دسته‌بندی نشده

شروع قدرتمند اینفینیکس با معرفی سه گوشی جدید!

کمپانی اینفینیکس امروز از سه گوشی جدید‌ با نام‌های نوت 12، هات 12 و اسمارت 6 HD رونمایی کرد. مدل نوت 12 این برند از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED به همراه یک چیپست هلیو G88 بهره می‌برد. این در حالیست که مدل هات 12 به یک صفحه نمایش بزرگ‌‌تر 6.82 اینچی IPS LCD با وضوح تصویر اچ دی پلاس و ریفرش ریت 90 هرتزی مجهز شده است. در آخر مدل اسمارت 6 HD با بهره گیری از یک صفحه نمایش 6.6 اینچی اچ دی پلاس LCD و اندروید یازده (ویرایش Go) گزینه‌ی خرید مقرون به صرفه‌تری نسبت به دو مدل دیگر به شمار می‌رود.

اینفینیکس نوت 12

سیستم دوربین نوت 12 از یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی در کنار یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک ماژول کمکی QVGA تشکیل شده است. همچنین یک ناچ قطره‌ای نیز میزبان یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. چیپست مدیاتک Helio G88 به کار رفته در این گوشی به وسیله‌ی یک رام 4 / 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل توسعه از طریق مایکرو اس دی، پشتیبانی می‌شود. بخش نرم افزاری این گوشی به وسیله‌ی رابط کاربری اختصاصی اینفینیکس با نام XOS 10.6 که بر پایه‌ی اندروید یازده ایجاد شده پوشش داده می‌شود. در آخر، اینفینیکس نوت 12 به یک باطری 5,000 میلی آمپری با توان شارژ سریع 33 وات نیز مجهز شده است.

اینفینیکس هات 12

در سوی دیگر مدل هات 12 به یک چیپست مدیاتک Helio G85 به همراه 6 گیگابایت رام و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقاء به وسیله‌ی مایکرو اس دی، مجهز شده است. همچنین در پشت این گوشی نیز بکارگیری از یک لنز 13 مگاپیکسلی اصلی در کنار یک ماژول کمکی دو مگاپیکسلی و یک لنز هوش مصنوعی به چشم می‌خورد. باطری استفاده شده در مدل هات 12 از ظرفیت 5,000 میلی آمپر به همراه توان شارژ 18 واتی بهره می‌برد. این گوشی همچنین از اندروید 12 به همراه رابط کاربری XOS 10.6 نیز پشتیبانی می‌کند.

اینفینیکس اسمارت 6 HD

اینفینیکس اسمارت 6 HD به همراه یک دوربین هشت مگاپیکسلی اصلی و یک لنز هوش مصنوعی عرضه می‌شود. ناچ حفره‌ای صفحه نمایش نیز میزبان یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی خواهد بود. بخش نرم افزاری این گوشی به وسیله‌ی رابط کاربری XOS 7.6 که بر پایه‌ی اندروید 11 اجرا شده، پوشش داده می‌شود. اسمارت 6 HD نیز همانند دو مدل دیگر به یک باطری 5,000 میلی آمپری مجهز شده هر چند توان شارژ 10 واتی این گوشی متفاوت با سایرین خواهد بود. در این گوشی از یک چیپست نامعلوم 1.6 گیگاهرتزی در کنار دو گیگابایت رام و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. جزئیات مربوط به نحوه قیمت گذاری و تاریخ عرضه این سه گوشی جدید هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
ترجمه اختصاصی مجله دلگرم
اویس فرجاد

بیشتر بخوانید:

اینفینیکس Hot ۱۱ ۲۰۲۲: گوشی مقرون به صرفه با امکانات جدید!

هر آنچه باید درباره اوپو Reno7 Z 5G بدانید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا