دسته‌بندی نشده

فیلم/ انگلیسی حرف زدن ویشکا آسایش مثل بلبل!

انگلیسی حرف زدن ویشکا آسایش

ویشکا آسایش روز گذشته جایزه امریکایی فیلم زمستان را بخاطر بازی در فیلم گورکن از آنِ خود کرد.

او که ظاهرا از کسب این جایزه حسابی غافلگیر شده بود جلوی دوربین قرار گرفت و به زبان انگلیسی ، خوشحالیش را ابراز کرد.

خانم بازیگر در اینستاگرامش هم پستی منتشر کرد و نوشت : جایزه گرفتم 💥💃
داشتم رانندگی میکردم کاظم بهم زنگ زد که جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم زمستان در نیویورک رو گرفتی.
بعله هنوووز بی جنبه ام 😆 ماشین رو زدم کنار جیغ و فریاد و هورا و رقص مخصوص خوشحالی رو انجام دادم 💥💃🤩( البته شانس آوردم کسی منو ندید 🤣) و بعد ادامه رانندگی 🚗 🚘
خیلی هیجان دارم خیلی 😅ممنونم از همراهی و همدلی تک تک بچه هایی که برای ساخت فیلم سینمایی گورکن زحمت کشیدن همه تون رو دوست دارم 😍. و یک تشکر ویژه از کاظم عزیز که بدون کمک و راهنمایش از پس این نقش بر نمیامدمچقدر حرف زدم خوبه اسکار نگرفتم 🤣🙈🤣

 ویشکا آسایش

ویشکا آسایش در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در محله سیدخندان تهران دیده به جهان گشود. او یک خواهر بزرگ تر از خود دارد که نام وی آویسا می باشد. وی در زمینه طراحی لباس و صحنه علاوه بر بازیگری مشغول به فعالیت است.

ویشکا آسایش در کشور انگلستان در زمینه طراحی صحنه و لباس، تحصیلات خود را به پایان رساند و موفق به دریافت مدرک طراحی صحنه از کشور انگلستان شد.

ویشکا آسایش پس از این که چندین سال در آلمان زندگی کرد مجددا به ایران بازگشت و بعد از گرفتن مدرک دیپلمش، نخستین تجربه بازیگری اش را در نقش قطام در سریال امام علی ( ع) بازی کرد.

دایی ویشکا آسایش مازیار پرتو نام داشت که به عنوان فیلمبردار مشهور شناخته میشد و در مردادماه در فصل تابستان که تصمیم داشتند ویزای انگلیس برای ادامه تحصیل بگیرند مهمان منزل دایی خود بودند، در این مهمانی محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان حضور داشتند و محمدرضا شریفی نیا پس از اتمام مهمانی پیشنهاد بازی در نقش قطام را به مازیار پرتو داده شد، تا این که بالاخره چند ماه بعد این پیشنهاد را به ویشکا آسایش داد و در ماه آبان تست داد و دو روز بعد برای بازی در این نقش انتخاب شد و میزان حقوق دریافتی او برای بازی در این سریال، ۷۰ هزار تومان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا