دسته‌بندی نشده

فراری پارک دبی که باید تفریحات آن‌ را تجربه کنید

دنیای فراری: شهربازی ابوظبی

شهربازی فراری دبی، یکی از بزرگترین و البته جذاب‌ترین مجموعه‌های تفریحی سرپوشیده در دنیاست که با اساس خودروهای فراری طراحی شده است. این مجموعه فراگیر در جزیره یاس ابوظبی وسعتی به مراتب بیشتر از 200,000 متر مربع دارد و بازی‌های بسیار دیدنی و پرجنب و جوشی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد.

ساخت شهربازی فراری دبی در سال 2007 آغاز شده و پس از سه سال، در سال 2010، این مجموعه تفریحی به بازدیدکنندگان با هیجان‌انگیزی خود درآمد. این امر جالب است که در ساخت فراری ورلد، نزدیک به 12,370 تن فولاد استفاده شده است، یعنی بیشتر از دو برابر فولادی که در ساخت برج ایفل به کار رفته است.

شهربازی فراری دبی، جوایز و افتخارات بسیاری را از آن خود کرده است. یکی از مهم‌ترین آنها، جایزه موسسه معتبر ورلد تراول اواردز در سال 2016 بود که با این جایزه، فراری ورلد به عنوان برترین مقصد گردشگری نوظهور در آسیای میانه شناخته شد.

نوشته های مشابه

شهربازی فراری دبی

در شهربازی فراری دبی، مجموعه‌ای از تفریحات خاص و سواری‌های متنوع، همراه با رستوران و فضاهای استراحتی وجود دارد تا بتوانید به هیجان و شادی پرباری بپردازید. این مجموعه شامل 20 بازی و سواری مختلف، سالن تئاتر، نمایش سه بعدی، تاب‌گردان و زمین بازی برای کودکان است. همچنین می‌توانید در مغازه و فروشگاه شهربازی فراری دبی، سوغاتی خاصی از این مجموعه تفریحی بخرید و غذای خود را در رستورانی با الهام از آشپزخانه‌های ایتالیایی، بچشید.

جوایز و افتخارات شهربازی فراری دبی

شهربازی فراری دبی به خاطر کیفیت برتر و تعامل بی نظیر با بازدیدکنندگان، توانسته است جایزه بهترین پارک موضوعی منطقه خاورمیانه را در دو دوره 2015-2016 و 2017-2018 از سوی موسسه ورلد تراول اواردز کسب کند. همچنین دریافت عنوان بهترین پارک موضوعی از سازمان MENALAC نیز از جمله شایستگی‌های این شهربازی می‌باشد. به طور کلی فراری ورلد به عنوان یکی از بهترین جاذبه‌های دنیا به شمار می‌آید و این موضوع توسط تریپ ادوایزر نیز به تائید رسیده است.

به نظر بازدید از شهربازی فراری دبی در ابوظبی یک تجربه فوق العاده برای علاقمندان به سرعت و ماشین های فراری است. تصور کردن اینکه به جای خودروی معمولی، راننده پشت فراری قرار دارد و با سرعت های خارق العاده در پیچ های جاده غرق در هیجان می شود، بسیار جذاب و هیجان انگیز به نظر می رسد.

شهربازی فراری دبی یکی از بزرگترین مجموعه های تفریحی در جهان است که به شکل و شمایل خاصی ماشین های فراری را به کار می گیرد. با نگاه به این خودروهای آلبالویی و دیدن طراحی دقیق و زیبای آنها، هر علاقه مندی به ماشین ها لذت بخش خواهد بود.

تجربه سواری با ترن هوایی فراری نیز به نظر بسیار جذاب و هیجان انگیز می رسد، و بهترین بخش این تجربه این است که شما با سرعت های بسیار بالا در آسمان حرکت خواهید کرد و احساس پرواز خواهید کرد.

حقایقی جالب شهربازی فراری ورلد

شهربازی فراری دبی ابوظبی یک کلمه به اندازه “شگفتی” برای مخاطبانش وعده میدهد. سازه های بزرگ و خیره کننده آن، شامل سازه هایی با ارتفاعی بیش از برج خلیفه و قابلیت جای دادن بیش از 20 هزار ماشین فراری پشت سر هم، حقیقتاً شگفت انگیز هستند.

شهربازی فراری دبی تعدادی از بزرگترین سازه های فضایی جهان نیز قرار دارند، که باعث غوغای زیادی در بین علاقه مندان به فضا می‌شوند. همچنین ساختمانی با مساحت 86,000 متر مربع، معادل 7 زمین فوتبال، فضایی برای لذت بردن از بازی های متنوع و سرگرمی های ظریف فراهم می کند.

افتخارات و جوایز زیادی به شهربازی فراری دبی اهدا شده است، ازجمله بهترین پارک موضوعی در امارات در سال 2013 و برنده جایزه بهترین پروژه سال 2011. همچنین طراحی زیبا و خیره کننده آن نیز برای سال 2011 جایزه بهترین طراحی را از مجله تخصصی طراحی دریافت کرده است.

در بخش سفر به ایتالیا نیز بیش از 40,000 درخت مینیاتوری و دست ساز زیبا به چشم می‌خورند، که این بخش را به یک قطعه هنری با ابعاد بسیار بزرگ تبدیل کرده است. منظره های شگفت انگیز و عجیب و غریبی که در اطراف شهربازی فراری ورلد ظاهر می شود، مرا به شگفت زده می کند.

شهربازی فراری دبی،کجاست؟

قسمت های مختلف شهربازی فراری دبی

بازی چرخش تایر Tyre Twist

بازی “Tyre Twist” یک بازی جذاب و هیجان انگیز در شهربازی فراری دبی است. در این بازی، شما درون چرخ های فراری قرار می‌گیرید و سرعت چرخش تایرهای ماشین های مسابقه را تجربه می‌کنید. هر چرخ حداکثر به ظرفیت 5 نفر اجازه می‌دهد تا لحظاتی پر از هیجان و خانوادگی را با هم دور هم بگذرانند. سرعت این بازی 16 دور در دقیقه است و محدودیت قد برای شرکت کنندگان بین 1.05 تا 1.2 متر است.

ترن هوایی فرمولا روسا Formula Rossa

“فرمولا روسا” ترن هوایی بسیار سریع است که در عرض 2 ثانیه از سرعت 100 کیلومتر برساعت به سرعت 240 کیلومتر برساعت می‌رسد. به جای اینکه طولانی باشد، این ترن در فاصله 2.7 کیلومتر راه می‌افتد و شما می‌توانید این مسافت را در 1:30 دقیقه طی کنید. برای سوار شدن در این ترن، قد شما باید بین 1.4 تا 1.95 متر باشد.

Scuderia Challenge

جوینده‌های هیجان انگیز! در بازی شبیه ساز فراری، می‌توانید تجربه‌ای به عنوان یک راننده باهوش و حرفه‌ای داشته باشید. در این بازی، شما باید با ماشین خود در مسیرهایی مشابه با یاس مارینا مسابقه دهید و بهترین زمان را برای خود ثبت کنید.

این بازی زمان‌دار است، پس حتما قبل از شروع مسابقه به ثبت نام در فراری ورلد بروید. جالب است بدانید که این بازی از سیستمی استفاده می‌کند که از آن برای آموزش رانندگان فرمول 1 استفاده می‌شود، بنابراین با شرکت در چالش اسکودریا، به عنوان یک راننده حرفه‌ای عمل کنید.حداکثر قد مجاز برای شرکت در این بازی، بین 1.3 تا 1.5 متر است.

Turbo Track

بازی هیجان انگیز توربو ترک، به عنوان یکی از برترین بازی‌های فراری ورلد طراحی شده است. در این بازی شما با یک ترن سواری منحصر به فرد و تجربه‌ای جالب از گرانش صفر زمین روبرو می‌شوید. مسیری کاملا عمودی با ارتفاع تا 60 متر را در قالب یک ترن سواری با سرعت 102 کیلومتر در ساعت طی خواهید کرد.

بعد از رسیدن به قله، شما می‌توانید مناظر زیبای اطراف را ببینید و سپس با سرعت غیر قابل درک به پایین حرکت کنید. حداکثر قد مجاز برای استفاده از این ترن، بین 1.3 تا 1.96 متر است.

ترن هوایی فلایینگ ایس

تجربه ترن هوایی فلایینگ ایس، یک حالت هیجانی بی نظیردر شهربازی فراری دبی است. با سرعتی که به 120 کیلومتر در ساعت می‌رسد، شما به ارتفاعی ۶۳ متری بالاترین نقطه را خواهید رسید. در اینجا، با شیبی ۵۱ درجه، به دور از زمین می‌چرخید و با عبور از یک حلقه بزرگ به قطر ۵۲ متر، تجربه‌ای وارونه و فراموش‌نشدنی خواهید داشت. حداکثر قد مجاز برای استفاده از این ترن هوایی، بین ۱.۳ تا ۱.۹۶ متر است.

تجربه فراری سواری

تجربه سواری با یک ماشین فراری، برای شما که علاقه‌مند به خودروهای لوکس هستید، تجربه‌ای فوق‌العاده خواهد بود. یک فراری نمایان و زیبا در انتظار شماست و پس از آموزش‌های لازم، شما می‌توانید به لذت سواری با این ماشین فوق‌العاده بپردازید. دراین سواری حدود ۱۰ دقیقه‌ای، شما می‌توانید با دو نفر از دوستان یا خانواده خود، در صندلی عقب فراری، لذت رانندگی با این خودروی لوکس را تجربه کنید.

تصاویر شهربازی فراری دبی

به سرعت جادو

در بازی “سرعت جادویی”، همراه شخصیت فانتزی و شیطون نلو به دنیای جادویی و چهار بعدی سفر خواهید کرد. با رانندگی با یک فراری قرمز رنگ، نلو شما را به مکان‌هایی می‌برد که هیچ فراری دیگری به آنجا نرسیده است. در این بازی، شما می‌توانید به لذت سواری در اقیانوس‌ها، پرواز بر فراز صخره‌ها و ماجراجویی در غارهای یخی بپردازید.

با تغییر دما، نور، رطوبت و حرکت در طی مسیر، شبیه‌ساز بازی، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و باورنکردنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. متوسط سرعت در این بازی ۵.۴ کیلومتر بر ساعت است و حداکثر سرعت آن ۸.۲۵ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. طول مسیر ۲۹۰ متر است و باید دارای قد بین ۱ تا ۱.۲ متر باشید تا بتوانید شرکت کنید.

کمپ آموزش کودکان

کمپ آموزشی کودکان “Junior Training Camp”،در شهربازی فراری دبی محوطه‌ای بازیگوش وسیع در دنیای فراری است که شامل سرسره‌های متنوع و بازی‌های جذاب و پیشرفته می‌باشد. این بازی‌ها برای انواع سنین مناسب هستند و توانایی حل مشکلات کودکان را به کار می‌گیرند. بازی‌ها به سبک فراری ساخته شده‌اند و برای استفاده از محوطه‌ بازی، کودکان باید حداقل ۱ متر قد داشته باشند. برای بالا رفتن به بخش‌های بالایی محوطه‌ بازی، کودکان باید حداقل ۱.۲ متر قد داشته باشند. البته برای ایمنی کودکان و شرکت‌کنندگان، لازم است از لوازم ایمنی مخصوص محوطه‌بازی استفاده کنند.

مسابقه بزرگ بنو

در برنامه “مسابقه بزرگ بنو”، شما و خانواده‌تان در یک مسیر مسابقه‌ای جذاب با نهایت سرعت ۴.۳ کیلومتر بر ساعت حرکت خواهید کرد. این مسابقه در فضایی جدید و وسیع برگزار می‌شود و در طول آن، با انجام فعالیت‌ها و کارهای مختلف، سرگرم خواهید شد. شرکت در این مسابقه، برای افراد با حداقل قد ۰.۹۰ متر ممکن است و طول مسیر آن ۲۲۰ متر است.یک مسابقه را در شهربازی فراری دبی تجربه کنید.

Cinema Maranello

در سینما مارانلو، یکی از سالن‌های بزرگ سینما در فراری ورلد، با تماشای فیلم “کاپا دی سیسیلیا”، به دهه ۱۹۲۰ سفر خواهید کرد. در این فیلم، زندگی انزو فراری و رویایش از ایجاد کمپانی خود و تاسیس شرکت فراری به تصویر کشیده شده است. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه فروش خودروهای فراری و تلاش انزو برای راه‌اندازی این کمپانی، باعث شد تا فراری به یکی از برترین شرکت‌های ماشین‌سازی جهان تبدیل شود.

همه چیز در مورد شهربازی فراری دبی،

رستوران های شهربازی فراری دبی

در شهربازی فراری دبی ، 5 رستوران و کافه با منویی خوشمزه و کیفیت بالا وجود دارد. البته هزینه این رستوران‌ها و کافه‌ها معمولاً در حد متوسط تا گران است، ولی به دلیل جاذبه‌ای که برای مخاطبان دارد، سفر به شهربازی فراری دبی هزینه‌ای قابل توجه است.

  • آفیسرز فود کوارترز

در فود کوارترز آفیسرز، غذاهای سریع و خوشمزه‌ای مانند برگر، سالاد، ساندویچ و پیتزا قابل دسترس هستند. این فست فود به شما کمک می‌کند تا با صرف غذایی سریع، وقت بیشتری برای بازی‌های فراری ورلد داشته باشید. ساعات کار این فود کوارترز از 11 صبح تا 8 شب است.

  • رستوران ایتالیایی ماما روسلا

رستوران ماما روسلا با منوی ایتالیایی و پیتزاهای تنوری خاص در شهربازی فراری دبی، سال 2015 به عنوان برترین رستوران ایتالیایی سال انتخاب شد. این رستوران تلاش دارد که با استفاده از مواد تازه و با کیفیت، غذاهایی خوشمزه و فوق العاده برای مشتریان خود ارائه دهد. ساعات کار این رستوران از 11 صبح تا 8 شب می‌باشد.

  • رستوران کاوالینو

رستوران کاوالینو، نخستین رستورانی بود که در محل کارخانه فراری تأسیس شد و پذیرایی از شما با غذاهای اصیل ایتالیایی می‌کند. این رستوران در فراری ورلد ابوظبی ساخته شده است و شما می‌توانید برای صرف غذا به داخل شهربازی فراری دبی بروید. البته برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی، می‌توانید از خدمات مهمان لابی استفاده کنید. ساعات کار این رستوران از دوشنبه تا شنبه، ساعت 13 تا 20 می‌باشد.

در کافه اسپرسو روسو با سبک ایتالیایی، می‌توانید به سرعت انرژی بگیرید و لذت چند دقیقه‌ای خود را با صرف نوشیدنی‌ها و شیرینی‌های خوشمزه بهبود بخشید. در این کافه، تمامی گزینه‌های پیش رو شما به سبک ایتالیایی هستند و شما می‌توانید از انواع مختلف نوشیدنی‌ها و شیرینی‌ها لذت ببرید. ساعات کار این کافه از 11 صبح تا 8 شب است.

  • رستوران الپودیو

رستوران الپودیو با ارائه غذاهای بین‌المللی، گزینه خوبی برای آن‌هایی است که به دنبال تجربه غذایی متنوع هستند. در این رستوران، شما می‌توانید از بین انواع غذاهای عربی، هندی و غربی انتخاب کنید و با غذاهای محلی دبی آشنا شوید. ساعات کار این رستوران از 11 صبح تا 8 شب است.

شرایط ورود به شهر بازی

شرایط ورود شهربازی فراری دبی

در شهربازی فراری دبی ، به منظور حفظ نظم و کیفیت خدمات، ورود هرگونه غذا و نوشیدنی به داخل ممنوع است. برای حفظ امنیت و رفاه بازدیدکنندگان، با رفتارهای ناسزا و برهم‌زننده نظم، جا زدن در صف و سیگار کشیدن در غیر از اتاق سیگار، برخورد خواهد شد. همچنین ورود انواع سلاح‌های گرم و سرد به درون فراری ورلد ممنوع است و ورود حیوانات جز در موارد خاص، ممنوع است. ورود افرادی که حالت عادی ندارند نیز اجازه داده نمی‌شود. در پوشیدن مناسب و جدیت پوشش خود ملزم هستید تا به خوبی از این مرکز تفریحی استفاده کنید.

منبع : تهران دبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا