دسته‌بندی نشده

مجرب ترین دعاها برای شفای بیمار سرطانی

بهترین دعا برای شفای بیماری سرطان

متاسفانه در جامعه امروزی بیماری سرطان بسیاری از افراد را درگیر کرده. خواندن دعا برای شفای بیمار و طلب شفا از خداوند در کنار دوره درمان این بیماری علاوه بر تسکین و آرامش شخص بیمار و همراهانش حتی به اذن خداوند می تواند سبب بهبودی و از بین رفتن این بیماری سخت و دردناک شود.

در واقع خواندن دعا برای شفای بیمار نوعی کمک بزرگ برای تحمل دردهای طاقت فرسای سرطان است. شرح ماجرای نجات یک خانم به واسطه دعا برای شفای بیماری:

شفا گرفتن یک خانم با بیماری سرطان در مسجد جمکران شهر قم

  • خانم: پور فرد بیست و هفت ساله
  • ساکن: تهران خیابان سرآسیاب
  • همسر: آقای زاهدی، سرپرست مکانیک ماشینهای سنگین
  • نوع سرطان: در ناحیه کبد و طحال
  • نام پزشک معالج ایشان: جناب آقای دکتر کیهانی متخصص در بیماری سرطان بیمارستان آزاد.

به نقل از پدر خانم پور فرد:

«مدت زمانی بود که هر روز دخترم لاغر و ضعیف می شد تا زمانی که سبب ناراحتی ما گردید و در ابتدا او را نزد دکتری بردیم. ایشان بعد از انجام معاینات لازم فرمودند: درمان این خانم کار من نمی باشد. باید ایشان را به مطب آقای کیهانی ببرید. وقتی به دکتر کیهانی مراجعه نمودیم؛ ایشان سریعا دخترم را در بیمارستان آزاد، جهت درمان بستری کردند.

عکسبرداری های بسیار زیادی از دخترم صورت گرفت و حتی تکه برداری هم کردند. متخصص تکه برداری جناب کلباسی گفتند:

«متاسفانه، زخم سرطانی، طحال و کبد را کاملا پر کرده است و معالجات نتیجه ای نخواهد داشت و حتی در صورت انجام عمل یا انجام نشدن آن، بیمار نهایتا تا شش ماه دیگر زنده نخواهد ماند، به ما گفت بی جهت خرج اضافی نکنید،با اصرار ما و برای دلخوشیمان؛ پنجاه جلسه شیمی درمانی تجویز کردند.

بنده همان روز با آقای میر حجازی که هیأت امنای مسجد جمکران است، تماس گرفتم و تقاضای خواندن دعا برای دخترم نمودم. هفته بعد به اتفاق آقایان محترم زاد و حاج خلیل که از دوستان جناب میرحجازی بودند در مسجد جمکران ماندیم. من از امام زمان (عج) شفای دختر بیمار خود را خواستم.

حتی پرونده دخترم را به کشور آمریکا نزد یکی از فرزندانم که ساکن آنجاست ارسال کردم. همه پزشکانی که برگه آزمایشات و عکسبرداری دخترم را دیدند تشخیص دکتر کیهانی را تایید کردند.

در تمام مدتی که من درگیر رفتن به مراکز پزشکی بودم هرگز توسل به ائمه اطهار را از یاد نبرده بودم و دائما خواستار شفای دخترم از خداوند و در همه حال مشغول دعا برای شفای بیماری او بودم. در هشتمین جلسه شیمی درمانی دکتر کیهانی با نهایت تعجب از من پرسیدند: آقا پورفرد شما چه کردی که اثری از زخمها در بدن دختر بیمار شما وجود ندارد ؟

به ایشان گفتم من به کسانی پناه بردم که پناه هر درمانده ای هستند. خداوند و ائمه اطهار دخترم را به من برگرداندند.

دعا برای شفای مریض

دعای مجرب برای شفای مریض سرطانی

دعا برای سرطان و شفای بیمار سرطانی

ختم مجرب شفای بیمار سرطانی و لاعلاج:

ختم باید حتما طبق شرایط و آداب خاصی خوانده شود و لباس و مکان اشخاص حتما پاک باشد. به دلیل تعداد بالای اعداد ختم، می‌توان از افراد متدین بهره برد و سوره‌ها بین آنها تقسیم نمود تا ختم آسان تر شود.

باید دقت کرد که اعداد در ختم کم یا زیاد نشود. با یکبار انجام دادن ختم نتیجه حاصل می‌شود اما بهتر است چندین بار تکرار شود.

ختم سوره علق و استفاده از سکه در شفای بیماری لاعلاج و سرطانی

ابتدا باید ۴۱ سکه را آماده کنید (مقدار ارزش آن مهم نیست). سپس سکه ها را به خوبی بشویید و به نیت طهارت و پاک شدن وضو بگیرید. بهتر است با توجه به شرایط بیمار، خود بیمار هم اگر توانست وضو داشته باشد و بیمار باید دراز بکشد و سکه اول را روی پیشانی او قرار دهید.

بقیه سکه ها را از روی پیشانی تا پایین پاهای او بچینید. در واقع سمت راست از شانه تا پایین ۲۰ سکه و سمت چپ از شانه تا پایین ۲۰ سکه قرار می‌دهیم. سپس ۴۱ مرتبه سوره علق را می‌خوانیم.

با خواندن هر مرتبه سوره علق، یک سکه از روی بدن بیمار برمی‌داریم. حتما هم بیمار باید رو به قبله باشد. زیرا انتهای سوره علق سجده واجب دارد و حتماً باید بجا آورده شود.

سکه‌ها را در آخر به همراه مقداری آجیل یا پول اسکناس یا غذا به ۴۱ فقیر و نیازمند بدهید و مطمئن باشید بیمار از بستر بیماری شفا خواهد یافت. حتما باید ۴۱ سکه را همراه با غذا یا آجیل به ۴۱ نفر فقیر بدهید و نباید به تعداد کمتری از این داد زیرا در اینصورت قبول واقع نخواهد شد.

ختم صلوات برای بیماری لاعلاج و سرطانی

در صورتی که بیمار نوجوان یا خردسال باشد بهتر است (۱۴۲۰۰۰) مرتبه صلوات به نیت شفای بیماری لاعلاج و سرطانی خوانده و به روح حضرت علی اصغر (ع) هدیه داده شود.

در صورتی که بیمار جوان و یا بزرگسال باشد (۷۲۰۰۰) مرتبه صلوات به نیت شفای بیمار خوانده و به روح حضرت علی اکبر (ع) هدیه داده شود.

سوره برای شفای بیمار

برای شفای سرطان چه دعایی بخوانیم ؟

دعای ضد سرطان

اگر پزشکی از درمان بیماری لاعلاج و یا سرطانی شخصی ناامید شده باشد، می‌توان در یک کاسه چینی ۴ آیه آخر سوره الحشر را با زعفران نوشت. سپس در وسط کاسه ذکر (لا اله الا الله) را نوشت و اسامی چهارده معصوم را خواند و به صورت ناشتا وبه مدت ۷ روز به بیمار نوشاند.

هفت آیه شفابخش قرآن

آیه ۵۷ سوره یونس:

«یَا أَیُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءتْکُم مَّوْعِظَهٌ مِّن رَّبِّکُمْ وَشِفَاء لِّمَا فِی الصُّدُورِ وَهُدًى وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ»

آیه ۱۴ سوره توبه:

«قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ»

آیه ۶۹ سوره نحل:

«ثُمَّ کُلِی مِن کُلِّ الثَّمَرَاتِ فَاسْلُکِی سُبُلَ رَبِّکِ ذُلُلًا یَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاء لِلنَّاسِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لآیَهً لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ»

آیه ۸۰ سوره شعرا:

«وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفِینِ»

آیه ۴۴ سوره فصلت:

«وَلَوْ جَعَلْنَاهُ قُرْآنًا أَعْجَمِیًّا لَّقَالُوا لَوْلَا فُصِّلَتْ آیَاتُهُ أَأَعْجَمِیٌّ وَعَرَبِیٌّ قُلْ هُوَ لِلَّذِینَ آمَنُوا هُدًى وَشِفَاء وَالَّذِینَ لَا یُؤْمِنُونَ فِی آذَانِهِمْ وَقْرٌ وَهُوَ عَلَیْهِمْ عَمًى أُوْلَئِکَ یُنَادَوْنَ مِن مَّکَانٍ بَعِیدٍ»

آیه ۸۲ سوره اسراء:

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا