دسته‌بندی نشده

فواید مصرف مکمل جنسینگ H-40 برای درمان زودانزالی

مکمل H40 درمانگر گیاهی مشکلات جنسی

مکمل جنسینگ H-40 کاملاً سنتی و گیاهی بوده , فاقد مواد شیمیایی است و از پاک‌ترین مکمل‌های تقویت جنسی جهان به شمار می‌آید که به دلیل داشتن اجزاء مؤثر و مقوی چهل نوع گیاه داروئی ویژه و منحصربه‌فرد معجونی پرقدرت و سرشار از نیرو است . مکمل H-40 بسیار آسان هضم و فوق‌العاده سریع الاثر است . با این مقاله از مجله دلگرم در رابطه با مزایای مصرف مکمل H-40 با ما همراه باشید .

انزال سریع‌تر از معمول و زودرس در اثر نقص در سیستم عصبی تناسلی و نیز کمبود عناصر و موادی که بنیه جنسی را تشکیل می‌دهند, صورت می‌گیرد. زودتر به انزال رسیدن در مردان بسیار شایع است و اختلال در انزال عادی یک مشکل همه‌گیر شده است و داروهای شیمیایی به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند مشکلات را رفع نمایند . گرایش به مصرف گیاهان داروئی و داروهای جنسی گیاهی از کارایی و ثمربخشی بالای آن‌ها نشات می‌گیرد . طب سنتی برای زودتر به انزال رسیدن درمان‌کننده های فوق‌العاده‌ای دارد که یکی از بهترین و قویی‌ترین داروهای جنسی برای مقابله با زود انزال شدن مردان ( انزال زودرس ) مکمل H-40 است که از ترکیب اجزاء تأثیرگذار چهل نوع گیاه داروئی تهیه و ترکیب می‌شود.

مزایای استفاده از مکمل H-40

استفاده از H-40 بدون شک موجب تقویت بنیادی و ریشه قوای جنسی می‌گردد و لذت جنسی و احساسات را به اوج می‌رساند . H-40 مقدار مایع منی و تعداد اسپرم را افزایش داده و کیفیت و سفتی نعوظ را بالا می‌برد و نیز انزال زودرس را به کنترل درآورده و فرد را قادر می‌سازد با افزایش مدت‌زمان رسیدن به انزال لذت بیشتری را تجربه کند .
با H-40 بنیه عمومی و جنسی به‌سرعت ترمیم‌شده و ضمن اینکه تأثیرات سوء ناشی از زیاده‌روی‌های جنسی گذشته را جبران و ضعف‌های پنهان را برطرف می‌کند قوای جنسی را پرقدرت‌تر و قوی‌تر از گذشته بازسازی می‌نماید. دیگر مزایای H-40 شامل:

  • آثار آن ماندگار است و برخلاف داروهای شیمیایی زودگذر و موقت نیست .
  • از عناصر کمیاب غنی‌شده است و ضعف‌های جنسی را رفع می کند.
  • مقدار بسیار زیادی دارد و مصرف یک بسته آن کافی است و نیازی به بسته دوم نیست .
  • شورونشاط جوانی را به ارمغان می‌آورد و لذت را افزایش می‌دهد .

این محصول تاحدی قدرتمند است که در استفاده توأم با روغن‌های فیزیوتراپی آلت سایز و اندازه و بزرگی آلت را افزایش می‌دهد و سایز افزوده‌شده را ماندگار می‌سازد .

H40

اصلی‌ترین اثرات مکمل H-40 بر قوای جنسی

۱ – افزودن بر تمایل جنسی برای مقاربت و انگیزش
۲ – تقویت اریکت شدن و بالا بردن کیفیت و سختی آلت در هنگام نعوظ و حفظ سفتی آلت تا پایان ارتباط
۳ – بالا بردن مدت‌زمان نزدیکی و جلوگیری و رفع انزال زودرس .
۴ – افزایش مقدار مایع منی و تقویت و بالا بردن میزان اسپرم سازی و توان بارورسازی در مردان
۵ – سردمزاجی جنسی در بانوان را به نشاط جنسی بدل می‌کند
۶ – تغییر اساسی پرهیجان و لذت جنسی به شکل بسیار مشهود
۷ – تقویت اعصاب تناسلی که عاملی برای جلوگیری از انزال زودهنگام است
۸ – ترمیم کلیه آسیب‌های ناشی از هرگونه زیاده‌روی جنسی و مقاربتی
۹ – جلوگیری از کهولت جنسی و توقف روند در صورت آغاز ( نشانه‌ها کهولت جنسی)
۱۰ – در صورت استفاده با محصولات افزایش‌دهنده پمپاژ خون به آلت مانند روغن بیگر و یا لانگر و محصولاتی ازاین‌دست به دلیل غنی کردن خون از مواد مغذی باعث بزرگ شدن سایز و اندازه آلت تناسلی به‌صورت ماندگار و همیشگی در کمترین زمان ممکن می‌شود .
۱۱ – افزایش لذت جنسی به شکل قابل‌ملاحظه با تاثیر گذاری بر توان جنسی و افزایش شدت و مدت اوج لذت جنسی

ترکیبات تشکیل‌دهنده مکمل H-40

مکمل پودر جینسینگ H-40 مملو از آمینواسیدهای ضروری و ویتامین‌ها است . این مکمل آنزیم‌ها و ماده مؤثره دیگری از قبیل آداپتوژن ، جینسینوئید ، پلی ساکارید ، گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون ، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین را در خود انباشته دارد . به علاوه یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین و یک هورمون و ویتامین B و ویتامین D ، ترکیبات استیلنی ، استرول ها و سرانجام یک گلوکوزید به نام جینسینگ از ترکیبات پودر H-40 می باشد .

پودر اچ 40

مکانیسم اثر مکمل H-40

این دارو تونیک ، محرک ، بازسازی‌کننده و مقوی است. مرکز سیستم اعصاب و تنفس را تحریک می‌کند و این اثر مربوط به وجود دو گلوکوزید به نام های پانوکسید A و پانوکسید B آن است. از ریشه این گیاه ۲-۱ درصد کولین برحسب وزن و بتاسیتوسترول به دست می آید. از این مواد اختصاصا برای تهیۀ داروهای جوانی استفاده می‌شود.

طریقه مصرف مکمل H-40

به سه صورت می‌توان این مکمل را استفاده نمود:
1- یک چهارم قاشق چای‌خوری از پودر را دو بار در روز در آبمیوه حل نموده و ..
2- می‌توان مقدار نصف قاشق چای‌خوری را در دو نوبت غذایی به‌عنوان ادویه بر روی غذا استفاده نمود .
3 – آن را در یک کیلو عسل حل نموده و روزانه سه قاشق غیر سر پر از آن را نوش جان کنید .
انتخاب هریک از این روش‌ها باسلیقه و ذائقه مصرف‌کننده انجام می‌گیرد و درنتیجه درمانی آن هیچ تفاوت اثری نمی‌کند.

عوارض مکمل H-40

مکمل H-40 هیچ‌گونه عارضه‌ای ندارد و ایمنی آن بزرگ‌ترین امتیازی است که مصرف‌کنندگان بر آن تأکید ویژه دارند. زیرا مانند داروهای شیمیایی رسوبات کلیه و کبدی ایجاد نمی‌نماید و محصولی کاملاً ایمن و متناسب با متابولیسم بالا است . مکمل H-40 به علت تناسب با نیاز بدن با سرعت هرچه بیشتری سلول‌های اندام‌های نیازمند تقویت را عمیقاً تغذیه می‌کند.

  • برخلاف داروهای شیمیایی پودر H-40 دارای اثری همیشگی و درمان‌کننده است و آثار مثبت یادشده را قطعی ایجاد و تقویت و تثبیت می‌کند .
  • بعد از اتمام دوره مصرف هیچ نیازی برای استفاده محصولات دیگر نیست زیرا تمامی نیازها را به شکل کامل برآورده می‌نماید.
  • اثربخشی تضمینی دارد و هزینه ، زمان مصرف‌کننده را به هدر نمی‌دهد .

** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا