دسته‌بندی نشده

لیست و آدرس رستوران های دربند تهران

نمی‌شود که تا دربند برویم و چیزی نخوریم. پس باید بدانیم کدام رستوران برویم که سرمان کلاه نرود و پشیمان بیرون نیاییم.

بهترین رستوران های دربند تهران

رستوران پای کوه

رستوران پای کوه

رستوران پای کوه میدانید در مسیر رودخانه دربند قرار گرفته و حسن‌ اش هم همین است که می‌توانید روی تخت‌ههایی که وسط رودخانه قرار گرفته بنشینید و غذا بخورید، آبی از زیرتان رد شود و بادی به سرتان بخورد و غذایتان را بخورید.

این رستوران جزو آن دسته از رستوران های دربند که خیلی شیک‌ اند، قرار نمی‌گیرد و جزو معمولی‌های خوب به حساب می‌آید و غذایش هم چندانگران نیست. چی باید خورد؟ کباب و شیشلیک که در دربند حرف اول را می‌زند.

آدرس: در مسیر رودخانه، پلاک ۷


بهترین رستوران های دربند تهران

رستوران رست

رستوران رست

شب‌ها دربند خاطره‌انگیزتر و خوش آب و هواتر از روزهایش است و اینطور معروف است که رستوران رست هم شب‌هایش بهتر از روزهایش است و در کل رستوران بدی نیست. روی کوه نشسته‌ای و غذا می‌خوری و چشم‌اندازی از تهران هم روبه رویت است.

در این رستوران دو نوع کته سرو می‌شود، ساده و بوشهری. کته بوشهری با گوجه و ادویه پخته می‌شود و کمی تند است. از کباب ترش و جوجه دربندی این رستوران زیاد تعریف می‌کنند و باید بدانید در این رستوران مزه‌های جدید در انتظارتان است.

قیمت‌ها در اینجا هم بالاست.

آدرس: ابتدای دربند


بهترین رستوران های دربند تهران

رستوران کوهپایه

رستوران کوهپایه

این رستوران جزو رستوران‌های محبوب خیلی‌ها در دربند تهران است. هم قشنگ است و صدای اینکه رودخانه را می‌توان تویش شنید و هم پر از دارو درخت و پر از سایهبود، هم محیط ‌اش دوستانه است، هم کارکنانش خوش برخوردند و هم غذایش باکیفیت و خوشمزه است.

این خلاصه‌ای از نظرهای کاربران در سایت‌های مختلف است. از شیشلیک و کباب بره اینجا تعریف می‌کنند اما باید بدانید که کوهپایه اصلا رستوران ارزانی نیست.

آدرس: بالاتر از میدان دربند

بیشتر بخوانید:

هر آنچه که درباره بام لند چیتگر باید بدانیم ؟

لیست و آدرس خانه معلم های تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا