دسته‌بندی نشده

فواید بی نظیر آرتروبلاک الیمپ برای درد مفاصل

معرفی مزایای آرتروبلاک الیمپ

آرتروبلاک الیمپ مکملی منحصر به فرد است که حاوی 7 ماده مهم فعال به علاوه اسید هیالورونیک بوده که محافظت، تقویت و بازسازی مفاصل را بر عهده دارد و به طور کلی بر عملکرد مفاصل موثر است. به منظور عملکرد بهتر، بافت های همبند می بایست به صورت مرتب باز سازی شوند زیرا با گذشت سن ما توانایی باز سازی بافت های همبند، رباط ها، تاندون ها را از دست می دهیم.

رادیکال های آزاد، گونه های اکسیژن آزاد که تاثیر مخرب روی بدن انسان دارند مقصر اصلی مشکلات مفصلی می باشند. تاثیرات نامساعد رادیکال های آزاد می تواند در قسمت هایی از پوست و سیستم لوکوموتور که غالباً در بافت های همبند موجود می باشند مشاهده شود. آرتروبلاک الیمپ یک مکمل عالی برای رفع مشکلات مفصلی و بازسازی مفاصل است.

ویژگیهای آرتروبلاک الیمپ

  • محافظت، تقویت و بازسازی مفاصل
  • بر عملکرد مفاصل موثر است
  • خاصیت ارتجاعی مفاصل و راحتی و نرمی آن ها را حفظ می کند
  • به حفظ تحرک مفاصل کمک می کند و مانع از احساس خشکی آن ها می گردد
  • تاثیر بسزایی بر مفاصل ما، تاندون ها و پوست دارند

آرتروبلک

مزایای مصرف آرتروبلاک الیمپ

به طور کلی از نظر آناتومیک ارتباط بین استخوان ها را مفاصل ایجاد می کنند. مفاصل در حرکت موثرند و از حرکات حمایت می کنند. هرگونه آسیب به مفاصل در اثر بیماری یا حادثه می تواند در حرکت فرد تداخل ایجاد کند و باعث درد زیادی شود. تقریبا یک سوم افراد درد مفصل دارند که بیشترین درد مفصل آن را درد زانو و پس از آن شانه و لگن تشکیل می دهند. همچنین درد مفصل می تواند بازه ای وسیع از کمی آزاردهنده تا ناتوان کننده داشته باشد. ممکن است درد حاد بعد از چند هفته از بین برود ، یا درد مزمن برای هفته ها یا ماه ها باقی بماند.

همانند بسیاری از علائم پزشکی دیگر، درد مفاصل نیز در بسیاری از بیماری ها دیده می شود و علائم متفاوتی از جمله تورم، گرمی، قرمزی، محدودیت حرکت، خشکی صبحگاهی، تب و ندول هایی روی مفاصل ممکن است همراه با آن وجود داشته باشند.

زمانی که درد مفاصل افزایش پیدا می‌کند به دنبال تسکین سریع درد خواهید بود. اما ممکن است دوست نداشته باشید از مسکن‌ها استفاده کنید به خصوص اگر از عوارض جانبی آن‌ها یا تداخلشان با سایر مواد دارویی نگران باشید. ممکن است استفاده از دارو به تنهایی کمکی به شما نکند و به دنبال روش غیر دارویی برای تسکین و درمان درد خود باشید. استفاده از یخ یا گرما برای این دردها عالی است اما تنها گزینه پیش روی شما نیست.

آرتروبلاک مکملی منحصر به فرد است که حاوی 7 ماده مهم فعال به علاوه اسید هیالورونیک بوده که محافظت، تقویت و بازسازی مفاصل را بر عهده دارد و به طور کلی بر عملکرد مفاصل موثر است. تحقیقات علمی ثابت کرده است که:

  • گلوکوزامین و کندرویتین سولفات – به حفظ ساختار مناسب مفاصل، تاندون ها و استخوان ها کمک می کنند و به همان میزان، تاثیر مثبت بر روی کشش و عملکرد مفاصل دارند.
  • اسید هیالورونیک – یکی از اجزای اصلی بافت مفاصل است.
  • عصاره کندر سراتا – که خاصیت ارتجاعی مفاصل و راحتی و نرمی آن ها را حفظ می کند.
  • عصاره ریشه زنجبیل – (الکلی زنجبیل- ال) به حفظ تحرک مفاصل کمک می کند و مانع از احساس خشکی آن ها می گردد.
  • ویتامین C – مسئول سنتز موفق کلاژن می باشد و برای عملکرد صحیح غضروف ضروری است.
  • اسید آمینه کلات منگنز توسط آلبیون – که منبعی با قابلیت جذب بسیار بالای منگنز است و مسئول حفظ سلامت استخوان ها بوده و در سنتز مناسب از بافت های پیوندی شرکت دارد.

با گذر زمان و سن، توانایی طبیعی برای مبارزه با گونه های اکسیژن آزاد که منجر به انحطاط تدریجی عناصر سیستم لوکوموتور ( نقص تحرکی) می شود کاسته و رو به زوال می رود. ظرفیت بدنمان برای ساخت قند های امینو، ساخت عناصر بافت های همبند کاهش پیدا می کند. به همین دلیل است که مکمل ها می بایست با آنتی اکسیدان های فعال مانند ویتامین C که همچنین در ساخت کلاژن (پروتئین ساختار بافت همبند) نقش دارد غنی شوند.

برای قرون متمادی، آنتی اکسیدان های غنی و مناسب مفصل ها در گیاهانی نظیر زنجیبل، بوزولیا در چین و هند یافت می شده که برای حل مشکلات مربوط به سیستم لوکوموتور ( نقص تحرکی ) مصرف می شدند. گلوکوزامین سولفات و کندراتین سولفات بسیار در حفظ و حمایت سیستم نقص تحرکی موثر می باشند، ماده ای نوع آورانه و منحصر به فرد که تاثیر بسزایی بر مفاصل ما، تاندون ها و پوست دارند و تنها نامشان از طریق کرم های ارایشی گران قیمت ضد چروک و اسید های هیالورونیک تزریقی شنیده شده است. این ذرات باورنکردنی می تواند مقدار زیادی آب حفظ کند که البته ساختار پوست را بهبود بخشیده اما همچنان به مفاصل روان کننده های طبیعی ارائه می کند.

درد مفاصل

توصیه ها در رابطه با مصرف آرتروبلاک الیمپ

  • آرتروبلاک الیمپ را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.
  • آرتروبلاک الیمپ را تحت نظر پزشک مورد مصرف قرار دهید.
  • بیش از دوز توصیه شده آرتروبلاک الیمپ را استفاده نکنید.
  • در صورت مصرف هر نوع داروی دیگری پیش از مصرف آرتروبلاک الیمپ پزشک را در جریان قرار دهید.
  • آرتروبلاک الیمپ را در جای خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

مکمل دارویی Nutri SHARK (نوتری شارک) و تاثیر آن بر درمان آرتروز

قرص جوینت آر ایکس و مزایای باورنکردنی آن برای محافظت از مفاصل

مزایای باورنکردنی قرص جوینتیس در کاهش دردهای مفصلی

فواید شگفت انگیز کپسول آوودین برای مفاصل

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا