دسته‌بندی نشده

متولدین فروردین (برج حمل) چه خصوصیاتی دارند

خصوصیات ماه فروردین

خصوصیت متولدین فروردین ماه
ترکی استانبولی برج -قوچ
ترکی آذربایجان آغلار- گولر
رومی آریئس
بارزترین خصوصیت جسارت
گروه آتش
روز شانس سه شنبه
عدد شانس 9
سنگ شانس الماس
رنگ شانس قرمز آتشی، اناری، سرخ
گل های شانس لاله، بابونه
موزیک شانس موسیقی تند و ریتم دار و مارش
بزرگ ترین ایده آل ظفر و پیروزی
بزرگترین اشتباه عجله و شتاب
بزرگترین آرزو پیشوایی و رهبری
بوهای شانس لاوانتا، عطر، مانولیا

در زندگی، انسان هایی زنده دل، پرانرژی مانند شما که رنگ شادی به زندگی می بخشند، بسیار کم وجود دارد. می توان به شما نمک و چاشنی زندگی نیز، نسبت داد. شما از نوع انسان هایی هستید که به دیگران، شوق و اشتیاق، جسارت و شادی می بخشید. کسی که با شما و در کنار شما باشد، هرگز دلتنگ نشده و حوصله اش سر نمی رود. اما تمامی اینها فقط زمانی اتفاق می افتد که شما بخواهید، زیرا شما قبل از هر چیز به فکر خود بوده و هر جمله ای را با «من» شروع می کنید.

ستاره متولدین فروردین ماه

ستاره شما مارس که تمثیل کننده جاذبه، جنگ و سکس بوده و یکی از بزرگترین قدرت ها، به شمار می رود. این ستاره تحت تأثیر آتشی سوزنده و داغ و خشن و بی رحم است. اما این مطالب باعث بیم و هراس شما نشود، زیرا به این معنی است که تا جایی که این دوست آتشین شما را یاری می دهد،شکست نخواهید خورد. تمثیل کننده جاذبه و جنگ، کسانی را که مخالف او نباشند، حفاظت کرده و به آنها نیرو و قدرت می بخشد اما نظیر هر ستاره بزرگ، باید در مقابل به دست آوردن خواسته های خود بر اساس تأثیرات خوب آن، از تأثیرات سنگین آن نیز باید خود را محافظت کنید.

ستاره مارس انرژی، مجادله، درگیری، جسارت، تندی و خشم را نیز تمثیل می کند.خصوصیات تند ستاره خود را با ذیذ منفی ننگرید، فقط بدانید که هر از گاهی باید ستاره خود را مهار کرده و کنترل کنید، زیرا مارس، دوره های دشوار و غیر قابل تحملی خواهد داشت. اگر در آن دوران، تحت تأثیر ستاره خود قرار گیرید، به انسانی نا آرام، ناسازگار، به رفتار و جنگ طلب، تبدیل خواهید شد. و نباید فراموش کنید که بیهوده به این ستاره، تمثیل کننده«جنگ و مناقشه»لقب نداده اید.

جاذبه و مسایل جنسی فروردین ماهی ها

ستاره مارسی که تحت نفوذ و تأثیر آتش است، همان اندازه که شما را در جنگ یاری می دهد در عشق و جاذبه نیز حامی شما خواهد بود. این ستاره به زن ها نیروی جاذبه و به مردها نیز، نیروی سکس فوق العاده ای می دهد.

عقل متولدین فروردین

قوچ برترین ماه ها به شمار می آید. این برج، کله و سر را تمثیل می کند.به این دلیل، شما انسانی عاقل و باهوش هستید. به راحتی حساب کرده، تصور کرده و کارها را ردیف می کنید. اما توصیه ما به شما، صبر و شکیبایی است، زیرا بزرگترین خطای برج قوچ، عجله و شتاب در کارهاست. هر چند ستاره شما، بیشتر اوقات امکانات خوبی در اختیار شما قرار می دهد، اما به سبب کم صبری و نا شکیبایی، فرصت های خوب را از دست می دهید.

هوش سرشار و مغز پرکار شما، امکان هر نوع طراحی و نقشه را به شما می دهد. از آنجایی که شما متولد اولین ماه سال هستید، پیشوا و لیدر به حساب می آیید. آینده نگر بوده و از وجود امکانات متعدد برای شما، اطلاع دارید.اما در این مرحله از کار، با عجله و شتاب خود، تمامی کارها را به یک باره زیر و رو می کنید. به این سبب یا،باید بسیار صبور و شکیبا باشید و یا به همراه کسی که به او اطمینان کامل دارید، حرکت کنید. در این مورد یکی از دوستان متولد باکره و یا بز، یاور خوبی برای شما خواهد بود.

آیا میشه به متولدین فروردین اعتماد کرد؟

متولدین قوچ، بسیار راستگو و صادق هستند و تصور می کنند که دیگران نیز مانند آنان خوش نیت و صادق می باشد. براساس این،مکررا دچار اشتباه و خطا شده و نا امید و مأیوس می شوند. پس به این دلیل در برقراری دوستی و اعتماد و اطمینان به کسی، همیشه محتاط می باشند. متولد هر ماه،سیستم دفاعی مخصوص به خود را دارد و سیستم دفاعی شما نیز به صورت هجوم، جسارت و خشم می باشد. اما این سیستم دفاعی همیشه نتیجه مطلوب و دلخواه را به دنبال ندارد. زیرا شما،دائما تحت تأثیر آتش، بوده و هر لحظه از روی احساسات، رفتار می کنید. اگر در مقابل شما، انسانی ساکن و خونسرد وجود داشته باشد،هرگز امکان غلبه بر وی را ندارید.

عصبانیت فروردینی تا چه حدی است؟

متولدین فروردین ماه، سریعا عصبانی شده و از کوره در می روند و عصبانیت و خشم آنان، بسیار ویرانگر است. در اصل تنها کاری که میتوانید انجام دهید، فریاد کشیدن است و با فریاد کشیدن، کنترل خود را از دست داده و زشت ترین و شکننده ترین سخنان را بر زبان می آورید. ستاره مارس باعث این نوع خشم تند و سوزنده شده که سریعا آرام و خاموش می شود. اما بعد از برطرف شدن خشم و غضب، نادم و پشیمان می شوید.

روحی،می شود. خشم و عصبانیت در متولدین فروردین ماه به صورت یک عادت رفتاری می باشد. که خیلی زود آتشی شده و بدون تفکر و درنگ، هر سخنی را بیان می کنند، گفته شده که یکی از معروف ترین تیپ های متولدین فروردین، رهبر و اکستر «آرتوتوسکانی»بوده که به هنگام عصبانیت، از یقه یکی از اعضای ارکستر گرفته و هل می داد.

انرژی و قدرت خیال پردازی

علت این عصبانیت شما،انرژی و قدرت زیادی است که ستاره مارس به شما می دهد.واگر انرژی خود رادر راهی مثبت به کار نبرید،تبدیل به خشم ویرانگر،خواهد بود.اما در عین حال شما صاحب قدرت خیالپردازی،هستید.زمانی که انرژی و قدرت خیالپردازی شما در کنار هم باشند،شگفتی های بی نظیری خلق می کنید.«هانسی اندرسن»که یکی از مشهورترین داستان نویسان دنیا،به شمار می رود،با یکی کردن انرژی و قدرت ابتکار و خیالپردازی خویش،توانسته داستان های بی نظیری خلق کند.

فراموش نکنید که شما متولد اولین ماه یعنی فروردین و به این سبب پیشرو بوده و صاحب انرژی بسیار،قدرت و جاذبه می باشید.و اگر این نیروهای فوق العاده خود را در راه های صحیحی صرف کنید،به موفقیت های زیادی دست خواهید یافت.

حسادت یه فروردین ماهی تا چه حدی است؟

یکی از خصوصیات ستاره جاذبه و جنگ شما، حسادت می باشد. متولدین فروردین ماه همیشه آرزو دارند که در رده اول قرار داشته باشند. این نوع انسان ها که همیشه طالب، جلب توجه مردم بوده و می خواهند محبوب و مورد پسند هم باشند، اگر در رده دوم و درجه پایینی قرار بگیرند، یک حس حسادت ناگهانی به آنها روی می آورد. در اصل شکست، متولدین فروردین را برای مدت کوتاهی، ناراحت و مأیوس می کند. اما آنان با تکیه به انرژی بزرگ خود،سریعا به خود آمده و دنبال موفقیت و پیروزی های دیگری می روند. بزرگترین دشمن ویران کننده، متولد فروردین ماه، حس حسادت وی می باشد.

زیرا او اعتقاد دارد که برترین و ممتازترین است. در مسئله برتر بودن و حسادت، جنسیت طرف مقابل، مهم نیست. مرد متولدین فروردین ماه، ممکن است به زن که برتر از اوست، حسادت بورزد و زن متولد فرورین ماه، نیز احتمالآبه مرد برتر از او که رقیب وی می باشد، حسادت ورزیده و مخالفت کند. این حس برتری جویی و حسادت ورزی در رشته های هنری مربوط به متولدین فروردین، بیشتر خود را نشان می دهد.

معاشرت و شیرین صحبتی فروردین ماهی

انسان متولد فروردین ماه،دارای خصوصیات ضد و نقیض زیادی می باشد. خصوصیات جاذبه، شادی و نشاط،محبوبیت، خشم و غضب، جنگ، حسادت، رویا و خیال پردازی تواما در وجود متولد فروردین، جلوه می کند. اما اگر توانایی تشخیص و جداکردن هر یک از آنها را داشته و هر یک را در جای مناسب خود، بروز دهد، انسانی بسیار محبوب و دوست داشتنی خواهد بود. وانسان های دیگر از هم صحبتی و سخنان شیرین متولدین فروردین که احساس متعادل دارند، خسته نمی شوند. زیرا آنان بر اساس قدرت خیال پردازی و نشاط و دیدن جنبه های عجیب مسائل، به راحتی خود را با طرف مقابل وقف داده و ارتباط صمیمانه بر قرار می کنند.

متولد فروردین ماه،هر زمان که اراده کند، مانند برلیان که سنگ شانس به حساب می آید، سخنانی باارزش،درخشان و زیبایی بیان می کند. متولدین این ماه مانند الماس که سخت ترین سنگ معدن می باشد، قوی و پر قدرت هستند. هرگزامکان خوار و خفیف جلوه دادن متولدین فروردین، وجود ندارد. اما همان طور که الماس که از کربن خالص به وجود آمده، در آتش سوخته وخاکستر می شود. خصوصیات جنگ جویی و عصبانیت و حسادت، باعث نابودی، متولدین این ماه،می شود.

آتش

متولدین فروردین ماه، تنها از آتش درون خودشان، نابود و هلاک می شوند. آتش متولدین این ماه خیلی زود شعله ور می شود. از آنجا که برج قوچ،کله را تمثیل می کند، ناراحتی سر در متولدین فروردین ماه بیشتر دیده می شود. متولدین قوچ صبور و جسور هستند و از بیماری ها نترسیده و حتی نمی خواهند این مسائل را باور کنند.

بیشتر بخوانید::

کامل ترین متن و جملات فروردین ماهی یعنی…!!!

تبریک عاشقانه به فروردین ماهی | اگه همسرت فروردین ماهی کلیک کن!!

متن تبریک تولد به فروردین ماهی | اگه عشقت فروردینی کلیک کن!

متن متولدین فروردین ماه برای استوری | استاتوس | پروفایل

separator line

مردان متولد فروردین ماه

مردان و زنان متولد فروردین ماه،هر چند که صفات مشترکی دارند،در عین حال دارای خصوصیات ضدو نقیض هم می باشند.ستاره مارس به مرد متولد فروردین،جسارت،گستاخی،تندی،عصبانیت،انرژی،نیروی تأثیر گذارنده و محبوبیت،می دهد سازگاری با این مرد کار سهلی نیست.زیرا آنان بر این باورند که بالاتر از هر چیزی،تفکرات و اندیشه ها و ذاتشان،درست و به حق است.

اوضاع مالی و شغلی

مرد متولد فروردین ماه فقط زمانی که کار مورد علاقه اش را انجام می دهد،بسیار ممنون و شاد است.او تحمل دستورات و اوامر دیگران را ندارد. حتی سخنان خوش نیت ترین و ملایم ترین و مؤدب ترین رئیس نیز،می تواند موجب عصبانیت و بدبینی او،باشد. آزادی و استقلال برای مرد متولد فروردین، امری حیاتی است. اگر بیکار باشد، بسیار بدرفتار و ناسازگار و خشن شدهو نسبت به همسر یا معشوقه خود خشونت به خرج داده و آنها را آزاد می دهد. به طور خلاصه ازدواج با مرد بیکار فروردین ماه می تواند بسیار مشکل ساز، باشد. مردان متولد فروردین ماه، راه و روش پس انداز پول را نمی دانند.

پول برای آنان فقط وسیله ای برای خریدن و تهیه نیازها و خواسته هایشان است. مرد متولد فروردین، خودخواه بوده و خود را بسیار برتر و پسندیده،می داند. در سایه نیروی خیال پردازی و احساسی و دریافت نیروها و امکانات نامرئی، بعد از مدت کوتاهی به پول و ثروتی که می خواهد دست می یابد. به دلیل این که مسئله پول را خیلی جالب می بیند، تمامی قدرت و نیروی خود را در این راه صرف می کند. اما برای ثروتمند شدن و میلیارد شدن، مرد متولد فروردین باید بسیار پول دوست و مادی پرست باشد.

مسائل مورد علاقه مرد فروردینی

مردان متولد فروردین ماه علی رغم علاقه به کارو تلاش، علایق و ذوق های دیگری نیز دارند. بیشتر انها علاقه به ورزش دارند. براساس نیروی جاذبه و نیروی جنگ ستاره خود، جسم و قدرتمندی دارند. به همین سبب در رشته های مختلف ورزشی، موفقیت های چشم گیری به دست می آورند.

عشق در مرد متولد فروردین

مرد متولد فروردین عمیقا تحت تأثیر عشق قرار می گیرد. و عشق در زندگی او جایگاه مهمی دارد. دیوانه وار عاشق شده و در آن لحظه عشق خود، دست به هر نوع فداکاری و دیوانگی می زند. اما عمر این عشق آتشین، در عین حال، بسیار کوتاه مدت می باشد. تعداد زنانی که مرد متولد فروردین ماه را تا آخر عمر عاشق خود کنند،بسیار انگشت شمار می باشد. پوشیدن، صحبت کردن، افکار و عقاید و حرکات و رفتارتان را باید بی عیب و نقص باشد اگر مرد متولد فروردین ماه با زنی که دارای این خصوصیات می باشد، آشنا شود، در کوتاه مدت، عاشق می شود.

زمانی که مرد فروردین ماه عاشق شد، همه چیز تغییر می یابد. تا زمانی که دوستتان دارند،هر چیز را زیبا دیده و هر حرکت و رفتار شما را فوق العاده می داند. مرد متولد فروردین ماه، حتی اگر شما را بسیار دوست داشته باشد، انسانی است که عیب ها را زود تشخیص داده، خیلی زود خسته شده و به ستوده می آید. اگر شما با مرد متولد فروردین ماه ازدواج کنید، بدانید که باید یک عمر او را سرگرم کرده و تنوع در زندگی او ایجاد کنید. در بعضی موارد بسیار خسیس است. اگر با خواسته ها و آرزوهای او مخالفت کنید، درگیری شدیدی ایجاد می شود. حتی امکان دارد که در را کوبیده و خانه را ترک کند.

باید در مورد مسائل مورد علاقه او اطلاعاتی کسب کرد، و درباره مسائلی که طبق ذوق و سلیقه او هستند، تحقیق و بررسی به عمل آورید. خلاصه، باید بیست و چهار ساعت زندگی خود را در اختیار او بگذارید.مرد متولد فروردین ماهی که با او ازدواج کرده اید، شاید علی رغم خصوصیات بارز فرد متولد فروردین، بسیار آرام و ساکت باشد و این به این معنی نیست که دیگر خصوصیات در او وجود ندارد، بلکه به هنگام تولد، ستاره دیگری، نور افشانی کرده و تأثیری به خصوصیات او گذاشته است.

این تیپ آرام و ساکت، بعد از دوران کوتاه سکوت و صبر و تحمل، به یکباره آتشی می شوند. مرد متولد فروردین از بیماری بیزار است و همیشه بیماری خود را مخفی می کند و از شما نیز انتظار چنین رفتاری را دارد، به همین سبب هرگز از بیماری خود شکوه و ناله نکنید.

آینده مرد فروردینی

ممکن است شوهر فروردین ماه شما، عاشق شما بوده و دوستتان داشته باشد و به عبارت دیگر، وابسته به شما باشد. لازم است که در هر فرصتی او را ستایش و تمجید کرده و فوق العاده بودن کارها و رفتارهای او را یادآور شوید. مرد متولد فروردین دوست دارد که در هر فرصتی سخنانی مبنی بر محبوبیت و مورد پسند واقع بودن خود را از بشنود. زنی که با مرد فروردین ازدواج می کند، باید شخصیت قوی داشته باشد.

زیرا این مردان زنی را که شخصیت ضعیفی دارد، خوار و خفیف کرده و خیلی زود ترک می کنند. اما زنی عاقل و با شخصیت،به راحتی می تواند این مرد را اداره کند. مرد متولد فروردین حسود است.او نه تنها به خود شما بلکه به شما در خانه نیز، حسادت می کند. یعنی او باید همیشه حاکم و رئیس خانه باشد.

بیشتر بخوانید::

متن و جملات تبریک سال نو عاشقانه | خنده دار | رسمی

دانلود و تماشای انیمیشن شاد تبریک سال نو

دانلود دعای تحویل سال نو با صدای علی زند وکیلی

separator line

زنان متولد فروردین ماه

زنان متولد فروردین ماه مانند مردان آن، خود را هر نظر برتر دیده،پر انرژی،جسور،خونگرم و جذاب هستند و نیز زبانزده مردم هست.

خصوصیات متفاوت مردان و زنان فروردین

زن متولد فروردین حریص است. این حرص که در مرد فروردینی، وجود ندارد، باعث پیشرفت زیاد، وی می باشد. ستاره جاذبه و جنگ، حرص و طمع بی حد و مرزی به زن متولد فروردین داده است. به همین سبب زن فروردینی به جاه و مقام و موقعیت و پول بسیار اهمیت می دهند.

اوضاع شغلی

زنان متولد فروردین حریص هستند و با انتخاب هدف خود،در مسیر پیشرفت هم گذاشته و چون تصمیم به رسیدن به مقام بالا دارند،کار و تلاش را قبول می کنند.کار در نظر آنها هرگز وسیله ای نیست که مقداری در آمد داشته و سرگرمشان کند.بلکه کار و تلاش برای آنها به عنوان هدفی برای پیشرفت و رسیدن به مقام و پول فراوان و شهرت و آوازه می باشد.و نیز این انسان های فروردین بالاخره روزی با استفاده از جذابیت و گیرایی خود به موقعیت و مقامی که در نظر دارند،خواهند رسید.

سر به هوا و بی قید و بند بودن زن فروردینی

زن فرودینی از برقراری رابطه دوستی و رفاقت خشنود شده و به دوستی های خود اهمیت می دهد. زنان فروردینی که خود یا همسرشان، در آمد خوبی دارند، در قبال دوستان خود بسیار دست و دلباز و سخاوتمند هستند. زن فروردینی از تعقیب مد روز بسیار لذت برده و به طرز لباس پوشیدن خود اهمیت زیادی می دهد. بزرگترین ایراد زن فروردینی، شک و تردید و دودلی وی می باشد. علی رغم دقت در آرایش و لباس و ظاهر خود، باز هم با تصور این که عیب و ایرادی دارد، بسیار ناراحت و دلگیر می شود.و در این موارد همیشه شک و تردید دارد. او فقط گفته های یکی دو نفری که دوستشان دارد و به آنها اعتماد می کند، باور کرده و قبول می کند.

زن فروردین ماه در مورد دوستی ها، روش های عجیبی دارد. و به علت تأثیر تمثیل کننده جذب و جاذبه، بسیار حسود می باشد. زنی زیباتر و شیک پوش از خودش را ببیند، حسادت می کند. و به دلیل داشتن وسواس و تردید و دقت و بررسی ظاهر خود بیشتر اوقات،عیب های خود را یافته و در مورد طرز لباس پوشیدن، آرایش و زیبایی یک زن بسیار با تجربه می باشد. و این کنجکاوی و دقت در لباس و آرایش گاهی تا حد وسواس و بیماری پیش می رود و آنها تنها برای لباس و آرایش و ظاهر خود، پول زیادی مصرف می کنند و گاهی تا حد اسراف کاری پیش می روند.

غرور زن فروردینی

زنان فروردین ماه بسیار مغرور می باشند و شما تنها با گفتن سخنی بدون فکر و تأمل، می توانید آنها را دلخور و ناراحت کنید. وزن فروردین به هنگام دلخوری، عکس العمل شدیدی نشان داده و حتی کنترل خود را از دست داده و حادثه ای پدید می آورد.

به رحم و شفقت آوردن

احساسات و ترحم و دلسوزی زن فروردین ماه، بسیار قوی می باشد. این زن که ستاره جاذبه و جنگ به او صفات برتری ارزانی داشته، با آگاهی از امتیاز و برتری خویش، در بعضی موارد بسیار بخشنده و رئوف است. او برای انسان های ضعیف و خجالتی و پایین تر از خود، بسیار متأسف شده و همیشه برای کمک و یاری به دیگران آمادگی دارد.

ترحم و حسادت زن فروردینی

زنان فروردین ماه به عشق و محبت، بسیار اهمیت می دهند. ازدواج برای آنها امری مقدس می باشد. غیر از فروردینی های بسیار حریص، بقیه آنها آرزوی یک ازدواج دائمی و خانه ای گرم و پرمحبت تا آخر عمر را دارند. برای اهمیت دادن زن فروردینی به ازدواج، علت مهمی وجود دارد. امر ازدواج را در زنان فروردین، خورشید و مارس و در مردان ماه و ونوس تعیین می کند. به همین سبب می توان گفت تمامی زنان فروردین، ازدواج می کنند.

اگر ازدواج در سنین پایین باشد،معمولآنتایج خوبی ندارد.اما زنان فروردین که بعد از سن بیست و پنج سالگی ازدواج کنند،معمولآ این زناشویی تا آخر عمر ادامه خواهد داشت نباید این تصور را داشته باشید که زن فروردین ماه حتمآ باید عاشق شده و بعد ازدواج کند،گاهی،بعضی مسائل مانند پول،شهرت،مقام نیز در ازدواج آنها نقش بسزایی دارد.یعنی زن فروردین،توجه و علاقه خود را تنها به خود اختصاص نداده بلکه به پول و مقام و نام و ثروت او اهمیت بیشتری می دهد.زنان فروردین نیز در مورد مسائل عشقی و عاطفی بسیار حسود می باشند و با مردان فروردینی در این مورد،رقابت می کنند.

همسر ایده آل

متولد فروردین حسود و مشکوک می باشد و اگر ایده آل شما زنی ملایم و آرام هست زن متولد تیر ماه و یا اسفند، شما را بیشتر خشنود می کند، اما اگر فکر می کنید با زنی که اعتماد به نفس زیادی داشته و خوش نیت است و در مورد کسی که دوست دارد، حسادت می کند، سازگاری بیشتری داشته باشید، بهتر است با زن فروردین که دقیقا این خصوصیات را دارد، ازدواج کنید. اگر شوهر این زن، مردی بخشنده و فهمیده و برتر از خود او و دارای شخصیت قوی و سالمی باشد و حرفی را که می زند حتمآ عمل می کند، باشد، برای هر دو طرف خوب و نیکو می باشد.

عشق و علاقه نسبت به کودکان

زنان متولد فروردین ،نسبت به کودکان علاقه زیادی دارند و با آنها خوب کنارمی آیند. فرزندان زن فروردین، بعد از تولد، بسیار تغییر می کنند. خسیس ترین زن فروردین نیز، اقدام به فداکاری های بزرگ در مورد کودک خود می کند. و چیزهایی را که در زندگی خود صاحب نشده با سعی و تلاش بسیار به فرزند خود می دهد. زنان فروردینی مانند تمام مسائل دیگر، در مورد تربیت فرزند خود نیز دارای عقاید و تفکرات بخصوصی هستند، و فرزندان خود را طوری تربیت می کنند که از نظر مادران دیگر نامناسب و حتی عجیب جلوه می کند.

بیشتر بخوانید::

آموزش ویدیویی ساخت سفره هفت‌ سین زیبا مدل آبشاری

تصاویر جذاب از مدل سفره هفت سین

گالری تزیین و چیدمان سفره هفت سین

کلیپ آموزش تزیین تخم مرغ‌ هفت سین با پارچه

آموزش تزیین شمع برای سفره هفت‌ سین با گل رز

ویدیو : آموزش تزیین سفره هفت سین

ویدیو : آموزش ۲۵ مدل تزیین تخم مرغ برای هفت سین

separator line

کودکان متولد فروردین

کودک فروردینی بلافاصله بعد از تولد خویش، فریاد می زنند. وبه همین سبب از لحظه تولد، نظر دیگران را به خود جلب می کنند. و از همان لحظه نخست، حکومت خانه را به عهده می گیرند و زمانی که کمی بزرگ شده و شروع به خوردن غذاهای نرم بکند، کلا اداره خانه را در دست می گیرد. کودکی که تحت تأثیر مارس خصوصیات شتاب زدگی دارد،خیلی زود به پا می خیزد و راه می رود.

او دوست دارد، کارهای خود را به تنهایی انجام دهد. کودک متولد فروردین ماه، لجوج و یک دنده است و برطرف کردن لجاجت این کودک،غیر ممکن است. توصیه می کنیم که هرگز او را تنبیه نکنید، زیرا تنبیه هر چه ناچیز باشد، به مانند ضربه بزرگی برای آن کودک با شخصیت است. بهتر است از تنبیه و سرزنش اجتناب کرده و او را با سخنان شیرین و ملایم، هدایت کنید. کودکی که تحت تأثیر ستاره جاذبه و جنگ است، بسیار مغرور، لجوج، جسور، گستاخ و خیال پرداز است. اگر دروغ گفت نباید او را تنبیه کرد. زیرا او تحت تأثیر رویاهای رنگارنگ خود، دنیا را جور دیگری می بیند، ولی باید تفاوت رویا و واقعیات را به تدریج با ملایمت برای او روشن کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا