دسته‌بندی نشده

فواید کپسول روجینسینگ در درمان مشکلات نعوظ مردان

کپسول روجینسینگ

جینسینگ برای حافظه و قوای جنسی خوب است، درمانی برای پوست‌های خشک محسوب می‌شود و خستگی را از بین می‌برد. این‌ها بخشی از خواص باورنکردنی این گیاه شگفت انگیز است. برای آشنایی بیشتر با آن مطالعه‌ی این مطلب را از دست ندهید.با دلگرم همراه باشید تا با فواید کپسول روجینسینگ آشنا شوید.

  • تقویت جنسی
  • درمان سرطان پروستات
  • درمان ضعف عمومی بدن
  • تقویت کننده قلب

فواید روجینسینگ

جینسینگ یکی از محبوب ترین داروهای گیاهی جهان است.

جنسینگ چه خواصی دارد و چگونه می تواند به سلامتی افراد کمک کند؟

گیاهی که داروی گیاهی جنسینگ از آن گرفته می شود یک گیاه با رشد کند و چند ساله و رنگی روشن است که ریشه هایی چنگال مانند دارد.شواهد علمی کمی برای اثبات ادعاهای موجود در مورد خواص درمانی جنسینگ وجود دارد اما بسیاری از افراد بر این باورند که جنسینگ می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی تندرستی داشته باشد.

30 عدد کپسول های حاوی 500 میلی گرم پودر ریشه گیاه پاناکس جینسینگ

موارد مصرف: درمان مشکل نعوظ مردان و تقویت جنسی- درمان سرطان پروستات- درمان ضعف عمومی بدن و افسردگی ملایم- افزایش قدرت بدنی و ذهنی- تقویت کننده قلب

اجزاء فرآورده: ریشه گیاه پاناکس جین سینگ

آثار فارماکولوژیک

از این فرآورده عموماً برای افزایش سلامت و افزایش توان فیزیکی و ذهنی استفاده می شود. این فرآورده با بالا بردن مقاومت طبیعی بدن در برابر استرس های فیزیکی شیمیایی و بیولوژیک بدون اینکه اثرات سوء بر عملکرد فیزیولوژیک آن داشته باشد، دارای اثرات مثبت در نرمال کردن وضع بدن و مغز می باشد جینسینگ به صورت خوراکی به عنوان یک تونیک و تقویت کننده عمومی در مواقع خستگی و ضعف از جمله ضعف جنسی و هنگام کاهش توان فکری، فیزیکی جهت تمرکز و انجام کار و برای کاهش دوران نقاهت مورد استفاده قرار می گیرد.

در مطالعات بالینی اثر ساپونین جدا شده از جین سینگ روی اختلالات ناشی از ناتوانی های جنسی مورد ارزیابی قرار گرفته است و اثربخشی آن به اثبات رسیده است. اثر بخشی جین سینگ در افراد تحت مطالعه بررسی شده و معلوم گردیده که حداقل در هشتاد درصد این افراد نعوظ بادوامی ایجاد می گردد. همچنین نشان داده است که این فرآورده تعداد اسپرم را افزایش می دهد.

دستور مصرف: روزی دو بار، هر بار دو کپسول میان روز و عصرها، با معده خالی میل فرمائید.

عوارض جانبی بالقوه جنسینگ

با وجود تمام مزایایی که در قسمت قبل از مقاله ارائه شد، افرادی که به صورت منظم جنسینگ مصرف می کنند ممکن است با عوارض جانبی مختلفی مواجه شوند.این عوارض جانبی می توانند شامل حالت هایی مانند سردرد، سرگیجه، ناراحتی معده، بی خوابی و عصبانیت باشد. در موارد شدید تر می تواند باعث حساسیت به لمس شدن سینه های خانم ها و یا تغییر در سیکل قاعدگی آنها شود.

از طرفی برخی از عوارض جانبی جنسینگ نامشخص است لذا توصیه می شود که زنان باردار و همچنین زنانی که به نوزادان خود شیر میدهند از این ماده استفاده نکنند.همچنین توصیه می شود که بیماران مبتلا به دیابت و کسانی که مشکلات روحی و روانی دارند از جنسینگ استفاده نکنند. جنسینگ باعث بالا رفتن سطح قند خون شده و با دارو های افسردگی تداخل دارد. از این رو استفاده از جنسینگ به این افراد توصیه نمی شود.علاوه بر این موارد، مصرف جنسینگ همراه با کافئین می تواند تداخل ایجاد کرده و برای سلامت و ایمنی فرد ایجاد خطر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا