دسته‌بندی نشده

لادن ژافه وند/ بیوگرافی و زندگی عجیب از اعتیاد، اعدام، کارتن خوابی تا بازیگری

بیوگرافی لادن ژافه وند

در این مطلب بیوگرافی و عکس های لادن ژافه وند را با شما به اشتراک گذاشته ایم . با ما در دلگرم همراه باشید.

بیوگرافی لادن ژافه وند

نام و نام خانوادگی لادن ژافه وند
تاریخ تولد 1334/11/10
محل تولد تهران
حرفه بازیگری
سوابق کاری از سال 1396 تا کنون
وضعیت تاهل مجرد

separator line

زندگینامه لادن ژافه وند

لادن ژافه وند بازیگر ایرانی متولد 10 بهمن ماه سال 1334 بازیگر ایرانی که از اعتیاد و 25 سال کارتن خوابی به بازیگری رسیده است .

فرزند اول خانواده است که دو برادر و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد.

بیوگرافی لادن ژافه وند

در کودکی توسط پدر به الکل معتاد شد و در سن 10 سالگی همزمان با تحصیل در دوران ابتدایی آلوده ی سیگار شد .

در سال 1346 وقتی 12 ساله بود به ناچار ازدواج کرد. زندگی او تنها 14 ماه دوام داشت صاحب یک فرزند پسر شد که همسرش کودک 40 روزه اش را در مسجدی رها کرد . بعدها کودک را پیدا کردند اما فرزندش در نهایت در سن 37 سالگی فوت کرد.

لادن ژافه وند پس از طلاق به قاچاق مواد مخدر روی آورد. به دلیل اینکه خانه ای نداشت کارتن خواب شد . در سال 1360 به علت قاچاق مواد مخدر دستگیر شد .

در دادگاه به عنوان مفسد فی الارض شناخته و به اعدام محکوم شد اما بعد از سه سال توسط رییس دادگاه انقلاب، حکمش به 12 سال کاهش پیدا کرد .

پس از گذشت 7 سال در زندان بخاطر حسن رفتارش مورد بخشش قرار گرفت و آزاد شد . اما دوباره به سمت خرده فروشی مواد مخدر روی آورد و باز هم کارتن خواب شد .

بیوگرافی لادن ژافه وند

تصادف و مرگ

لادن ژافه وند در سال 1380 با یک ماشین تصادف کرد . سرنشینان خودرو که حال عادی نداشتند بدن بی حالش را در جوی آبی انداختند و فرار کردند.

پس از 3 روز بدون هیچ علائم حیاتی توسط پلیس کشف و به سردخانه بیمارستان منتقل شد. 4 روز بعد در حال انتقال جسد برای دفن در بهشت زهرا به صورت عجیبی پرونده اش گم می شود .

در فاصله گم شدن پرونده و معطل ماندن جسد در محوطه گرم اورژانس به یکباره در حالی که کفن پیچ شده بود به طور عجیبی بلند شد .

بعد از زنده شدن با هجوم مردم کفنش به عنوان تبرک پاره شد و روزنامه ها تیتر زدند: زنی بعد از سفر 7 روزه به آن دنیا، به این دنیا بازگشت. »

لادن ژافه وند به زندگی بازگشت اما از ناحیه ی پا دچار معلولیت شد .

بعد از زنده شدن به مدت 15 سال به فعالیت قبلی خود ادامه داد تا اینکه در سال 94 تصمیم به ترک گرفت و به موسسه « جمعیت طلوع بی نشان ها » رفت.

توسط این مرکز از اعتیاد رهایی یافت و پاک شد .

سرنوشت تلخ بقیه اعضای خانواده

در سال 1373 یکی از برادران لادن ژافه وند بخاطر مواد مخدر اعدام شد و در سال 1383 یکی از برادرانش را گم کرد و یکی از خواهرانش که کارتن خواب بود در سرما جان باخت.

بیوگرافی لادن ژافه وند

لادن ژافه وند پس از پاک شدن در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و سرگذشت خود را در تعریف کرد که از این طریق برادر گم شده اش را پیدا کند که اتفاقا از همین طریق توانست او را پیدا کند.

پس از این اتفافات در سال 1396 توسط هومن سیدی برای بازی در فیلم «مغرهای کوچک زنگ زده» دعوت به بازیگری شد و با این فیلم به شهرت زیادی دست یافت.

لادن ژافه وند که مدت ها ساکن بهزیستی بود با کمک 15 میلیونی یک خیریه و پولی که از اولین تجربه بازیگری به دست آورد توانست خانه ای را برای زندگی اجاره کند.

علاوه بر بازیگری

لادن ژافه وند علاوه بر بازیگری کمک راهنمای دیگران برای ترک اعتیاد است . او این روزها در سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی بازی می کند و می گوید که در حال نگارش کتاب زندگینامه ی خود است که بخشی از آن تبدیل به فیلم خواهد شد .

بازیگران دیگری که در این سریال بازی می کنند عبارتند از : اکبر عبدی، بهرام افشاری ،حامد آهنگی، حسن معجونی، فرزاد فرزین، بهاره افشاری، امیر جعفری، ایمان صفا و …

بیوگرافی لادن ژافه وند

فیلم های لادن ژافه وند

در سینما

  • ۱۳۹۶ مغزهای کوچک زنگ‌زده افسر هومن سیدی
  • ۱۳۹۷ آینده امیر پورکیان
  • ۱۳۹۸ شنای پروانه سرور محمد کارت
  • ۱۴۰۰ غریزه سیاوش اسعدی
  • ۱۴۰۰ نعره سکوت سعید شعبانی

بیوگرافی لادن ژافه وند

نمایش خانگی

  • ۱۴۰۰ یاغی مادر بهمن خان محمد کارت
  • ۱۴۰۲ نیوکمپ بی بی منوچهر هادی

عکس های لادن ژافه وند

بیوگرافی لادن ژافه وند

بیوگرافی لادن ژافه وند

بیوگرافی لادن ژافه وند

بیوگرافی لادن ژافه وند

بیوگرافی لادن ژافه وند

بیوگرافی لادن ژافه وند

بیوگرافی لادن ژافه وند

بیوگرافی لادن ژافه وند

بیوگرافی لادن ژافه وند

separator line

تهیه در بخش چهره های مجله اینترنتی دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا