دسته‌بندی نشده

فواید مصرف قرص لاغری هزال برای کاهش وزن

موارد قرص لاغری هزال

قرص لاغری هزال محصول شرکت سینافراور ایران است . هزال برای افرادی که اضافه وزن دارند، افرادی که چربی خون آنها بالاست، افرادی که کبد چرب دارند، افرادی که اشتهای زیادی دارند و تمامی افرادی که مایلند بدون آسیب و با حفظ سلامتی، وزن خود را کاهش دهند کاملا مناسب است.

مزایای مصرف قرص لاغری هزال

قرص لاغری هزال یک فرآورده ۱۰۰% طبیعی و گیاهی است که بدون هیچ آسیبی، علاوه بر تناسب اندام شما به عنوان یک داروی تقویت کننده معده، کاهنده کلسترول و تری گلیسیرید نیز می تواند مصرف شود.

همچنین این داروی گیاهی برای افرادی که دارای کبد چرب نیز هستند مفید می باشد. قرص هزال با دفع موثر چربی ها، کاهش جذب قند، کم کردن اشتها و محرک مکانیسم تجزیه چربی ها در کاهش وزن بسیار موثر می باشد و شما با مصرف آن می توانید در یک ماه ۲ الی ۵ کیلوگرم وزن کم کنید.

در واقع باید گفت این فرآورده تنها موجب کاهش وزن نمی شود، بلکه گیاهان موجود در آن همزمان با کاهش وزن، پاکسازی های بسیار مفیدی را نیز برای بدن شما به همراه خواهند داشت. قرص لاغری هزال دارای معتبرترین مجوز ها از نهادهای بنام غذایی و داروئی و همچنین مجوز وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد.

ویژگیهای قرص لاغری هزال

  • کاهش جذب قند
  • کاهش کلسترول و تری گلیسرید (چربی سوز)
  • دفع موثر چربی ها
  • کاهش اشتها
  • محرک مکانیسم تجزیه چربی ها
  • کاهش کلسترول
  • تقویت کننده معده

هزال

نحوه و مقدار مصرف قرص لاغری هزال

روزانه ۲ عدد قرص هزال نیم ساعت قبل از نهار و شام میل شود. همچنین بهتر است در طول روز دو تا سه لیوان عرق زیره نیز مصرف شود.

مدت درمان با قرص لاغری هزال

شما به راحتی می توانید با مصرف قرص های لاغری هزال 2 تا 5 کیلوگرم در ماه با توجه به شرایط روحی و جسمی کاهش داشته باشید. بطور معمول یک دوره 2 تا 3 ماه مصرف هزال می تواند در فرآیند کاهش وزن اثر چمشگیر و البته بدون آسیبی را برای شما به ارمغان آورد.

توجه داشته باشید که از دست دادن بیش از 4-5 کیلو وزن در ماه می تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

قوانین موثر برای کاهش وزن سالم با قرص لاغری هزال

  • هر روز از هزال استفاده کنید.
  • یک رژیم سالم با کاهش مصرف(نه قطع مصرف) مصحولات نشاسته ای، شیرینی ها و چربیها را انتخاب کنید.
  • 30 دقیقه ورزش روزانه اثر بخشی دارو را افزایش می دهد.
  • استرس و فشارهای روحی روانی را به حداقل برسانید.

ترکیبات موثره قرص لاغری هزال

تیمول، آنتول، لینالیل استات، منتول، 1و8- سینئول، کارون [I]، لیمونن [II]، کارواکرول، گاماترپینن، پاراسیمن و…

گیاهان بکار رفته در قرص لاغری هزال

قرص لاغری و کاهش وزن هزال حاوی:

  • زنیان
  • رازیانه
  • سداب
  • زیره سیاه
  • مرزنجوش
  • بوره ارمنی
  • اشق

HAZAL

شرح مزایای ترکیبات بکار رفته در قرص لاغری هزال

اشتهای زیاد یکی از اصلیترین معضل های افراد دارای اضافه وزن است که باعث می شود تا آنها در گرفتن رژیم و برنامه تغذیه مناسب به مشکل بخورند. کاهش میزان مصرف کالری روزانه که یکی از اصلیترین عامل های کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام است با وجود اشتهای زیاد در تضاد است. استفاده از مکمل های گیاهی که می تواند بدون عوارض باعث جلوگیری از پرخوری و اشتهای کاذب شود می تواند این معضل را تا حد مناسبی از بین ببرد که در زیر به فوائد این ترکیبات می پردازیم :

تأثیر زیره سیاه در لاغری و تناسب اندام

  1. زیره و خاصیت کاهش تجمع سلول های چربی: زیره افزودنی بسیار خوبی است که با کاهش تجمع سلول های چربی باعث کاهش وزن می شود. مطالعه ای نشان می دهد خانمی که زیره به رژیم غذایی خود می افزاید با کاهش چهارده درصدی چربی مواجه است. در حالی که با روش سالم فقط می توان پنج درصد کاهش مشاهده کرد.
  2. زیره و تنظیم قند خون: زیره به تنظیم قند خون کمک می کند به شکلی که حساسیت سلول ها را به انسولین و گلوکوز افزایش می دهد. بنابراین بدن بهتر نسبت به این مواد واکنش نشان می دهد. از طرف دیگر زیره باعث کاهش اشتها و کاهش مصرف کربوهیدرات می شود.
  3. زیره و خاصیت جلوگیری کننده آن از جذب کلسترول: زیره غنی از آنتی اکسیدان و فیتواسترول است. فیتواسترول از جذب کلسترول مضر در سیستم گوارشی جلوگیری می کند بنابراین از افزایش وزن جلوگیری می کند.
  4. زیره و بهبود مشکلات گوارشی: زیره بر عوامل دیگر که باعث افزایش وزن می شوند نیز تاثیر می گذارد. اگر مشکل گوارشی دارید به عنوان مثال نمی توانید تمام مواد مغذی را جذب کنید اشتهای شما نسبت به آن ماده افزایش می یابد. مصرف زیره باعث می شود مشکل گوارشی شما برطرف شود. به عبارت دیگر زیره باعث بهبود هضم غذا شده و نیاز شما به ماده های غذایی که قبلا نمی توانستید به راحتی جذب کنید کمتر می شود و در نتیجه با عدم مصرف بیش از اندازه این مواد کالری کمتری به بدن می رسد.
  5. زیره و تأثیر آن در خواب آرام: زیره باعث راحت خوابیدن نیز می شود. هنگامی که به اندازه کافی نمی خوابید حجم زیادی غذا می خورید. زیرا سوخت و ساز آرام تر انجام می شود و بیشتر احساس گرسنگی می کنید. زیره برای جلوگیری از کم خوابی نیز مناسب است و از این طریق می تواند به کاهش وزن کمک کند.

زیره چه خواصی دارد +طرز تهیه ی چایی زیره و تاثیر آن بر لاغری

خواص دیگر زیره:

  • زیره منبع سرشار از آهن بوده و از کم خونی جلوگیری می کند.
  • زیره منبع سرشار کلسیم است که برای مادرانی که در مرحله شیردهی هستند بسیار مناسب است.
  • زیره بادشکن نیز می باشد. در واقع اگر آن را با آب داغ بخورید باعث کاهش گازهای معده می شود.
  • زیره سیاه برای استخوان‌ها نیز مفید است. مواد مغذی موجود در زیره مانند کلسیم، پتاسیم، منیزیم و ویتامین‌های مختلف باعث تقویت استخوان‌ها می‌شوند

قرص گیاهی

تأثیر مرزنجوش در لاغری و تناسب اندام

گیاهی پایا و معطر از خانواده نعناع که تمام گیاه دارای عطر خوشایند و بوی مطبوع معطری شبیه آویشن می باشد. از نظر حکمای طب سنتی طبع مرزنگوش گرم و خشک است که در نتیجه باعث افزایش متابولیسم و سوخت و ساز می شود. تیمول و کارواکرول که معمولاً عمده ترین ترکیبات فنلی موجود در مرزنگوش وحشی می باشد دارای خواص ضد قارچ، ضد کرم و محرک پوستی قوی می باشند

خواص دیگر مرزنجوش:

  • آرامبخش و درمان بی خوابی
  • رفع سنگینی معده
  • رفع ناراحتی کبدی
  • رفع مشکلات تنگی نفس
  • رفع کننده سردرد و مناسب برای افراد مبتلا به میگرن

آشنایی با خواص گیاه بی نظیر مرزنجوش

تأثیر زنیان در لاغری و تناسب اندام

یکی از موثرترین عوامل لاغری، افزایش سوخت و ساز بدن است. افزایش متابولیسم یا سوخت و ساز باعث خواهد شد تا سرعت جریان خون در رگ ها بیشتر شده و دفع مدفوع از بدن نیز بیشتر شود. هر آنچه که به این فرایند کمک کند می تواند در نهایت موجب افزایش سوخت و ساز و لذا افزایش سرعت کاهش وزن شود. گیاه زنیان یک گیاه مسهل است که باعث خواهد شد تا غذاهای مصرف شده در بدن تجمع نکرده و به راحتی از بدن خارج شود و به این شکل موجب کاهش وزن خواهد شد.

خواص و فواید عرق زنیان

خواص دیگر زنیان:

  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • ضد تب، ضد میکروب، ضد نفخ، ضد آسم
  • ادرار آور، قاعده آور، کاهش دهنده فشار خون، درمان سرفه و تگی نفس
  • تقویت کننده معده و درمان سوء هاضمه

قرص لاغری هزال

تأثیر رازیانه در لاغری و تناسب اندام

گنجاندن رازیانه در برنامه و رژیم غذایی می‌تواند به کاهش وزن کمک شایانی کند. چگونگی نحوه تاثیر رازیانه و رسیدن به وزن دلخواه به شرح زیر است:

  1. سرعت بخشیدن به متابولیسم بدن: رازیانه سوخت و ساز و متابولیسم بدن را تقویت و روند آن را تسریع می‌کند، در نتیجه کالری از طریق سلول‌ها سریع‌تر مصرف می‌شود و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می‌کند. به دلیل غنی بودن رازیانه از ویتامین های گروه B و C و همچنین املاحی مانند پتاسیم، منگنز و کلسیم، سوخت و ساز بدن به ویژه کربوهیدرات‌های پیچیده و پروتئین افزایش می یابد.
  2. کاهش اشتها: مصرف عرق و دمنوش رازیانه، گرسنگی را کاهش می‌دهد.
  3. تصفیه خون: مصرف رازیانه باعث تصفیه خون شده و پاکسازی کبد شده و مانع از تراکم چربی اضافه در کبد می‌شود.
  4. پاکسازی سموم: آب رازیانه به دفع سموم از طریق کلیه‌ها کمک می‌کند.
  5. حذف آب میان بافتی: رازیانه خاصیت ادرار آوری دارد، در مواقعی که چاقی و اضافه وزن فرد، به آب میان بافتی او باز می‌گردد، مصرف رازیانه که گیاهی ادرارآور است، می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.
  6. تنظیم میزان خواب: ملاتونین هورمون مسئول چرخه خواب است. یک خواب خوب بین ۶ تا ۹ ساعت است در فرایند عضله سازی و رسیدن به تناسب اندام یک عامل اصلی و حیاتی است. مصرف رازیانه کمک می‌کند تا میزان ملاتونین تنظیم شود و در نتیجه میزان نیاز به خواب تنظیم گردد.

خواص خوردن عرق رازیانه برای باردار شدن

دیگر خواص رازیانه:

عوارض جانبی قرص لاغری هزال

دارای عوارض جانبی خاصی نمی‌باشد. ولی به دلیل دفع سریع چربیهای موجود در مواد غذایی ممکن است باعث کمبود ویتامین های محلول در چربی شود .

هشدار مصرف

در دوران بارداری و شیردهی مصرف قرص لاغری هزال مجاز نمی باشد.

شرایط نگهداری

قرص های کاهش وزن هزال در جای خشک و خنک و دور از گرما نگهداری شود.

** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.

خرید آنلاین قرص لاغری هزال

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا