به جنوب بزرگراه واقع شده.

این مرکز خرید روبروی یکی از خیابان‎های معروف بزرگراه اشرفی اصفهانی به نام خیابان شهید قموشی (پارک سابق) قرار گرفته شده است.

خیابان قموشی به علت قرار گرفتن سه دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه آزاد تهران غرب و دانشگاه سوره از موقعیت استراتژیکی در غرب تهران برخوردار است.

برای رسیدن به پاساژ تیراژه تهران، می‎توان از اتوبوس‎های بی آر تی خط آزادی، دانشگاه علوم تحقیقات استفاده کرد که دقیقا روبروی مرکز خرید تیراژه ایستگاهی به این نام دارد و با استفاده از پل عابر می‎توان به راحتی به پاساژ تیراژه رسید.

همچنین با استفاده از تمامی تاکسی‎هایی که از بزرگراه اشرفی اصفهانی گذر می‎کنند می‎توان به راحتی مجتمع تیراژه رسید.

از طرفی مرکز خرید تیراژه تهران بسیار نزدیک به پل همت است که از روی بزرگراه اشرفی اصفهانی گذر می‎کند.

اگر در شرق تهران ساکن هستید می‎توانید از تمامی تاکسی‎هایی که از اتوبان همت عبور می‎کنند، استفاده کنید و تقاطع اتوبان‎های همت و اشرفی اصفهانی پیاده شوید و با تنها چند دقیقه پیاده‌روی به این مرکز خرید برسید.

البته برای این منظور می‎توان از تاکسی‎ها با مقصد میدان پونک نیز استفاده کرد و که پس خروج از همت و ورود به اشرفی اصفهانی و با پیاده‎روی ۵ دقیقه‎ای به مرکز تیراژه رسید.

اگر با ماشین شخصی خود قصد رفتن به تیراژه را دارید. به یاد داشته باشید، که ایام تعطیل اطراف تیراژه بسیار شلوغ است و به سختی در پارکینگ و یا اطراف آن می‏‌توانید جای پارک پیدا کنید.

یکی از مسیرهای دسترسی به تیراژه خیابان اکبری است که بالاتر از تیراژه در اشرفی اصفهانی قرار دارد، از طریق این خیابان می‌‏توان به خیابان‎ پشتی تیراژه، خیابان نیک‌زارعی، و همچنین پارکینگ تیراژه راه پیدا کرد و جای پارک مناسبی پیدا کرد. باز هم فراموش‎تان نشود که در روزهای تعطیل حتی خیابان‎های پشت پاساژ تیراژه نیز ترافیک سنگین دارند.

اگر احیانا خیابان اکبری را رد کردید نگران نباشید اولین خیابان یک طرفه‎ای که می‌‏توانید از طریق آن به تیراژه برسید، خیابانی‌ست پایین‎تر از مجتمع خرید تیراژه به نام خیابان امام حسین که شما را به خیابان نیک‎زارعی می‎رساند و پس از آن به پاساژ تیراژه. این مورد رو هم در نظر داشته باشید در روزهای اوج شلوغی و ترافیک می‎توانید از خیابان قموشی برای پارک استفاده کنید.

ساعات کار مرکز خرید تیراژه از ساعت ۱۰ الی ۲۳:۳۰ دقیقه است.

طبقه منفی یک پاساژ تیراژه تهران

طبقه منفی یک پاساژ تیراژه تهران که از همان ابتدای ساخت پاساژ تیراژه به این بزرگی نبود و بعدها وسعت پیدا کرد، حالا دیگر راسته لباس کودک‎فروشی غرب تهران محسوب می‌‏شود.

این طبقه با بیش از ۴۰ مغازه فروش لباس کودک در سال‏های اخیر خود را به عنوان راسته لباس‎فروشی کودکان و نوزادان جا انداخته است.

وجود برندهای برتر ایرانی لباس بچه‎گانه از قبیل برند غنچه سبب شده که ساکنین غرب تهران که فرزندان کمتر ۸ سال دارند به این راسته سر بزنند و از مشتریان پر و پاقرص مجتمع خرید تیراژه شوند.

برای رفتن به طبقه منفی یک، از دو پله برقی دو سمت ورودی طبقه همکف، استفاده کنید. طبقه منفی یک شامل دو راهرو بوده که تقریبا تمامی مغازه‎های این راهروها لباس بچه‎گانه می‌‏فروشند جز دکه‎هایی که در وسط یکی از راهروها قرار دارد که یکی‎شان تابلو می‎فروشد و دیگری امیرشکلات است. دو دکه دیگر که در حال حاضر خالی هستند و به نظر می‎رسد که اجاره نشده‎اند.

کافه زنجیره‎ای امیر شکلات در مرکز خرید تیراژه یک شعبه دارد که از فضای داخل طبقه منفی یک به عنوان کافه استفاده کرده.

اگر در حین خرید تمایل داشته باشید که بستنی و یا قهوه‎ای نوش جان کنید و کمی استراحت کنید می‎توانید از امیر شکلات شعبه پاساژ تیراژه استفاده کنید.

طبقه منفی یک شعبه تیراژه سال‏‌های زیادی مهمان هایلند بیوتی بود و تقریبا اکثر ساکنین غرب تهران عطرها و محصولات آرایشی خود را از این شعبه هایلند بیوتی می‌‏خریدند.

زمانی که مدیریت هایلند بیوتی تصمیم گرفت تمامی شعب تهران خود را جمع‎آوری کند و تنها در شعبه آرژانتین به فروش عطرها و محصولات آرایشی و بهداشتی بپردازد، هایلند بیوتی شعبه مجتمع خرید تیراژه تهران بسته شد.

چندی پس از آن برند وجوه در همان مکان به فروش محصولات آرایشی و عطرها پرداخت. اما این شعبه وجوه نیز در کمتر یک سال بسته شد که در حال حاضر در همان مکان، فروشگاه تخفیفان باما که محصولات سوپرمارکتی می‌‏فروخته قرار دارد که این فروشگاه نیز چندی است که تعطیل شده است.

در انتهای یکی از راهروهای طبقه منفی یک پاساژ تیراژه، خانه کودکی وجود دارد که با توجه به راسته کودکانه فروشی این طبقه به نظر انتخاب درستی می‌آید

طوری که مادرها و پدرها در میانه خرید لباس می‎توانند کودکان خود را به این خانه کودک برند و برای ساعتی کودکان بازی و تفریح کنند. البته فراموش نکنید که این خانه کودک بسیار کوچک است.

یکی از معایب طبقه منفی یک پاساژ تیراژه تهران، راه‎ خروج از آن است. تنها راه خروج از آن راه‎پله موجود در بخش شمالی این طبقه و آسانسور کنار آن است.

طبقه همکف مجتمع تیراژه تهران

ساختمان تیراژه در طبقات اول، دوم و سوم، به صورت مربع شکل است. در طبقه همکف یک ردیف از مغازه‎ها در دور مربع قرار گرفته‎اند و دو ردیف مغازه که به صورت موازی که تقریبا در قطر مربع قرار دارند.

در وسط این دو ردیف موازی نیز، دکه‎هایی وجود دارد. در طبقه همکف، مغازه‌های فروش لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک، مانتو، بدلیجات‎فروشی و لباس مهمانی فروشی است.

دکه‎های وسط طبقه همکف، هشت عدد هستند که هر یک، اسباب‎بازی، عطر، بدلیجات، لوازم آرایشی و لوازم کادویی می‏‌فروشند. همچنین در طبقه همکف، کافی شاپی به نام کافه گاندو وجود دارد.

طبقه یک پاساژ تیراژه تهران

طبقه یک پاساژ تیراژه که راه‎های رسیدن به آن پله‎برقی روبروی کافه گاندو طبقه همکف و ۴ راه‎پله در ۴ ضلع مجتمع خرید تیراژه است.

معماری طبقه همکف به گونه‌ای است که تنها شامل فضای دور مربع است و فضای وسط مرکز خرید تیراژه خالی بوده که منظره آن طبقه همکف است.

از مغازه‎های معروف طبقه اول، مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی فروشی رژا است که برندهای معروف و لوکس لوازم آرایشی از جمله آرت دکو را می‏‌فروشد.

برند ایرانی به نام میس اسمارت نیز در این طبقه مغازه دارد. معماری طبقه اول به صورتی است که در وسط طبقه، فضاهای گوشه زیادی را بوجود آورده و در هر یک از گوشه‎ها دکه‎هایی وجود دارد که در آنها کتاب، کاکتوس، لوازم آرایشی، پاستیل، ذرت مکزیکی و بستنی می‎فروشند.

نقطه قوت مرکز خرید تیراژه خوراکیهای هیجان انگیز آن است. به طور مثال بستنی‎فروشی طبقه اول بستنی‎های قیفی با نان‎های رنگارنگ می‎فروشد.

طبقه دوم پاساژ تیراژه تهران

طبقه دوم که دقیقا بر روی طبقه اول بنا نهاده شده، از طریق پله برقی وسط طبقه دوم و پله‎های موجود در ۴ ضلع تیراژه قابل دسترسی است.

به نسبت طبقات دیگر، طبقه دوم تیراژه دارایی مغازه‎هایی خالی است که گویا هنوز اجاره داده نشده‌اند. مغازه خانواده باهوش من واقع در طبقه سوم از جمله مغازه‎های هیجان‎انگیز تیراژه است که اسباب‎بازی و بازی‎های فکری کودکان می‏‌فروشد. حواستان باشد که قیمت‎ کالای این مغازه به هیچ وجه اقتصادی نیست.

separator line

بیشتر بخوانید :

۲۰ مرکز خرید و پاساژ در شهر تهران به همراه آدرس و تلفن

آدرس مرکز خرید فرشته در تهران

آدرس و تلفن مرکز خرید ژاکوب در تهران

آدرس مرکز خرید صاحبقرانیه تهران

معرفی مرکز خرید نارون تهران + آدرس

آدرس و تلفن مرکز خرید عقیق تهران

آدرس و تلفن مرکز خرید نور تهران

آشنایی با مرکز خرید هفت حوض تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا