دسته‌بندی نشده

عاشقانه ی عجیب و غریب رضا بهرام و خواهرش سوگند

عکس جدید رضا بهرام و خواهرش سوگند بهرام

تصویری جالب از محبت خواهر برادری رضا بهرام و خواهرش سوگند در فضای مجازی منتشر شده است.

رضا بهرام

او فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد، از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم جذب موسیقی شد و حالا کلی طرفدار دارد …

رضا هلاورجانی با نام هنری “بهرام” در یک خانواده چهار نفره بدنیا آمده است، او فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر دارد که در رشته های ورزشی به فعالیت میپردازند.

او بصورت جدی از سال ۸۸ به سمت رشته موسیقی بازگشت و از سال ۱۳۸۹ وقتی نوزده ساله و دانشجو دانشگاه یزد بود رسما در این هنر حضور داشت.

رضا بهرام

در خوانندگی نخستین مشوق رضا بهرام پدرش بود کـه در همان سال یعنی سال ۱۳۸۴ فوت کرد و رضا بهمین علت از خوانندگی فاصله گرفت و بـه آن بی‌توجه شد. او در آن زمان مشغول بـه ورزش فوتبال بودو در تیم فولاد یزد بـه بازی می‌پرداخت.

بعد ازآن بـه‌طور موقت بـه فولاد خوزستان رفت ودر همان تیم دچار مصدومیت شد؛ و بعد از ۳ سال مصدومیت عمل جراحی شد ولی مصدومیت دلیلی دوباره برای شروع خوانندگی و بیشتر شدن علاقه وی بـه آن شد و فوتبال را کنار گذاشت و بـه‌طور کامل وارد دنیای موسیقی شد.

رضا بهرام

او مجرد اسـت و تا کنون ازدواج نکرده اسـت.

وی با موزیک «از عشق بگو» بـه سرعت مشهور شد و نگاهها رابه سمت خود جلب کرد. ترانه «مو بـه مو» او برای تیتراژ سریال ممنوعه کـه از شبکه نمایش خانگی پخش میشود، نیز بسیار پر طرفدار می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا