دسته‌بندی نشده

لاک ناخن خشک شده را چگونه رقیق کنیم؟

لاک‌ها جزو پرمصرف‌ترین لوازم آرایشی هستند؛ به خاطر تنوع رنگ حتماً در هر کمد لوازم آرایشی چندین لاک خواهید یافت. لاک‌ ناخن‌ الانزا دست‌ها را زیباتر می‌کنند و با استایل افراد هماهنگی زیبایی ایجاد می‌کنند. اما نکته آزار دهنده در مورد لاک، زود خشک و غلیظ شدن آن است که تقریبا استفاده مجدد از آن را غیرممکن می‌کند؛ مقوله‌ای که همه ما بارها با آن رو به رو شده ایم. روزی که در آن لاک مورد علاقه فردی خشک شود و به درستی بر روی ناخن ننیشند را می‌توان به قطع یک روز بد نامید. اولین کاری که آن شخص انجام می دهد سرچ کردن عبارت “لاک ناخن خشک شده را چگونه رقیق کنیم” در گوگل است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را دریابید.

لاک ناخن الانزا

لاک ناخن خشک شده را چگونه رقیق کنیم؟

اولین اقدامی که باید انجام دهید چک کردن تاریخ انقضا لاک است. اگر تاریخ انقضای ان گذشته بود؛ از خیر آن بگذرید. لاک تاریخ انقضا گذشته دارای ترکیبات مضری است که توصیه می‌شود در معرض ناخن قرار نگیرد. اما اگر لاک شما از موعد نگذشته بود؛ روش‌های زیر را به ترتیب دنبال کنید.

لاک را تکان دهید.

پایه تعلیق کننده، ماده رنگی و پلیمرهای رنگی، ترکیبات اصلی یک لاک ناخن هستند. پس مدت زمان طولانی تکان نخوردن؛ ممکن است این ترکیبات از هم فاصله بگیرند و در مواقعی جدا شوند و برداشت فرد در این حالت این است که لاک خشک شده در حالی که لاک تنها به ترکیب شدن دوباره احتیاج دارد. تکان شدید و در جهت عرضی اشتباه است و سبب حباب حباب شدن لاک می‌شود؛ شیوه صحیح تکان دادن این است که با سرعت کم و در جهت طولی چندبار آن را تکان دهید. مقداری از لاک را برداشته و امتحان کنید؛ا گر همچنان غلیظ به نظر می‌رسد؛ روی بعدی را امتحان کنید.

لاک ناخن را گرم کنید.

گرم کردن لاک می‌تواند به رقیق شدن محتویات آن کمک کند. برای انجام اینکار به دو شیوه می‌توانید عمل کنید:

گرم کردن با دست

معمولا بدن انسان به طور طبیعی دمای کمتری نسبت به محیط دارد و کف دست‌ها منابع گرم خوبی هستند. لاک ناخن را میان دو دست خود قرار داده و با جلو عقب کردن دست‌ها آن را بچرخانید. پس از مدت زمان کوتاهی می‌توانید آن را امتحان کرده و ببینید به رقیق بودن کافی رسیده است یا نه.

گرم کردن با آب داغ

مقداری آب داغ در ظرفی، ترجیحا کاسه، ریخته و لاک ناخن را در آن قرار دهید. ارتفاع آب باید تا زیر سر لاک باشد تا به هیچ وجه آب وارد لاک نشود. ۲ دقیقه زمان مناسبی برای نگه داشتن لاک در ان است؛ پس از ان می‌توانید آن را بیرون آورده و امتحان کنید.

از رقیق کننده لاک استفاده کنید.

اگر از روش‌های قبل نتیجه نگرفتید ناامید نشوید و این روش کارساز را امتحان کنید. به وسیله قطره چکان چندین قطره رقیق کننده را برداشته و درون بطری لاک ناخن بریزید. در آن را ببندید و کمی با دست آن را تکان دهید.

رقیق کننده لاک ناخن را می‌توانید از فروشگاه‌ها تهیه کنید؛ تینر به عنوان معروف‌ترین رقیق کننده لاک ناخن نیز اگر در دسترس بود؛ می‌تواند انتخاب کارآمدی باشد.

استون یا لاک پاک کن، تیر آخر شما هستند.

اگر هیچکدام از روش‌های گفته شده جواب ندادند به عنوان آخرین راهکار از این روش استفاده کنید؛ اما بدانید که در اینجا باید فاتحه لاک خود را بخوانید چرا که استون و محلول پاک کننده به احتمال زیاد ترکیبات سازنده لاک ناخن شما را تغییر خواهند داد و آن لاک، لاکی همیشه می‌شناختید نخواهد بود و ممکن است پس از استفاده هنگام خشک شدن شاید متوجه ایجاد ترک‌های نامعمول و نامطلوبی روی لاک ناخن خود شوید.

با استقاده از قطره چکان مقداری استون یا محلول پاک کننده لاک برداشته و درون لاک بریزید و کمی تکان دهید؛ لاک رقیق شده شما آماده است.

لاک ناخن خشک شده را چگونه رقیق کنیم سوال خوبی است اما اگر جواب سوال چگونه از غلیظ شدن لاک ناخن جلوگیری کنیم شاید به این زودی کار به اینجا نمی‌کشید. در ابتدا بدانید که لاک‌های ناخن ماندگاری کمی دارند و در هر صورت غلیط و خشک خواهند شد؛ نکاتی که ادامه خواهیم گفت تنها این فرآیند را کمی به تاخیر می‌اندازند.

لاک پاک کن ناخن الانزا

پاک کردن در لاک

در یا سر فرقی نمی‌کند؛ آن را هر چه می‌خواهید بنامید اما حتما پس از استفاده، با استفاده از لاک پاک کن الانزا آن را تمیز کرده و سپس ببندید. دلیل این مسئله این است که قرار گیری لاک بر آن و خشک شدن آن، جلوی درست بسته شدن آن را می‌گیرد و همانطور که می‌دانید هوا دشمن لاک ناخن است. با پاک کردن آن پس از هر استفاده درست بسته شدن آن و دیرتر غلیظ شدن آن را تضمین کنید.

نگهداری در جای خشک و خنک

نگهداری در چنین فضایی فرآیند غلیط شدن آن را به تاخیر می‌اندازد و سبب ماندگاری بیشتر آن می‌شود. یک باور اشتباه در مورد نگهداری لاک، نگهداری آن در یخچال است. اینکار بسیار اشتباه است چرا که دمای بالای شدید ممکن است سبب شکستن شیشه لاک ناخن شود؛ شکستن شیشه سبب آزاد شدن گازهای حریق زایی در محیط برقی یخچال می‌شود و می‌تواند باعث فاجعه شود.

بهترین مکان برای نگه داشتن لاک یک اتاق خشک و خنک است. ناگفته نماند که کیفیت لاک خریداری شده در ماندگاری آن تاثیر به سزایی دارد؛ چرا که همه لاک‌ها ماندگاری یکسانی ندارند و هر چه کیفیت بیشتری داشته باشند طبیعتا بیشتر قابل استفاده می‌مانند.

لاک ناخن با کیفیت را از الانزا بخرید

اگر قصد خرید لاک ناخن از یک فروشگاه معتبر دارید؛ با فروشگاه اینترنتی الانزا آشنا شوید. لاک ناخن‌ها و سایر لوازم آرایشی الانزا همگی اصل و کیفیت هستند. الانزا فکر افراد تنوع طلب را هم کرده است؛ از هر مارک و هر رنگی که بخواهید؛ بهترین و با کیفیت‌ترین را در الانزا خواهید یافت. دیگر محصولات الانزا شامل لوازم شخصی مورد نیاز هر فرد، لوازم مراقبتی و بهداشتی با کیفیت، عطر اصل، انواع پوشاک زنانه و مردانه خوش دوخت و … هستند که همه را می‌توانید با یک هفته مهلت مرجوعی خریداری کنید. برای مشاهده محصولات و یا خرید آنها با ضمانت اصل بودن و ارسال رایگان برای سبدهای خرید بیش از ۲۰۰ هزار تومانی، به الانزا به نشانی اینترنتی https://elanza.com/ سری بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا