دسته‌بندی نشده

قرص آلفا اسلیم لاغری ، کاهش دهنده اشتها و کاهش وزن

قرص لاغری آلفا اسلیم (50عددی) (Alpha Slim)

کپسول لاغری آلفا اسلیم Alpha Slim محصولی جدید از کشور آمریکا است. آلفااسلیم کاهش دهنده عالی اشتها (Appetite Suppressant) و چربی سوز ترموجنیک (Thermogenic Fat Burner) می باشد و به جرات می توان گفت که قوی ترین قرص لاغری مخصوص عزیزانی است که استاپ وزنی کرده اند و کاهش وزن برایشان خیلی سخت و فرسایشی شده است.

کپسول کاهش وزن آلفا چطور عمل می کند؟

کپسول های Alpha Slim Fat Burner به طور معجزه آسایی باعث آب شدن چربی های شکم و دور کمر شده و بر خلاف بسیاری از مکمل های کاهش وزن دیگر باعث لاغر شدن صورت نمی شود. به همین دلیل می توان گفت که آلفا اسلیم اصل بهترین قرص لاغری است که شما می توانید انتخاب کنید.
بلکه به دلیل همراه داشتن دو ویتامین C و E باعث شادابی و شفافیت صورت شما شده و از افتادگی پوست پس از کاهش وزن نیز جلوگیری می کند.این کپسول های لاغری فوق العاده قوی می باشد و هم برای افرادی که دارای چاقی نوع بد می باشند و نیز همچنین افرادی که با وجود استفاده از شیوه های رایج کاهش وزن سریع و لاغری به نتیجه نرسیده اند توصیه می شود.
از ویژگی های منحصر به فرد قرص لاغری الفا اسلیم کاهش سریع سایز همزمان با کاهش وزن می باشد.

قرص لاغری الفا اسلیم

کاربرد های فوق العاده داروی لاغری الفا اسلیم

1- دفع موثر چربی ها و جمع کردن پوست بدن بدون بازگشت به حالت قبل

2- کاهش جذب قند و چربی دریافتی و جلوگیری از ایجاد چربی اضافی جدید

3- دفع زوائد سوخت و ساز بدن

4- کور کننده اشتها بدون نیاز به رژیم

5- کم کردن سریع وزن بدون اثر سوء

6- زیبایی و شادابی صورت

7- کم کردن وزن تا زمان ادامه با مصرف روزانه تنها یک کپسول

8- 100% طبیعی و گیاهی

9- ساخته شده ازعصاره ی میوه ها و گیاهان کمیاب

10- مناسب برای خانم ها و آقایان

ترکیبات قرص آلفا اسلیم

Asphatiu, vidanga, piper kurroa, Garainiya, Caffeine, Green Coffee, Flaxseed, Glycine, L arginine, magnesium oxid, dipotassium phosphate, DL-malic acid, L-methionine, Cordyceps …
مخمر آلبومینی برگرفته از میوه کیوی آلبومین موجود در گوشت را به سرعت حل کرده و از جذب چربی نوع A (چربی دور کمر و پهلو ها) جلوگیری می کند در نهایت کمری باریک و اندامی زیبا را شاهد خواهید بود.

قرص لاغری الفا ساخت کمپانی Swanson Health آمریکا می باشد.
قرص چربی سوز آلفا اسلیم دارای تاییدیه های زیر می باشد:
دارای تاییدیه FDA از آمریکا
alpha slim fda certificate standar تاییدیه اف دی ای
دارای تاییدیه CE از اروپا
تاییدیه سی ای ce certificate standard
دارای تاییدیه جهانی 100% Natural
قرص آلفا اسلیم دارای تاییدیه کاملا گیاهی

کاهش وزن با قرص لاغری الفا اسلیم

قرص الفا اسلیم با تاثیری بسیار فراوان بدون هیچ گونه عوارض جانبی

کپسول لاغری الفا چربی ها را دفع کرده و ویتامین ها را جذب بدن می نماید. آزمایشات کلینیکی اثرات کپسول الفا اسلیم را به صورت زیر نشان داده است:

1- از شکل گیری چربی جلوگیری می کند.

2- سوزاندن چربی را افزایش می دهد.

3- از تولید دوباره چربی و گوشت اضافه ممانعت به عمل می آورد.

4- مانع جذب شدن چربی موجود در غذا توسط روده می شود.

5- به سفتی و لطافت پوست کمک می کند.

6- باعث ثبات و سلامتی بدن می شود

که در نهایت سبب کاهش وزن طبیعی می شود. این محصول یک قرص لاغری آمریکایی است که در ژاپن و کره جنوبی به نام گرانول نیز معروف است.

محتویات بسته قرص لاغری آلفا اسلیم

این محصول حاوی 50 عدد کپسول می باشد. در صورتی که روزی یک عدد کپسول مصرف شود یک بسته برای 50 روز می شود و اگر روزی 2 عدد استفاده شود هر یک بسته برای 25 روز قابل استفاده است.

حتماً بخوانید:

طریقه مصرف قرص لاغری آلفا اسلیم

طریقه مصرف قرص لاغری آلفا اسلیم در این لینک شما تمام شرایط استفاده از این محصول فوق العاده را می توانید مطالعه کنید. همچنین تمام تداخل های دارویی و موارد احتیاط و غیره … بصورت کامل برای شما عزیزان توضیح داده شده است.

موارد منع مصرف قرص لاغری آلفا اسلیم

آیا قرص لاغری الفا اسلیم عوارضی هم دارد؟

عوارض قرص لاغری آلفا اسلیم نارنجی

در تبلیغات همه محصولات از گیاهی بودن و بی عارضه بودن آنها تعریف می شود، در اینجا میخواهیم بررسی کنیم که واقعا ایا قرص الفا اسلیم عوارض دارد یا خیر؟ اولا که هیچ دارویی بدون عوارض نیست، حتی داروی سرماخوردگی یا استامینافن هم بی عارضه نیست، دوما باید ببینیم که منظور ما از کلمه “عوارض” دقیقا چیست؟ منظور از عارضه ی یک دارو آسیب دیدن بدن مانند آسیب به معده، کلیه، کبد، قلب، پوست، ریزش مو و غیره است و مسلما به یک سرگیجه ساده یا ضعف بدنی نمی توان گفت عوارض! در واقع اینها فقط حالت هایی هستند که دارو برای شما ایجاد می کند.

حالا باید بپرسیم که قرص الفا اسلیم چه عوارضی دارد؟ کپسول الفا هیچ گونه عوارضی ندارد و کاملا ایمن است اما باید دقت بفرمایید که شخصی که از این محصول استفاده می کند به هیچ عنوان نباید جزء موارد منع دارویی که در بالا گفته شده بشود، اگر شامل موارد ذکر شده در بالا باشید و این دارو را مصرف کنید مسلما آسیب های جدی ای به سلامتی خود خواهید زد.
حال آیا می دانید عوارض قرص آلفا اسلیم نارنجی چیست؟ این محصول آسیبی به بدن وارد نمی کند اما حالت هایی ایجاد می کند شاید شما آن را عوارض بنامید، این حالت ها عموما شامل خشکی دهان، احساس ضعف، احساس گرم بودن بدن، سرگیجه یا بی حالی هستند، البته به هیچ عنوان یک نفر همه این حالت ها را با هم نخواهد داشت، شاید شما نهایتا یک یا دو حالت را داشته باشند و شاید هم هیچ کدام از این حالت ها را نداشته باشید، این امر بسته به سیستم بدنی افراد با هم متغیر است که معمولا بعد از یک یا دو هفته بصورت کامل برطرف می شود و هیچ مشکل خاصی ایجاد نمیکند.

حتماً بخوانید:

ترکیبات الفا اسلیم چیست و هر یک از این ترکیب ها دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

ترکیب Vidanga churna یک چربی سوز جادویی است که باعث شده است تا قرص آلفا لاغری سریعی در ناحیه شکم و پهلو ایجاد کند، ویدانگا چورنا با کاهش سطح چربی و بهبود متابولیسم بدن کمک بسزایی به از بین بردن چربی های اضافی میکند.
ترکیب Garainiya در قرص آلفا اسلیم چیست؟ گیاه Garainiya نام دیگر همان گارسینیا کامبوجیا می باشد که جزء مواد اصلی تشکیل دهنده بسیاری از محصولات تناسب اندام در دنیاست. گارسینیا دارای هر سه کارایی اصلی برای کاهش وزن است یعنی هم کاهش اشتها می دهد هم چربی سوز است و هم از تبدیل کالری به چربی جلوگیری می کند. گارسینیا کامبوجیا از ترکیبات اصلی قرص جی سی می باشد که باعث جوابدهی فوق العاده این محصول شده است.
قرص لاغری الفا اسلیم اصل حاوی 75 میلی گرم کافئین می باشد که باعث افزایش سطح سوخت و ساز در بدن میشود، کافئین یکی از ترکیباتی است که این محصول را به یک چربی سوز ترموجنیک تبدیل کرده است، البته به ذکر است که مقدار کافئین موجود در کپسول تی فایو 200 میلی گرم است که تی فایو را به یک قرص لاغری خیلی قوی تبدیل کرده است، دقت کنید مقدار Caffeine در تی فایو تقریبا 3 برابر آلفا اسلیم است.
ترکیب piper kurroa یکی از ترکیبات منحصر بفردی است که باعث شده تا Alpha Slim لقب بهترین قرص لاغری در امریکا را به خود اختصت بدهد. piper kurroa یگ گیاه ضد اشتهای معجزه گر میباشد که میتواند میل به غذا را در شما بصورت کامل سرکوب کند لذا به همین دلیل است که قرص آلفا اسلیم اصل حتی روی بدن هایی که استاپ کرده اند هم بخوبی پاسخگو میباشد.
ترکیب Flaxseed در قرص لاغری الفااسلیم حاوی اسیدهای چرب ضروری امگا 3 می باشد که برای سلامتی قلب و عروق فوق العاده مفید میباشند. ترکیب Flaxseed یا همان تخم کتان از یبوست جلوگیری می کند و سیستم گوارش و دفع را تنظیم میکند، همچنین تخم کتان باعث شادابی پوست شده و از افتادگی پوست بدن بعد از کاهش وزن جلوگیری میکند.

قرص لاغری آلفا اسلیم خوبه؟ چرا؟

کپسول Alpha Slim محصولی گیاهی است که هم آقایان و هم خانم ها می توانند از آن استفاده کنند و بر روی همه افراد جوابدهی قابل قبولی دارد، همچنین بعد از لاغری هیچگونه بازگشتی ندارد و ثابت می ماند. پس جواب این سوال ساده است: بله خوبه! چون هم خوب جواب میده هم عوارض نداره و هم برگشت نداره!! اگر نظرات درمورد آلفا اسلیم را دیده باشید متوجه می شوید که درصد رضایت کاربران از این دارو بالای 95% است که همین رضایتمندی دلیل محبوبیت این برند میباشد.

مشخصات الفا اسلیم اصل و تقلبی

این محصول نیز همانند بسیاری از محصولات موجود در بازار دارای نمونه تقلبی می باشد که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به نمونه اصلی دارد. بر خلاف تصور عموم که به دنبال رنگ کپسول یا … هستند باید بگوییم پیدا کردن مشخصه های جنس اصلی و فرعی به این سادگی ها نیست، کسی که محصول تقلبی تولید می کند سعی می کند همه رنگ ها، طرح ها یا ظاهر را دقیقا از برند اورجینال تقلید کند و تفاوت های آن برای افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند بسیار دشوار است، شما باید در هنگاه خرید دقت کنید و از شرکت معتبر خریدتان را انجام دهید تا از اورجینال بودن کپسول خود مطمئن شوید.
قرص لاغری الفا اسلیم اصل به سرعت چربی های انباشته شده در بدن انسان را حل کرده وسوخت وساز انرژی چربی های سفت وسخت شده را سرعت می بخشند.این داروی لاغری فوق العاده تبدیل قند به چربی را مسدود کرده و از جذب چربی اضافه جدید جلوگیری می کند.
طریقه مصرف قرص آلفا اسلیم معمولا بسته به اشتها و سیستم بدنی افراد، یک یا دو عدد کپسول در روز میل میشود، این محصول را هم می توانید قبل از صبحا ناشتا بخورید و هم بعد از صبحانه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا