دسته‌بندی نشده

عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین کیست ؟

فرمانده بسیج دارخوین شادگان کیست

عبدالحسین مجدمی کیست

عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج شادگان اهواز است که نیمه شب گذشته توسط افرادی ناشناس به شهادت رسید

بیوگرافی عبدالحسین مجدمی

عبدالحسین مجدمی فوق لیسانس روانشناسی داشته و سالها در سازمان زندان های خوزستان به عنوان مددکار اجتماعی فعالیت می کرده است

شهید مجدمی سالها در جنگ تحمیلی به صورت مستمر در جبهه های حق علیه باطل در جنوب کشور به مبارزه پرداخت و در این راستا جانباز شد.

پس از اتمام جنگ تحمیلی در بسیج خوزستان فعالیت های زیادی داشته ،عبدالحسین مجدمی از مدافعان حرم و یاران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

اهالی دارخوین شادگان از توابع استان خوزستان همواره از وی به نیکی یاد کرده اند و در خصوص برگزاری هیئت های عزاداری در ایام محرم همواره یاری رسان بوده است

عبدالحسین مجدمی برادر مرحوم مکی مجدمی که او نیز از پاسداران دلیر کشور بوده است

عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین کیست ؟

جزئیات ترور شهید مجدمی

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عبدالحسین مجدمی فرمانده حوزه بسیج دارخوین شادگان در جنوب استان خوزستان توسط افراد ناشناس شهید شد.

عبدالحسین مجدمی فرمانده حوزه بسیج شهر دارخوین از توابع شهرستان شادگان استان خوزستان بامداد چهارشنبه توسط افراد ناشناس و نقاب‌دار مورد ضرب مستقیم گلوله اسلحه قرار گرفته است.

گفته می‌شود این فرمانده سپاه پاسداران طی حمله مسلحانه به منزلش که توسط افراد ناشناس صورت گرفته، شهید شده است.

سرهنگ پاسدار محمدرضا نعمتی مدیر روابط عمومی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان نیز گفت: تروریست‌ها ۲ موتور سوار بودند که اطراف منزل او کمین کرده بودند .

فرماندار شادگان به ایسنا در خصوص حمله مسلحانه به منزل عبدالحسین مجدمی، فرمانده بسیج دارخوین، اظهار کرد: این فرمانده تقریبا ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته، یکم بهمن ماه به منزل خود در شادگان مراجعه می‌کند و بعد ساعت ۲۳:۱۵ خودروی خود را که بیرون از منزل بوده وارد منزل می‌کند و هنگامی که قصد داشته است درب حیاط را ببندد، دو فرد مسلح با اسلحه کلاش و شلیک چهار گلوله موجب جان باختن وی می‌شوند.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص چگونگی جان باختن این فرمانده در حال بررسی است، گفت: بررسی‌ها در این زمینه در حال انجام است که مشخص شود این اقدام مسلحانه توسط چه عوامل، گروه و شخصی انجام شده است.

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این ترور را نپذیرفته است.

دارخُوین، در مرکز شهرستان شادگان در استان خوزستان ایران، در میانه بزرگراه اهواز-آبادان واقع است. این بخش در حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا