دسته‌بندی نشده

فرایند و خط تولید جالب تنباکو میوه ای قلیان

برای تولید تنباکو معسل، دستگاه‌هایی مانند دستگاه بسته‌بندی تنباکو، دستگاه خردکن تنباکو و دستگاه میکسر تنباکو معسل لازم به کار می رود

در ابتدا، برگ‌های تنباکو شسته و بخار‌زنی می‌شوند. سپس با استفاده از دستگاه کاتر، به ابعاد دلخواه بریده شده و در دستگاه روتاری درایر خشک می‌شوند.

فرایند و خط تولید جالب تنباکو میوه ای قلیان

همزمان با شستشوی تنباکو، شربت مخصوص تنباکو طبق فرمول کاراصنعت ساخته شده و پس از خردشدن به دستگاه بلندر منتقل می‌شود و شروع به میکس شدن و همزمان گرم شدن با شربت مخصوص می‌کند. در این مرحله، اسانس مخصوص نیز به تنباکو اضافه می‌شود و مخلوط می‌شود.

فرایند و خط تولید جالب تنباکو میوه ای قلیان

ترکیب به دست آمده از دستگاه بلندر به مخازن استراحت منتقل می‌شود و پس از زمان قید شده در فرمول، تنباکو در مخازن باقی می‌ماند. پس از عمل آوری در این مرحله، تنباکو به دستگاه اکسترودر منتقل شده و برای بسته‌بندی آماده می‌شود.

فرایند و خط تولید جالب تنباکو میوه ای قلیان

وظیفه دستگاه اکسترودر و مکمل آن، توزین کردن و بسته‌بندی تنباکو در وزن‌های مختلف است. سپس بسته‌بندی‌ها کارتنینگ شده و در دستگاه سلوفان کش، سلوفان پیچی می‌شوند.

در این مرحله، توسط دستگاه تاریخ زن روی بسته‌بندی‌ها تاریخ تولید و تاریخ انقضا تنباکو و همچنین قیمت و شماره سریال تنباکوها حک می‌شود و مجدداً در بسته‌های ۱۰ تایی قرار گرفته و باکس ۱۰ تایی نیز سلوفان کشی می‌شود. سپس بسته‌های ۱۰ تایی درون کارتن قرار گرفته و توسط دستگاه شرینک پک کاراصنعت، کارتن‌ها شرینک شده و از طریق کانوایر به انبار منتقل می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا