دسته‌بندی نشده

مایکروسافت هم آمارفروش ایکس باکس وان را اعلام کرد

Microsoft_Xbox_One_console.jpg

مایکروسافت هم آمارفروش ایکس باکس وان را اعلام کرد

شرکت سونی که حدود دو روز پیش آمار فروش پلی استیشن 4 خودرا پس از 6 مارس خود را اعلام کرد که موفق شده بود برخلاف پیش‌بینی‌های خود، رقمی حدود 7 میلیون دستگاه PS4 در جهان بفروشد. اما آخرین آمار انتشار یافته از فروش ایکس‌باکس وان به ماه ژانویه و فروش 3 میلیون عددی آن برمی‌گشت. تا اینکه امروز مایکروسافت هم پس از سونی آمار فروش کنسول خود را اعلام کرد.طبق اعلام مایکروسافت این شرکت توانسته است در مجموع حدود 5 میلیون دستگاه از کنسول خود را به فروش برساند. براساس این آمار ps4در امریکا از ایکس باکس وان جلوتر است و این خبر خوبی برای مایکروسافت که به بازی Titanfall خود برای فروش بیشتر ایکس‌باکس وان امیدوار بود، نیست؛ با این حال باز هم Titanfall بیش‌ترین فروش را در میان بازی‌های ایکس‌باکس وان به نام خود ثبت کرده است.

مایکروسافت هنوز هم می‌تواند این آمار فروش را یک پیروزی بداند؛ زیرا آمار فروش ایکس‌باکس وان نسبت به ایکس‌باکس 360 در همین بازه‌ی زمانی حدود 60 درصد رشد را نشان می‌دهد.

مایکروسافت در مرحله پیش‌فروش کنسول ایکس‌باکس وان، قیمتی معادل 100 دلار گران‌تر را نسبت به PS4 را برای کنسول خود برگزید و زنگ خطر فروش پایین از همان زمان برای مایکروسافت به صدا در آمد.

PS4 ویژگی‌های مثبتی نسبت به ایکس‌باکس دارد، اما مهم‌ترین خصیصه‌ی این کنسول ارزان بودن آن نسبت به ایکس‌باکس وان است. جالب اینجاست که مایکروسافت با تأکید بر فروش کینکت همراه با ایکس‌باکس وان، فعلا به فکر پایین آوردن قیمت خود نیست. ایکس‌باکس وان می‌خواهد همه چیز را یکجا داشته باشد؛ شاید این استراتژی در آینده نتیجه‌بخش باشد.

منبع:microsoft.com

مترجم:محمدهدایتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا