دسته‌بندی نشده

فیلم رقص محلی مرحوم عزت الله مهرآوران

فیلمی از رقص محلی عزت الله مهرآوران در پشت صحنه سریال لیسانسه ها منتشر شد.

عزت‌الله مهرآوران بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون، زاده ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان بود. وی دارای نشان درجه یک هنری از سوی وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی (دکترا تئاتر)، و دریافت صلاحیت هنری از اداره تئاتر در سال ۱۳۵۴ با ارزش کارشناس تئاتر در خوزستان است.

به گفته خود این هنرمند، او از ششم دبستان و از زمانی که از کالبد خود بیرون آمد و به نقش یک پسر یتیم جان داد، وارد دنیای تئاتر شده است. مهرآوران در این باره گفته است: بازی در این نقش و ورود به دنیای تئاتر شور و شوق عجیبی در من ایجاد کرد و باعث شد به مقوله تئاتر و نمایش نگاه جدی تری داشته باشم. بنابراین شروع به نوشتن کردم و اندیشه‌های مختلفی را که در ذهن داشتم به روی کاغذ آوردم و از همین دوره سنی تمرین نمایشنامه نویسی من آغاز شد. هنوز که هنوز است من پر از شوق هستم، در دوره کارشناسی تئاتر آقای «عزت الله انتظامی» به ما می‌گفت؛ فقط یادتان باشد که شما نوکر مردم هستید.

نوشته های مشابه

این بازیگر خردادماه سال 1400 دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرد و برای بازی در پروژه سریال ساخت ایران 3 در صحنه یی فیلمبرداری این پروژه حاضر شد ، کرونا گرفت و در نهایت جان خود را از دست داد.

بیوگرافی همسر عزت الله مهرآوران + عکس

بیوگرافی هژیر مهرآوران پسر بازیگر معروف + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا