دسته‌بندی نشده

محسن افشانی/ بیوگرافی و سیر تا پیاز زندگی + تمامی حواشی

بیوگرافی محسن افشانی

محسن افشانی بازیگر، چهره جنجالی و پرحاشیه متولد سال 1368 است که حواشی و جنجال های او به خصوص در فضای مجازی او را به چهره ای جنجالی و پرسروصدا تبدیل کرده است.

  • نام و نام خانوادگی: محسن افشانی
  • سال تولد: 1368
  • محل تولد: گلپایگان
  • شغل پدر: سازه های چوبی
  • خواهر و برادر: یک خواهر به نام سمیه
  • حرفه: بازیگر
  • ازدواج ها: دو بار که هر دو به جدایی ختم شده
  • وضعیت فعلی تاهل: مجرد
  • اولین فعالیت هنری: اجرا در تلویزیون
  • شهرت: با سریال ترانه مادری
  • خواننده مورد علاقه محسن:احسان خواجه امیری
  • بازیگر مورد علاقه : حامد بهداد
  • مجری مورد علاقه : رشید پور
  • حواشی: بیش از 10 مورد

زندگینامه محسن افشانی

محسن افشانی

محسن افشانی اهل یک روستای دورافتاده به نام وانشان گلپایگان است .او متولد 1368/01/11 ، پدر او در حوزه‌ی ساخت و ساز سازه‌های چوبی فعالیت می‌کند و یک خواهر بزرگتر از خودش هم دارد . محسن افشانی تا کنون دو بار ازدواج کرده و هر دو ازدواجش هم به جدایی ختم شده است

محسن افشانی فارغ التحصیبل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد تهران است.

محسن افشانی کیست
کودکی محسن افشانی

شروع فعالیت

محسن افشانی برای اولین بار در برنامه آستانه برای نخستین بار، محسن افشانی به عنوان مجری حضور یافت و در دو برنامه دیگر به نام‌های “دوتا”، “بوم سفید” و “سلام بهار” نیز به عنوان مجری ایفای نقش کرد. همچنین، در حوزه بازیگری نیز در سری های “کاراگاهان” و “ترانه مادری” نقش آفرینی کرد.

محسن افشانی بازیگر، مجری و تهیه‌کننده در حوزه‌های مختلفی از جمله برنامه‌های تلویزیونی، فعالیت داشته است و چندین فیلم را نیز کارگردانی کرده است.

بیوگرافی محسن افشانی

شهرت با یک سریال

بازی در سریال “ترانه مادری” به کنار سیاوش خیرابی باعث شد که محسن افشانی به شهرت برسد. با این حال، بازیگری در این سریال، فرصتی برای وی به شمار می‌رفت تا با وجود سن کم، تجربه تهیه کنندگی و کارگردانی نیز در کارنامه هنری خود به دست آورد

اولین سینمایی ها

محسن افشانی با بازی در فیلم‌هایی همچون “کیمیا” و “خاک پا” و با استفاده از گریم‌های متفاوت، به عرصه سینما نیز راه یافت.

همسر محسن افشانی

ازدواج اول محسن افشانی

محسن افشانی برای اولین با دختری ازدواج کرد و این خبر را با انتشار عکس های دو نفره اعلام کرد اما مدتی بعد عکس همسر اول را از صفحه اش پاک کرد. ماجرا از این قرار بود که این ازدواج تا حد نامزدی بوده که به هم خورده است .

زندگینامه محسن افشانی

ازدواج دوم محسن افشانی

او در تاریخ آذر 1396 در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که ازدواج کرده است و عکس همسرش سویل را منتشر کرد.

به کسى که از ته دل میخواستمش رسیدم…
خدا رو شاکرم
این اتفاق، من رو وارد مرحله جدیدى از زندگى کرد که از ته قلب خوشحالم
بیشتر، از شعف خانواده ام خوشحالم که آرزوى هر پدر و مادرى دیدن خوشبختى فرزندشه…
با خانواده اى وصلت کردم که پر از مهر و محبت و ادب و انسانیت هستند و هیچ چیز مهمتر از محبت از درون و بیرونشون نیافتم…
براى خوشبختى من و همسرم دعاى خیر کنید…
یا حق

حتماً بخوانید:

محسن افشانی در ترانه مادری

سریال های محسن افشانی

ترانه مادری نام مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و نویسندگی مسعود بهبهانی نیا است که در تابستان ۱۳۸۷ از شبکه سه سیما پخش شده است.

محسن افشانی در این سریال نقش پویا یکی از برادران یتیم که فرخ (دایی بچه ها)و فرخنده (خاله ی بچه ها) آن هارا به پیشنهاد مادرشان به فرزندی می پذیرند.

محسن افشانی در ساختمان ۸۵

بازی های محسن افشانی

محسن افشانی در سال 1389 و در سن 21 سالگی در سریال ساختمان 85 به کارگردانی مهدی فخیم زاده در نقش حمید پسر اختربانو،پسر خوانده تیمور ایفای نقش نمود

داستان این سریال از این قرار است که : با برخورد ماشین یکی از اهالی ساختمان ۸۵ با دیوار پارکینگ، بقایای مربوط به یک جنازه لابه‌لای دیوار یافت می‌شود. از آنجا که تعداد قابل توجهی از ساکنان ساختمان، به کار خلاف مشغولند؛ با باز شدن پای پلیس برای حل پرونده قتل، آنها نیز درگیر ماجراهایی می‌شوند…

علاوه بر محسن افشانی در این سریال محمود پاک نیت، مهدی فخیم زاده و رؤیا نونهالی هم بازی کرده اند .

حواشی محسن افشانی

حواشی محسن افشانی

  • جدایی در ازای 5 میلیارد

در اواخر سال ۹۹، سویل خیابانی درخواست طلاق داد و محسن افشانی با پیشنهاد دریافت 5 میلیارد رضایت به طلاق دارد.
بعداً سویل اعلام کرد که محسن افشانی با پرداخت یک و نیم میلیارد تومان، رضایت خود را از جدایی او به دست آورده است. مهریه سویل شامل ۱۰۰ سکه و ۳ دانگ از یک خانه بزرگ است.

  • کمک جنجالی به یک دختربچه

محسن افشانی در فروردین ۹۷، در اینستاگرام درخواست کمک برای دختر بچه ای بنام هلما کرد. پس از داستان گذاری و اطلاع دادن از وضعیت ناامید کننده این دختر، هیچ هزینه ای به خانواده اش پرداخت نشد. پدر هلما به انتشار پست و داستان ها در اینستاگرام شاکی شده بود و خواستار واریز پول جمع آوری شده به حساب های دولتی شد تا به شماره کارت محسن افشانی مبلغی واریز نشود.

محسن افشانی در تیر ماه ۱۳۹۸، سویل خیابانی در یک کلیپ در اینستاگرام، سلاح سرد و گرم را به دوربین نشان داد. این ویدیو بسیار سریعاً از پیج اینستاگرام این بایگر حذف شد، اما در شبکه های اجتماعی به سرعت پخش شد. طبق گزارشات مختلف، او یک روز پس از انتشار کلیپ، دستگیر شد.

  • سایت های خارج از کشور

محسن افشانی در زمینه برنامه نویسی تحت وب نیز تا حدی مهارت دارد و در شبکه های اجتماعی شایعه شده که چندین سایت در خارج از کشور را به نام خود دارد.

  • ماجرای بادیگاردهایش

پیرو حواشی ازدواج خود، افشانی با استخدام چندین بادیگارد در رویدادهای مختلف از جمله فیلم‌های سینمایی، توانست تمام توجه‌ها را به خود جلب کند. وی ادعا کرد مورد تهدید کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و به همین دلیل مجبور به استخدام بادیگارها شده است. به نظر می‌رسد استخدام بادیگارد برای افشانی ضروری شده است تا از هرگونه خطری محافظت شود.

  • اجرا در ماه عسل

در سال ۱۳۸۷، پس از احسان علیخانی، برنامه “ماه عسل” در شش قسمت توسط افشانی اجرا شد که در آن زمان با نام “محبوب” روی آنتن رفت.

در پایان، به دلیل عدم توانایی او در اجرای برنامه، مدیران شبکه با اجرای یک برنامه ویژه، دوباره اجرای برنامه را به عهده علیخانی گذاشتند.

  • دستگیری هنگام بازی پرسپولیس

در اسفند ۱۳۹۷، هنگامی که او و همسرش سویل می‌خواستند با دیدن بازی پرسپولیس و الجزیره، به صورت غیرقانونی و با تغییر چهره به داخل ورزشگاه آزادی وارد شوند، دستگیر شدند.

عکس های محسن افشانی

خواهر محسن افشانی
محسن افشانی و خواهرش

آثار محسن افشانی

خانواده محسن افشانی

حواشی محسن افشانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا