دسته‌بندی نشده

فواید مصرف قرص پین لیز گلدن لایف

قرص پین لیز یک قرص مسکن گیاهی

قرص پین لیز سبب تسکین درد و التهاب مفاصلی ناشی از استئوآرتریت و بهبود عملکرد فیزیکی و کاهش درد ماهیچه ها می شود.

قرص پین لیز گلدن لایف نقش مهمی در کاهش درد و التهاب مفاصل ایفا می کند. استفاده از داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مانند آسپرین و ایبوپروفن برای درمان دردهای مفصلی، استخوانی و عضلانی دارای عوارض کلیوی و گوارشی بسیاری هستند و استفاده طولانی مدت آنها منجر به افزایش فشار خون و عوارض گوارشی مانند درد شکم، سوء هاضمه، خونریزی گوارشی و حتی زخم های معده می شود. پس بهتر است استفاده از مکمل های طبیعی و بدون عارضه برای کاهش درد و التهاب مفاصل و عضلات جایگزین مصرف این داروها شود.

ویژگی های قرص پین لیز گلدن لایف

  • کاهش علائم استئوآرتریت (آرتروز)
  • تسکین دهنده دردهای مفصلی
  • سبب تسکین درد و التهاب مفاصلی ناشی از استئوآرتریت
  • بهبود عملکرد فیزیکی و کاهش درد ماهیچه ها

پین لیز

ترکیبات موجود در قرص پین لیز گلدن لایف

زنجبیل:

زنجبیل گیاهی است با نام علمی Zingiber Officinale که به نام عمومی Ginger نیز مشهور است. گیاهی است چند ساله که از ریزوم های غده ای (ساقه زیرزمینی) آن استفاده می شود. این گیاه که سالیان طولانی است به عنوان چاشنی و افزودنی غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، در طب قدیم به عنوان گیاه ضد آماس و ضد التهاب معرفی شده است. تندی زنجبیل تازه ناشی از ترکیبات غیر فراری است که آنها را به اسم جینجرول ها می شناسند.

پس از خشک شدن زنجبیل این ترکیبات آب از دست داده و تبدیل به ترکیباتی به نام شوگال می شوند. زنجبیل درد مبتلایان به آرتریت روماتوئید، استئوآرتریت و ناراحتی های عضلانی را کاهش می دهد. تحقیقات وسیعی بر روی اثر ضد التهابی زنجبیل انجام شده است که نشان می دهد اثر ضد التهابی این گیاه به علت توانایی آن در مهار سنتز پروستاگلاندین و اینترلوکین های دخیل در ایجاد التهاب و در نتیجه کاهش التهاب و درد مبتلایان به آرتریت روماتوئید،استئوآرتریت و ناراحتی های عضلانی است بدون اینکه عوارض داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی را ایجاد کند.

گیاه پنجه شیطان

گیاه پنجه شیطان، گیاهی از تیره کنجد و بومی جنوب آفریقا است. به طور سنتی از این گیاه برای درمان درد، مشکلات کبد و کلیه، تب و مالاریا استفاده می شود. اثر ضد التهابی این گیاه مربوط به گلیکوزید اسید و ترکیبات پلی فنولی موجود در آن است که از طریق مهار فرایندهای بیوشیمیایی ایجاد کننده التهاب و مهار تولید ترکیبات التهاب زا و همچنین اثرات آنتی اکسیدانی قوی سبب کاهش درد و التهاب و بهبودی قابل ملاحظه در التهاب مفاصل، خشکی و درد روزانه و شبانه در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید می شود.

متیل سولفونیل متان (MSM)

ترکیبی گوگرد دار و طبیعی است که در بافت ها و مایعات همه موجودات زنده یافت می شود و منبع تامین گوگرد مورد نیاز بدن است. مطالعات نشان داده که مصرف MSM اثرات سودمند زیر را می تواند ایجاد کند. اثرات ضد درد و ضد التهاب، کاهش انقباض عضلانی اطراف مفاصل، بهبود جریان خون و تامین گوگرد مورد نیاز برای تولید غضروف. مصرف این ماده در بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید باعث کاهش التهاب و درد در باعث آنها می شود.

روش مصرف قرص پین لیز گلدن لایف

روزی یک قرص همراه غذا خورده شود.

قرص پین لیز

حفظ سلامت استخوان‎ها و مفاصل

بیماری‌های عضلانی اسکلتی یکی از عمده ترین مشکلات سلامتی در دنیا هستند، در این گروه از بیماری ها، پوکی استخوان، کمردرد و استئوآرتریت، بیشترین عامل دردهای مزمن و عدم توانایی حرکتی در افراد مسن را در بر می‌گیرد.

استئوآرتریت یک بیماری تخریبی در مفصل است و شایع‌ترین مفاصل درگیر عبارتند از مفاصل دست، پا، زانو، ران و ستون فقرات. تقریباً اغلب افراد بالای ۵۰ سال به درجاتی ازاستئوآرتریت مبتلا هستند. پوکی استخوان یک اختلال اسکلتی است که بیشتر در دوران کهنسالی بروز می‌کند و ویژگی بارز آن کاهش توده استخوانی و به تبع آن کاهش استحکام استخوان بوده و فرد را در معرض خطر شکستگی قرار می‌دهد. بیشترین میزان شکستگی در مهره‌ها، سپس در لگن و بعد در سایر استخوان‎ها رخ می‎دهد.

بیماری آرتروز (التهاب مفاصل) یکی از بیماری های شایع مفاصل است و مفاصل بدن از جمله مفاصل دست ها، ران ها، زانو ها، پاها و مهره های کمری را درگیر می کند. این بیماری باعث ساییدگی و فرسودگی غضروف ها می شود. علائم این بیماری شامل خشکی، سفتی و درد مفاصل است. این بیماری در زنان در دوره یائسگی و یا بعد از آن، در مردان در میانسالی و سنین بالا و در ورزشکاران نیز در اثر ضربه شیوع بیشتری دارد.

داروهای مورد استفاده جهت درمان این بیماری معمولا داروهای ضد درد و ضد التهاب هستند، از انواع این داروها می توان به بروفن و ناپروکسن اشاره کرد. با توجه به عوارض جانبی زیاد این داروها، امروزه استفاده از داروهای گیاهی در درمان آرتروز از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

موارد منع مصرف قرص پین لیز گلدن لایف

تاکنون هیچ منع مصرف خاصی از این فراورده گزارش نشده است. این فراورده حاوی عصاره گیاهان زنجبیل و پنجه گربه می باشد که ممکن است مصرف آن موجب خونریزی در دستگاه گوارش گردد و همچنین بیمارانی که مبتلا به دیابت و بیماریهای قلبی و عروقی هستند، می بایست قبل از مصرف این فراورده با پزشک معالج مشورت نمایند. هیچ منع مصرفی برای این فراورده در دوران بارداری و شیردهی وجود ندارد. خانم های باردار و شیرده بایستی قبل از مصرف این فراورده پزشک معالج مشورت نمایند.

عوارض جانبی و تداخلات دارویی قرص پین لیز

تاکنون هیچ تداخل دارویی از این فراورده با سایر داروها گزارش نشده است. این فرآورده حاوی عصاره گیاهان زنجبیل و پنجه گربه می باشد که ممکن است با داروهای ضد انعقاد، ضد پلاکت و داروهای ضد دیابت تداخل ایجاد نماید.

تاکنون هیچ عارضه جانبی از این فراورده گزارش نشده است. این فراورده حاوی عصاره گیاهان زنجبیل و پنجه گربه می باشد که در موارد نادر باعث درماتیت، سوزش سر دل، درد شکم، بی اشتهایی ، وزوز گوش و اسهال و سوزش در دهان و گلو می شود.

توصیه و هشدار در رابطه با مصرف قرص پین لیز

  • به دلیل وجود عصاره گیاهان زنجبیل و پنجه شیطان این فرآورده با داروهای ضد انعقاد، ضد پلاکت و داروهای ضد دیابت تداخل می نماید.
  • این فرآورده حاوی عصاره گیاهان زنجبیل و پنجه شیطان می باشد که ممکن است مصرف آن موجب خونریزی در دستگاه گوارش گردد.
  • بیماران مبتلا به دیابت و بیماری قلبی و عروقی هستند می بایست قبل از مصرف این فرآورده با پزشک معالج مشورت نمایید.
  • چنانچه هر داروی دیگری مصرف می کنید، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.
  • در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید.
  • این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد.

شرایط نگهداری قرص پین لیز گلدن لایف

دور از دسترس کودکان در جای خشک و خنک، در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد نگهداری شود.

separator line

بیشتر بخوانید:

فواید شگفت انگیز کپسول آوودین برای مفاصل

مزایای درمانی کپسول گلوکزآمین – کندروتین برای دردهای مفصلی

کمک به حفظ سلامت مفاصل با کپسول جوینت فری (Joint free)

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا