دسته‌بندی نشده

شخصيت افراد مشكي‌پوش را بشناسيد

شخصیت افراد مشکی‌پوش را بشناسید

شخصيت افراد مشكي‌پوش را بشناسيد

رنگ مشکی از جمله رنگهایی است که همه آن را دوست دارند البته این را بدانید رنگ‌ها پيام‌هاي مختلفي دارند و انتخاب هميشگي يك رنگ از لايه‌هاي پنهاني شخصيت ما خبر مي‌دهد. در صورتي‌كه خودتان يا يكي از اطرافيان نسبت به انتخاب رنگ مشكي تمايل نشان مي‌دهد و بيشتر مواقع او را مشكي‌پوش مي‌بينيد ، همين جا فرصت خوبي است تا بعضي از ابعاد شخصيتي او را بهتر بشناسيد.

1.قدرت طلب

اگر به پوشيدن لباس‌هاي اجتماعي علاقه‌مند هستيد، پرستيژ اجتماعي و قدرت براي شما مهم است. فردي مستقل هستيد كه بيشتر مواقع تصميم آخر را خودتان مي‌گيريد و دل‌تان مي‌خواهد روي پاي خودتان بايستيد، زندگي را به تنهايي اداره كنيد و از پس موقعيت‌هاي دشوار زندگي بر آييد. با اين وجود گاهي اوقات محافظه‌كار مي‌شويد و به دليل حفظ شرايط و از دست ندادن قدرت، آهسته و آرام پيش مي‌رويد. رنگ مشكي گاهي اوقات عاملي محدودكننده است و شما را از ريسك و خطر كردن باز مي‌دارد كه اين موضوع گاهي اوقات دردسرهايي براي مشكي دوستان ايجاد مي‌كند.

2.جدي و تهديدآميز

يك مشكي‌پوش بيشتر مواقع خيلي جدي است و از داشتن اين شخصيت لذت مي‌برد. با اين وجود گاهي اوقات مشكي بيش از حد براي مشكي‌پوشان خوشايند نيست. درصورتي‌كه اگر كمي رنگ متفاوت هم به محيط زندگي و لباس‌هاي‌شان راه دهند خشونت‌شان كاهش مي‌يابد و شادي بيشتري را تجربه مي‌كنند. شايد ميل به سرگروهي و قدرت‌طلبي مشكي‌پوشان سبب شود گاهي اوقات دوستان و همكاران مشكي‌پوشان با ديدن اين افراد احساس خطر كنند و رفتارهاي ديكتاتورانه يك مشكي‌پوش براي‌شان آزاردهنده باشد.

3. بي‌احساس و پيچيده

افرادي كه به رنگ مشكي زياد علاقه دارند، به احساسات و عواطف توجه نمي‌كنند و ممكن است از نظر شخصيتي پيچيده به نظر برسند. درنتيجه ممكن است ديگران هنگام نشست و برخاست با آنها احساس خوبي نداشته باشند. دوستداران مشكي نمي‌توانند به سادگي اعتماد طرف مقابل را جلب كنند، از اين رو ممكن است دوستان صميمي زيادي نداشته باشند. از سوي ديگر انتظار نداشته باشيد كه سياه‌پوشان افرادي رمانتيك باشند. اين افراد كمتر رمانتيك هستند و بيشتر اوقات با بخش جدي زندگي‌شان همزيستي دارند.

شخصیت افراد مشکی‌پوش را بشناسید

مانيفست زندگي مشكي‌پوشان دوري و دوستي است و در هر شرايطي فاصله‌شان را از ديگران حفظ مي‌كنند. عواطف و احساسات شخص مشكي‌پوش به او اجازه نمي‌دهد به ديگران زياد نزديك شود و يك ديوار حائل بين او و سايرين وجود دارد. رفتارهاي غير دوستانه در ميان طرفداران رنگ مشكي ديده مي‌شود و كمتر نسبت به برقراري ارتباط صميمي دو طرفه تمايل دارند.

4. نوجوانان علاقه مند به مشکي

بعضي از نوجوانان ناگهان به رنگ مشكي علاقه‌مند مي‌شوند و در همه بخش‌هاي زندگي‌شان ردپايي از مشكي را مي‌بينيد. ماهيت دوران نوجواني اين است كه فرد مي‌خواهد هويت خود را پيدا كند و شايد رنگ‌هايي را برگزيند كه ديگران آنها را طرد مي‌كنند يا براي‌شان مقبول نيست. در واقع ممكن است نوجوان در پاسخ به مخالفت اطرافيان به سمت اين رنگ جذب شود و انتخاب رنگي كه مورد قبول والدين نيست، برايش جذاب باشد.به هر حال روانشناسان به والدين توصيه مي‌كنند كه اگر متوجه شدند فرزندشان به‌طور افراطي به مشكي علاقه دارد،

نگران نشوند و او را از رنگ مورد علاقه‌اش منع نكنند. شايد اين افراد مايل باشند عليه سنت‌ها و فرهنگ رايج خانواده رفتار كنند و شنا برخلاف جهت آب را ترجيح دهند. مشاهده اين رفتار از يك نوجوان يا جوان مشكي‌پوش بعيد نيست و انتظار مي‌رود مشكي‌پوش چنين رفتاري را از خودش بروز دهد.افرادي كه مشكي دوست دارند با داشتن رنگ مورد علاقه‌شان در قالب پوشاك، دكوراسيون، اتومبيل و. . . به آرامش مي‌رسند. بعضي وقت‌ها با انتخاب رنگ مشكي از دنياي واقعي فاصله مي‌گيرند و در افكار انتزاعي فرو‌مي‌روند.

شخصیت افراد مشکی‌پوش را بشناسید

5. به دنبال بهترين‌ها

آرمانگرايي ويژگي ديگر آدم‌هاي علاقه‌مند به رنگ مشكي است. وقتي مي‌بينيد افرادي در هر شرايطي اول از همه به مشكي فكر مي‌كند، بايد بدانيد كه اين افراد مي‌تواند خودشان را از وضعيت و شرايط ناگوار خارج كرده و حتي از شرايط بد و منفي، به نفع خودشان استفاده كنند. با اين وجود ممكن است برحسب شرايط لذت و خوشي‌هاي زيادي در زندگي‌شان نداشته باشند و هر روز احساس كنند زندگي‌شان خالي از احساسات خوشايند است. استقلال‌طلبي ويژگي ديگر اين افراد است.

اگر قرار است با رئيسي كار كنيد كه هر روز لباس مشكي مي‌پوشد، بهتر است بدانيد راضي كردن او كار ساده‌‌اي نيست. افراد مشكي‌پوش در كارشان چارچوب‌هاي مشخصي دارند و كمتر به مشورت و تبادل نظر با ديگران معتقد هستند. از ايستادن مقابل ديگران نمي‌ترسند و براي به كرسي نشاندن نظرات و عقايدشان تلاش مي‌كنند. از جمله ويژگي ديگرشان اين است كه به جزئيات زياد اهميت مي‌دهند و دل‌شان مي‌خواهد هر كاري را به بهترين نحو ممكن به پايان برسانند.

6. منفي باف

اين احتمال وجود دارد كه علاقه به رنگ مشكي از يك منفي‌نگري دروني خبر دهد. افرادي كه هميشه سراغ رنگ مشكي مي‌روند، احتمالا نيمه خالي ليوان در زندگي‌شان پررنگ‌تر است و نسبت به داشتن افكار منفي گرايش دارند. شايد هم به دليل گذراندن يك دوره سخت در زندگي- مانند غم از دست دادن عزيزان، بيماري و سوگواري- دچار اين انتخاب شده باشند تا به كمك رنگ مشكي احساسات دروني‌شان را ترميم كنند و اين رنگ مرهمي بر زخم‌هاي آشكار و پنهاني آنها باشد.

– روانشناسي رنگ‌ها مي‌گويد كه بعضي از افراد با انتخاب مشكي از احساسات خودشان مراقبت مي‌كنند. در واقع مشكي حائلي بين دنياي بيروني و دروني فرد است و به او كمك مي‌كند به آرامش دروني برسد، احساسات و عواطفش را كمتر با ديگران در ميان بگذارد و كمبود اعتماد به نفس يا ساير بخش‌هاي آسيب‌پذير روحي را پشت مشكي پنهان كند.

– هنگام مصاحبه‌هاي شغلي در مورد پوشيدن لباس مشكي محتاط باشيد چون ممكن است نشان دهد فردي تهديدآميز هستيد و اهداف خوبي در سر نداريد. البته در ‌مهماني‌هاي شب پوشيدن لباس مشكي شيك‌تر است و از قدرت شما حكايت مي‌كند. اين رنگ با برخي از احساسات منفي مانند حس گناه، ترس يا مرگ هم در ارتباط است. مشكي در كنار رنگ‌هاي ديگري مانند سورمه‌اي و بنفش تيره براي ‌مهماني‌هاي رسمي مناسب به نظر مي‌رسد. به خانم‌ها توصيه مي‌شود همراه با لباس شب مشكي، از زيورآلات براق استفاده كنند تا ظاهري شيك و آراسته‌تر داشته باشند.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا