دسته‌بندی نشده

فواید بی نظیر مکمل هلز بریث الیمپ 

آشنایی با مزایای مکمل هلز بریث الیمپ

هلز بریث الیمپ (Hell’s Breath) با ترکیبی عالی از عصاره گیاهان طبیعی با تأثیرات نیروزایی است که جهت سرعت بخشیدن به فرآیند های تجزیه بافت های چربی تولید شده است .تأثیرات مطلوب این مکمل به دلیل تشدید سرعت متابولیسم (سوخت و ساز) بدن است و همچنین استفاده مؤثر از میزان انرژی بالایی که برای بدن تولید می کند، سبب می شود که فرآیند تجزیه چربی در تمام روز در جریان باشد . محصولات چربی سوز، اغلب به منظور تشدید مکانیزم تولید گرما در بدن تولید می شوند که بطور مؤثر به کاهش چربی بافتهای بدن کمک می کنند.

هلز بریث الیمپ بر اساس تازه ترین گزارش ها و توصیه های علمی در مورد کاهش سطح چربی های بدن تولید شده است و بدون شک کیفیت بالا و اثر بخشی فوق العاده آن به دلیل استفاده از عصاره های گیاهان بی نظیر و نوع تفکر سازندگان در ترکیب بندی استاندارد آن می باشد و به لطف این موارد یک مکمل غذایی مقدس گونه در حمایت از کاهش بافت های چربی به وجود آمد . هلز بریث مکملی بسیار مؤثر است زیرا بطور همزمان در 4 سطح با همکاری کامل تک تک اجزاء فعال آن در مسیر چربی سوزی حرکت می کنند.

ویژگیهای مکمل هلز بریث الیمپ

  • فعال کردن روند تجزیه چربی یا داخل کردن ذخایر چربی بدن در واکنش های طبیعی
  • ارائه تداوم روند سوخت چربی در واکنش های طبیعی
  • استفاده مؤثر از مواد حاصل از تخریب بافت چربی
  • کاهش اثرات تولید و تجمع بافت جدید چربی

کارایی مکمل هلز بریث الیمپ

  • افزایش انرژی در تمرینات هوازی
  • کنترل اشتها
  • افزایش متابولیسم و گرما زایی
  • کاهش توده چربی بدن

هلز بریث

مزایای مصرف مکمل هلز بریث الیمپ

مکمل هلز بریث الیمپ حاوی ترکیباتی که است همگی باعث افزایش متابولیسم شده و تولید انرژی را در بدن افزایش می دهد. در ادامه مقاله خواص این ترکیبات شرح داده شده است.

کافئین: جلوگیری از تجزیه شدن پیام رسان داخل سلولی (چرخه AMP)، افزایش و طولانی کردن فعالیت هورمون هایی مثل آدرنالین که به میزان قابل توجهی سوخت و ساز بدن را افزایش می دهند و محرک و انرژی زای بسیار خوبی برای بدن هستند.

عصاره تمشک: آغازگر و محرکی که باعث تجزیه بافت چربی و آزادسازی آن می شود و مقدار انرژی ای که از اکسیداسیون اسیدهای چرب بدست می آید را افزایش می دهد و بطور همزمان تجمع چربی در نواحی مختلف بدن را کاهش می دهد. علاوه بر این آنزیم آدیپونکتین را که مسئول کاتابولیسم اسیدهای چرب می باشند و توسط سلول های بافت چربی ترشح می شوند را به شدت افزایش می دهد.

عصاره برگ چای سبز: مواد مؤثر در عصاره چای سبز (پلی فنول ها، کاتچین ها، EGCG) فعالیت آنزیم کاتچولامین را کاهش می دهد و آدرنالین یا نورآدرنالین می تواند طولانی تر ترشح شود و فعالیت مؤثر بیشتری در روند تجزیه چربی داشته باشد. علاوه بر این کاتچین باعث تشدید حرارت در بافت چربی قهوه ای می شود که در نتیجه انرژی بیشتری را برای مصرف روزانه در اختیار بدن قرار می دهد.

عصاره هسته درخت کاکائو: تئوبورومین غلظت یافته که از این گیاه به دست آمده است، فعالیت آنزیم مخربی را مهار می کند که پیام رسان های داخل سلولی را نابود می کنند و این عصاره مؤثر موجب افزایش سطح کاتچولامین هایی می شود که باعث بهره وری بیشتر از فرآیند سوخت چربی ها در بدن می شوند.

ماده Coleus forskolii : تحقیقات نشان می دهد که عصاره این گیاه نقش مهمی در متابولیسم چربی دارد. این ماده بر اساس تحریک تولید پیام رسان داخل سلولی دوم (چرخه AMP) بطور مستقیم درگیر انتقال سیگنال برای شروع و ادامه فرآیند تجزیه چربی بدن می شود. از عملکرد این ماده این موضوع مشاهده شده که تولید cAMP در افراد چاق کاهش پیدا کرده است و پس از دادن عصاره استاندارد شده گیاه forskolin به افراد چاق، کاهش 8 درصدی چربی بافت های بدن در 2 ماه مشاهده شده است.

فورسکولین همچنین دارای تأثیرات تحریک هورمون تیروئید نیز می باشد که اثر مستقیم بر میزان متابولیسم دارد که موجب افزایش اثرات تجزیه چربی در جهت کسب انرژی حاصل از سوخت چربی می شود.

عصاره پرتقال تلخ: حاوی ماده فعال سینفرین است که روند گرمازایی بدن را بدون تحریک قابل توجه سیستم عصبی مرکزی حفظ می کند. همچنین مانع از انباشته شدن احساس اضطراب منفی می شود و در همین زمان استفاده از اسیدهای چرب را در فرآیند تولید گرما به وضوح شدت می بخشد.

عصاره گیاه زنجبیل : گینگرولزهای موجود در عصاره زنجبیل، مقدار اکسیژنی که توسط عضلات مصرف می شوند را افزایش می دهند. در نتیجه باعث تغییر و تحولات سطح انرژی عضلات می شوند.این موضوع باعث استفاده بیشتر از مقدار اسیدهای چرب آزاد شده می شود که عرضه مناسب انرژی را به دنبال خواهد داشت.

استیل ال تیروزین: تیروزین پیش ماده انتقال دهنده های عصبی مثل: دوپامین، آدرنالین و نورآدرنالین است. مطالعات در این زمینه نشان می دهد که قرار دادن ال تیروزین در مکمل های چربی سوز سطح کاتچولامین ها را به طور موقت افزایش می دهد و همچنین خلق و خوی افراد را در رژیم های کاهش وزن بهبود می دهد.

علاوه بر این ال تیروزین پیش ماده cholecystokinin می باشد که این هورمون سیری است. این هورمون باعث کاهش اشتها شده و در نتیجه میزان کالری مصرفی را محدود می کند. این کار بی شک به افزایش میزان کاهش وزن کمک می کند. افزودن این اسید آمینه در فرم استیل ال تیروزین باعث افزایش جذب آن در روده و اثرگذاری بیشتر به خاطر عبور از طریق خون به مغز می شود.

عصاره دانه فلفل سیاه: پایپرین به شدت غلظت یافته از عصاره این گیاه، استفاده از انرژی را توسط بدن افزایش می دهد که به این معنی است که باعث افزایش میزان متابولیسم و تأثیرات گرمازایی می شود. این عملکرد پایپرین به میزان قابل توجهی سوختن چربی در بافتها را افزایش می دهد.

عصاره بید گریان: هدف از استفاده از این عصاره، به دست آوردن نتایج سودمند ماده سالیسین می باشد که توسط این عصاره مقدمات آن فراهم می شود. سالیسین از سالیسیلیک اسید مشتق شده که جدا از اثرات ضد درد و ضد التهابی آن سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و روند گرمازایی را در بدن تشدید می کند.

تغییرات اغلب بر پایه آزادسازی اسیدهای چرب می باشند که تخریب بافت های چربی منبعی برای تأمین انرژی به حساب می آید. تأثیر کامل این عصاره زمانی مشاهده می شود که با تأثیر مواد مشابه خود از قبیل کافئین و پایپرین ترکیب می شود.

عصاره فلفل هندی: تحقیقات نشان می دهد که کپسایسین که ماده فعال اصلی عصاره این گیاه است، توانایی سلول های چربی را برای تجمع به صورت یک توده کاهش می دهد.

عصاره Evodiae : ماده اصلی استخراج شده از گیاه Evodiamine می باشد که در عمل مانند کپسایسین فعالیت می کند. Evodiae یک گرمازای قوی می باشد و یک عامل محرک قوی است به این معنی که دارای تأثیرات مثبتی در کاهش سطح چربی بافت ها می باشد.

عصاره گریپ فروت: مقدار نارینگینی که این عصاره در خود دارد، حساسیت گیرنده های انسولین را افزایش می دهد. در نتیجه سطح گلوکز را در خون تثبیت می کند و احتمال افزایش بافت چربی را کاهش می دهد. این عمل با همکاری با کرومیوم که استفاده از گلوکز را تشدید می کند، از جمله نیازهای فعالیت های عضلانی است.

بنابراین تنظیم نگه داشتن سطح پائین گلوکز در خون، باعث کاهش ترشح انسولین می شود و در نتیجه بدن تمایل کمتری برای ساختن بافت های چربی پیدا خواهد کرد.

ید: درگیر تولید هورمون های تیروئید از قبیل: (تیروکسین و تری یدی تیرونین) می شود که در تحریک تجزیه اسیدهای چرب بسیار مؤثر هستند.

اگر شما به دنبال اثربخشی غیرقابل انتظار یک مکمل هستید، نفس جهنم (Hell’s breath) برای شماست. هلز بریث الیمپ برای کارآمدترین تأثیرات کاهش بافت چربی تولید شده است و در نتیجه بر پایه مواد گیاهی طبیعی مبتنی بر مطالعات علمی فرموله شده است. خودتان نتیجه گیری کنید که چرا نمی توانید تأثیرات جهنمی این مکمل را انکار کنید.

هلز بریث الیمپ برای بزرگسالان که دارای فعالیت های بدنی و ورزشی می باشند، مناسب است و به عنوان یک مکمل غذایی جهت کاهش وزن و تجزیه و سوخت چربی ها و کنترل وزن بسیار مناسب است. به خصوص برای کسانی که می خواهند بافت چربی زیر پوست خود را در حد مناسبی نگه دارند.

کاهش وزن

نحوه مصرف مکمل هلز بریث الیمپ

  • وزن کمتر از 70 کیلوگرم: 1 کپسول را 2 نوبت در روز مصرف کنید.
  • وزن بالاتر از 70 کیلوگرم: 1 – 2 کپسول را 2 نوبت در روز مصرف کنید.

توصیه ها در رابطه با مکمل هلز بریث الیمپ

  • مکمل هلز بریث الیمپ را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.
  • مکمل هلز بریث الیمپ را بیش از دوز پیشنهادی مصرف نکنید.
  • در زمان شیردهی، بارداری، بیماری های قلبی، فشار خون بالا و احتمال وجود افسردگی و یا حساسیت به هر یک از مواد تشکیل دهنده این مکمل، نباید استفاده شود.
  • قبل از مصرف مکمل هلز بریث الیمپ با پزشک خود مشورت کنید.
  • این مکمل حاوی مقدار زیادی کافئین می باشد در مصرف آن دقت کنید.
  • مکمل هلز بریث الیمپ را دور از دستری کودکان و جای خنک نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

رازهایی برای لاغری و کاهش وزن سریع

مهمترین دلایل لاغری و کاهش وزن بی دلیل چیست؟

فواید مصرف قرص لاغری هزال برای کاهش وزن

رژیم هویج : لاغری و کاهش وزن سریع با رژیم لاغری هویج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا