دسته‌بندی نشده

شیراز شهر محبوب گردشگران خارجی

شیراز یکی از شهر‌های گردشگری محبوب ایران است که علاوه‌بر ایرانی‌ها، بسیاری از گردشگران خارجی نیز به آن سفر می‌کنند. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره محبوبیت شهر شیراز برای گردشگران خارجی صحبت کنیم. اگر شما هم دوست دارید در رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما شیراز تهران اطلاعاتی بیشتری را داشته باشید، این‌مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

شیراز و جاذبه‌های آن میان مسافران شناخته‌شده هستند و بسیاری از آن‌ها نیازی به توصیف و تعریف ندارند. شیراز را با نام‌ها و لقب‌های مختلفی هم می‌شناسند که هر‌یک نشان از زیبایی‌های این‌شهر و علاقه مسافران به آن دارد.

کنار زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی شهر بزرگ شیراز، امکانات و خدمات مناسبی مانند هتل های شیراز نیز ایجاد شده تا مسافران بتوانند سفر بی‌نظیری را تجربه کنند. تور شیراز نیز یکی از تورهای پرطرف‌دار است که مسافران زیادی از داخل و خارج کشور از آن استفاده می‌کنند.

ما در این‌مقاله قصد داریم تا شیراز را از جنبه‌های مختلفی بررسی کنیم. پس اگر علاقه دارید بدانید، چرا شهر نارنج و شهر باغ‌ها میان مسافران و گردشگران خارجی علاقه‌مندان زیادی دارد، بهتر است این‌مطلب را تا پایان دنبال کنید.

امکانات و هتل های شیراز برای مسافران

همان‌طور که گفته شد مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور برای دیدن شیراز به آن سفر می‌کنند. برای رفاه این‌مسافران، هتل‌ها و محل‌های اقامت متنوعی برای میهمانان آماده شده است. هتل ‌‌های شیراز در سطوح مختلفی هستند و مسافران به‌سادگی می‌توانند هتل دلخواهی را برای مدت اقامت خود بیابند.

هتل‌های پنج‌ستاره‌ای مانند هتل بزرگ شیراز، هتل زندیه، هتل‌های چمران، پرسپولیس و پارس از‌جمله هتل‌هایی هستند که سعی کرده‌اند بهترین خدمات را به میهمانان خود ارائه کنند. البته یکی از خوبی‌های محل‌های اقامت شیراز این است که شما محدود به هتل‌های لوکس و پنج‌ستاره نیستید.

شیراز شهر محبوب گردشگران خارجی

شما این‌امکان را دارید تا از بین هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و حتی اقامتگاه‌های بوم‌گردی محل مناسبی را با‌توجه‌به میزان بودجه و سلیقه خود رزرو کنید. سایت علی بابا هتل‌های شیراز را به بهترین شکل با قیمت‌های به‌روز به شما نمایش می‌دهد. کافی است در سایت به قسمت هتل‌ها بروید و شهر مقصد را وارد کنید.

جاذبه‌های شیراز برای مسافران خارجی

شیراز زیبا، جاذبه‌های بسیاری دارد که مسافران از سراسر جهان دوست دارند برای دیدن آن‌ها به ایران سفر کنند. جاذبه‌های شیراز متنوع هستند و فقط مربوط به دسته خاصی مانند تاریخی یا تفریحی نمی‌شوند. هر‌ساله علاقه‌مندان تاریخ، شعر، هنر، معماری و طبیعت برای سفر خود، شیراز را انتخاب می‌کنند.

شیراز از هر‌نظر برای مسافران غنی است و همه سلیقه‌ها این‌امکان را دارند که سفر بی‌نظیری را در شیراز تجربه کنند. دیدنی‌]ای تارخی و آثار باستانی شیراز چشم هر مسافری را مجذوب خود کرده و دل کندن از آن‌ها را برای علاقه‌مندان سخت می‌کند.

شیراز هوای معتدلی هم دارد و همین موضوع باعث شده تا بازدید از آن به فصل خاصی محدود نباشد. باغ‌های زیبا و فراوانی در شیراز هستند که بخش مجزایی از شما را برای سفر به شیراز می‌خواهند تا از آن‌ها به‌خوبی بازدید کنید. در ادامه تعدادی از جاذبه‌های شیراز را نام می‌بریم.

پرسپولیس و زیبایی‌های آن

اگر اهل تاریخ باشید یا خیر، دیدن زیبایی‌های باقی‌مانده از پایتخت امپراطوری برای شما جذاب خواهد بود. این‌‌شهر 518 سال قبل از میلاد بنا شده و کاربرد زیادی در برگزاری جشن‌ها داشته است. پرسپولیس در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده و برای گردشگران داخلی و خارجی یکی از جاذبه‌های دیدنی به‌شمار می‌رود.

شیراز شهر محبوب گردشگران خارجی

پرسپولیس در زمان خود یکی از ثروتمند‌ترین شهر‌های جهان بوده و این‌موضوع را از آثار باقی‌مانده آن دوران نیز می‌توان فهمید. اگر هتل های شیراز را بررسی کرده و درباره دیگر قسمت‌های سفر خود دوست دارید برنامه‌ریزی منظمی داشته باشید، بهتر است درباره پرسپولیس و دیگر جاذبه‌های شیراز تحقیق کنید.

خیابان‌های شیراز و زیبایی‌های آن

اگر می‌خواهید ارزان ترین بلیط هواپیما شیراز تهران را رزرو کنید، حتما مطمئن شوید که از جا‌های مورد‌علاقه خود در شیراز دیدن کرده‌اید. فروشگاه‌ها و رستوران‌های بسیاری در خیابان‌های مختلف شیراز هستند که نظر بسیاری از مسافران داخلی و خارجی را به خود جلب می‌کنند.

مردم محلی نیز با خون‌گرمی و مهربانی با شما معاشرت می‌کنند و اگر نیاز به راهنمایی داشته باشید، به شما کمک خواهند کرد. بازار‌ها و فروشگاه‌ها نیز از جذابیت‌های دیگر شیراز هستند که در ادامه یکی از مهم‌ترین آن‌ها یعنی بازار وکیل را بررسی می‌کنیم.

بازار وکیل شیراز

یکی از بازار‌های معروف شیراز بازار وکیل است. این‌بازار در قرن 11 بعد از میلاد ساخته شده است. بازدید از بازار وکیل شما را به خرید در دل تاریخ دعوت می‌کند. حتی اگر خرید هم نکنید تماشای خود بازار و سازه‌های آن شما را به میهمانی باشکوهی از تاریخ برده است.

دیگر دیدنی‌ها و جاذبه‌‌های شیراز

اگر بخواهیم درباره همه دیدنی‌ها و جاذبه‌های شیراز مطالب کاملی را بگوییم باید کتاب‌های مفصلی را برای آن تهیه کنیم. ما در این‌مقاله سعی کردیم تعدادی از جاذبه‌های شیراز را به‌صورت خلاصه بیان کنیم تا شما حین جستجو برای ارزان ترین بلیط هواپیما شیراز تهران، اطلاعات مناسبی نیز درباره شیراز داشته باشید. مسجد وکیل، حمام وکیل، آرامگاه‌های سعدی و حافظ، باغ ارم و دیگر باغ‌های شیراز و طبیعت زیبای این‌شهر نیز از دیگر جاذبه‌های آن برای مسافران داخلی و خارجی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا