دسته‌بندی نشده

فیلم سینمایی مطرب : خلاصه داستان و ماجرای جنجالی پوستر این فیلم

فیلم سینمایی مطرب

داستان فیلم سینمایی مطرب

فیلم «مطرب» که قرار بود پس از ماه صفر اکران شود نیز مشمول توقیف شده و عوامل این فیلم سینمایی و مسئولان سینمایی درصددند با اعمال اصلاحات، زمینه رفع توقیف تا پیش از موعد اکران را فراهم نمایند و فیلم تازه مصطفی کیایی از اکران پاییز و زمستان جانماند.

قرار بود فیلم سینمایی «مطرب» به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی پس از ماه صفر اکران شود و تبلیغات آن نیز آغاز شده بود؛ اما اکنون که این فیلم توقیف شده و سازندگانش امروز در پی رفع توقیف آن در مراکز مربوط حضور یافته بودند.

برخی اهالی سینما و مسئولین امر نیز در پی آن هستند تا با اعمال ممیزی‌هایی پیش از آنکه موعد اکران این فیلم سپری شود، این اثر اکران شود و این کمدی اکران نیمه دوم پاییز و آغاز زمستان را از دست ندهد.

پخش کننده این فیلم بدون اشاره به توقیف این اثر گفته بود: «اکران این فیلم به کارگردانی مصطفی کیایی، به دلایل فنی یک هفته به تعویق افتاد.

انشاءالله با برطرف شدن مشکلات فنى اکران آن آغاز خواهد شد.» موضع‌گیری که نشان می‌دهد امید برای رفع سریع مشکل این فیلم نزد سازندگان و پخش کنندگان این فیلم بالاست و آنها در پی رفع چراغ خاموش مشکل بوده‌اند و همچنان امید دارند، بتوانند فیلم را به سرعت در چرخه اکران قرار دهند.

«مطرب» در کنار «زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی و «خوب، بد، جلف 2» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی یکی از سه امید شکستن یخ اکران و بازگشت رونق به سالن‌های سینماست و اکنون درباره اکران این کمدی در این فصل چالش‌هایی به وجود آمده است.

البته دور از انتظار نیست که مشکل مطرب در آینده نزدیک با اعمال یک رشته ممیزی و اصلاحات رفع شود و بعید نیست در روزهای آینده این فیلم با حذف سکانس‌هایی مجوز اکران عمومی از نهادهای مسئول دریافت کند.

داستان این فیلم درباره یک خواننده کاباره‌ای است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از تشاهر و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم‌ تبدیل می‌شود و… .

در روزهای اخیر، برخی رسانه‌ها نسبت به این فیلم که هیچ نقطه نمایش نداشته و به جز سازمان سینمایی فقط یک مجموعه سینمادار مؤثر در اکران آن را دیده، نقدهای تندی مطرح کردند.

پرویز پرستویی، محسن کیایی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، حسین امیدی و امین مقدم در این فیلم سینمایی که بخش‌هایی از آن در ترکیه ضبط شده، مقابل دوربین حسین جلیلی بازی کردند.

آرمان موسی‌پور، موسیقی متن این فیلم را ساخت و نیما جعفری جوزانی این اثر را تدوین کرد.

فیلم سینمایی مطرب

خلاصه داستان فیلم سینمایی مطرب

این فیلم سینمایی ، قصه پر پیچ و خم زندگی افرادی را روایت می کند که ساز زندگی شان با زمان مخالف است و در همین راه مشکلاتی را نیز دارند در در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

اینا اصلاً ما رو قبول ندارن بهمون میگن مطرب.

مصطفی کیایی کارگردان فیلم سینمایی مطرب متولد ۱۳۵۵ در کرج کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون و برادر محسن کیایی بازیگر سینما است.

بازیگران فیلم سینمایی مطرب

  • پرویز پرستویی
  • محسن کیایی
  • الناز شاکردوست
  • مهران احمدی
  • حسین امیدی
  • امین مقدم

پوستر جنجالی فیلم سینمایی مطرب

فیلم سینمایی مطرب : خلاصه داستان و ماجرای جنجالی پوستر این فیلم

شباهت بسیار زیاد پوستر فیلم «مطرب» با بازی الناز شاکردوست و پرویز پرستویی با پوستر یک فیلم آمریکایی با بازی ادی مورفی جنجالی شد.

فیلم سینمایی مطرب : خلاصه داستان و ماجرای جنجالی پوستر این فیلم

سایر عوامل فیلم سینمایی مطرب

  1. نویسنده فیلم سینمایی مطرب: مصطفی کیایی
  2. آهنگساز فیلم سینمایی مطرب: آرمان موسی پور
  3. فیلم برداری فیلم سینمایی مطرب: حسین جلیلی
  4. صدابردار فیلم سینمایی مطرب: امیر نوبخت
  5. تدوین فیلم سینمایی مطرب: نیما جعفری جوزانی
  6. طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان
  7. مدیر تولید فیلم سینمایی مطرب: سجاد رحیمی
  8. جلوه های بصری فیلم سینمایی مطرب: فرید ناصرفصیحی
  9. طراح صحنه و لباس فیلم سینمایی مطرب: سید مهدی موسوی
  10. طراح گریم فیلم سینمایی مطرب: عباس عباسی
  11. دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حسین فلاح
  12. منشی صحنه فیلم سینمایی مطرب: سعیده دلیریان
  13. عکاس فیلم سینمایی مطرب: میلاد کیایی
  14. مدیر تدارکات فیلم سینمایی مطرب: محمد ابراهیمی
  15. طراح پوستر و لوگو فیلم سینمایی مطرب: محمد موحد نیا
  16. مدیر رسانه و تبلیغات فیلم سینمایی مطرب: امیرحسین بزرگزادگان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا