دسته‌بندی نشده

مدل لباس مجلسی بارداری شیک و جدید

شما به دنبال یک لباس مجلسی بارداری هستید؟ احتمالاً مهمانی خاصی در راه است؟ این فوق العاده است! وقت آن است که یک لباس بارداری زیبا و شیک برای خودتان انتخاب کنید. چون بعد از تولد بچه، دیگر زمانی برای مهمانی‌های بزرگ‌تر نخواهید داشت و دنیای شما حول محور عضو جدید خانواده خواهد چرخید. این دلیل مهمی برای انتخاب هوشمندانه‌ی یک لباس مجلسی بارداری است!

در دنیای متنوع مد لباس بارداری، شما همه چیز را پیدا خواهید کرد، حتی لباس مجلسی بارداری جدید خود را؛ پس نگران نباشید. فقط در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با هم به سراغ انتخاب لباس‌های مجلسی بارداری برویم.

با لباس مجلسی بارداری، بر شایستگی‌های خود تأکید کنید

ما برای مهمانی‌های مختلف شما، زیباترین لباس‌های بارداری را در نظر داریم. حفظ استایل خوب، حتی در دوران بارداری هم کار آسانی است. فقط باید به نکاتی که ما درباره استایل به شما می‌گوییم دقت کنید. در انتهای این مطلب دقیقاً خواهید دانست که برای خرید لباس مجلسی بارداری باید چه کار کنید. اما برویم سراغ مرور این نکات:

  1. آزادی حرکت و تناسب کامل لباس با اندامتان را در نظر بگیرید

چیزی که یک لباس مجلسی بارداری را بسیار خاص می‌کند، نوع برش لباس است. برشی که فضای کافی برای برآمدگی در حال رشد شما در کل دوران بارداری باقی می‌گذارد و آزادی حرکت کامل را به شما هدیه می‌دهد. برای رسیدن به این هدف، اکثر لباس‌های مجلسی بارداری، دارای زیپ‌های مخصوص در کنار یا بندکشی یا کمربند در خط امپایر هستند. این لباس‌ها برای شما مناسب‌تر هستند و برآمدگی بدن شما را زیباتر نشان می‌دهند.

  1. لباسهای مدل امپراتوری را فراموش نکنید

این لباس‌ها نقش مهمی در زیبایی شما در مهمانی‌های دوران بارداری دارند و بیشتر توسط ارسی‌ها، کمربندها و درزهایی آراسته شده‌اند که زیر سینه و بالای برآمدگی شکم شما قرار دارد. اندام شما در این لباس‌ها، با تأکید بر زیبایی قوس کمر عالی به نظر خواهد رسید.

اینکه ترجیح می‌دهید لباسی خوش فرم بپوشید یا لباسی با خط A به خودتان بستگی دارد. یقه‌هایی به شکل خاص، بر دکلته شما در دوران بارداری تأکید می‌کنند. اما لباس‌های بارداری یقه بلند یا لباس‌هایی با یقه‌ی گرد هم بد نیستند. جسارت به خرج دهید و استایل‌های جدید را برای خرید لباس مجلسی بارداری امتحان کنید. بالاخره شما در مرحله جدیدی از زندگی هستید.

  1. کت مجلسی بارداری برای استایلی با وقار طراحی شده است

کت‌های مجلسی برای زنان باردار هیچ وقت کهنه نمی‌شود! از بین انواع ژاکت و کت متناسب با استایل خود، یک مدل راحت را انتخاب کنید. در فروشگاه آنلاین آناندا کالا کت‌های زیبایی برای زنان باردار ارائه شده است. در فصول سردتر کت مجلسی ضخیم، جزو پرفروش‌ترین‌های فصل برای مادران باردار محسوب می‌شود. مطمئن شوید که کت زمستانی بارداری شما برای این فصل مناسب است، یعنی آستری ضخیم دارد تا شما و جنینتان یخ نزنید. یک کت مجلسی بارداری که با خز پوشیده شده است، شیک به نظر می‌رسد و شما را زیبا و گرم نگه می‌دارد.

  1. با انتخاب لباس شب بارداری بدرخشید

لباس‌های شب بارداری، همان لباس‌های همه کاره‌ای هستند که ما دوستشان داریم. لباس شب بارداری بخش ویژه‌ای از مد بارداری است. در این لباس‌ها از زیباترین برش‌ها و بهترین پارچه‌ها برای طراحی یک لباس شب فراموش نشدنی استفاده شده است. مراقب باشید که الگوهای خیلی برجسته و بزرگ یا ترکیب رنگ‌های خیلی روشن را انتخاب نکنید. در غیر این صورت لباس شب بارداری شما به‌سرعت ظرافت لازم را از دست خواهد داد. به‌عنوان مثال، برای یک مهمانی باغ تابستانی، یک الگوی گلدار انتخاب کنید، این کاملاً متناسب با فصل است.

  1. از لباس مجلسیهای کوتاه غافل نشوید

گاهی اوقات شما لباسی می‌خواهید که کمی غیر رسمی‌تر باشد. به همین دلیل لباس‌های بارداری کوتاه که از ظرافت و زیبایی مناسبی برخوردار هستند، هم می‌توانند بسیار مناسب باشند.

  1. با کت و دامن مجلسی راحت و شیک باشید

برای داشتن ظاهری بی‌نقص، می‌توانید براحتی کت و دامن مجلسی خود را با ساق‌ها و کفش‌های جذاب ترکیب کنید؛ یک لباس واقعی با احساس خوب! این استایل حتی برای امور رسمی روزمره هم ایده آل است. در دنیای مد بارداری، شما همه چیز پیدا خواهید کرد؛ حتی کت و دامن مجلسی جدید بارداری. کت و دامن مجلسی یک استایل کلاسیک مطلق است و نباید در هیچ کمد لباسی گم شود.

پیراهن‌های مجلسی بارداری برای مهمانی‌های تابستانی

پارچه‌های سبک و برش‌های ظریف، پیراهن مجلسی بارداری را به لباسی ایده‌آل تبدیل می‌کنند که بلافاصله حال و هوای تعطیلات یک تابستان گرم را در استایل شما ایجاد می‌کنند. صندل‌های مجلسی باز، همراه با رنگ‌های روشن، گلدوزی‌های زیبا و طرح‌های مدرن، ظاهری با طراوت برای شما ایجاد می‌کنند؛ یک مُد واقعی برای مهمانی که در دوران بارداری پیش رو دارید!

اگر نمی‌خواهید بدون پیراهن مجلسی بارداری مورد علاقه خود به مهمانی تابستانی بروید، مشکلی نیست. می‌توانید به‌سادگی صندل‌هایتان را با پیراهن‌های کوتاه گل دار یا حریر ست کنید. البته باید در انتخاب پارچه مناسب بیشتر دقت کنید. شومیز مجلسی هم یک انتخاب عالی برای ظاهری آراسته در مهمانی‌های تابستانی دوران بارداری است.

لباس‌هایی با طرح‌های ساده همراه با شلوارهای لگ یا شلوار جین بارداری جذب، استایلی زیبا و ایده‌آل برای شما ایجاد می‌کنند. این ترکیب برای هر مناسبتی که می‌خواهید کمی راحت‌تر باشید، عالی است. برای داشتن یک ظاهر تابستانی جذاب در مهمانی‌ها، لباس‌های تونیک بارداری مجلسی و پیراهن‌های سبک را هم امتحان کنید. وقتی هوا خنک‌تر شد، به‌سادگی یک کت مجلسی پشمی سبک را بپوشید. برای پاهای صاف، جوراب شلواری بارداری همرنگ پوست یا مشکی را امتحان کنید.

انتخاب لوازم و لباس‌های ضروری برای لباس مجلسی بارداری

انتخاب لباس زیر مناسب هم، به‌اندازه لباس بارداری مهم است. آنچه زیر لباس مجلسی می‌پوشید، به همان اندازه مهم است که روی آن می‌پوشید. پس دقت کنید که از لباس زیر راحت و هواخور استفاده کنید و جنس آنها از الیاف ضد حساسیت باشد. به اکسسوری‌ها، کفش و کیفتان هم دقت کنید. از طلا و جواهرات خود برای زیبایی بیشتر استفاده کنید. سراغ کفش‌های پاشنه بلند نروید؛ یک صندل ظریف با پاشنه تخت یا بسیار کوتاه برای شما بهترین انتخاب است.

سخن پایانی

در پایان به ذکر این نکته بسنده می‌کنیم که راحتی لباس باید الویت اول شما در انتخاب لباس مجلسی باشد. زیرا بدن و همچنین ذهن شما برای بارداری ایمن و سالم به آن نیاز دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا