دسته‌بندی نشده

شایعه همکاری سامسونگ و گوگل برای ساخت عینک هوشمند Gear Glass

شایعه همکاری سامسونگ و گوگل برای ساخت عینک هوشمند Gear Glass

همکاری گوگل و سامنونگ در ساخت عینک Gear Glass

هر چیز جدیدی در هر زمینه ای باشد فرقی نمی کند، سامسونگ آماده است یکی از آن بسازد، خواه تلفن هوشمند طلایی باشد، خواه ساعت هوشمند و تلفن منعطف یا حتی یک عینک هوشمند نظیر گوگل گلس.

بله چرا که نه؛ تازه شایعات دنیای فناوری هم این موضوع را تایید می کنند و گمانه زنی ها بهار آینده را زمان معرفی آن می دانند. اما مسئله ای این وسط هست که ماجرا را جالب تر نیز می کند و آن اظهاراتی مبنی بر همکاری گوگل با این شرکت است تا بتواند نسخه خودش را از روی عینک گوگل گلس بسازد.

ظاهراً گوگل گلس قرار است مانند اندروید به کارگاه کره ای ها برود و چشم بادامی شود. با این که فعلاً راهی برای تایید این شایعه نداریم اما به نظر می رسد منابع آن دسترسی مناسبی به پشت پرده شرکت سامسونگ داشته و چندان بی اساس حرف نزده باشند. در صورت محقق شدن چنین عینکی به واسطه جو مثبت حول گوگل گلس خطر شکست سامسونگ هم کاهش می یابد و می تواند تجربه اول موفقی را برای خود رقم بزند.

البته یک موضوع باعث می شود در زمینه این خبر کمی محتاط تر باشیم: نام گذاری Glass برای گجت سامسونگ؟ سامسونگ شرکتی نیست که حاضر شود از برند دیگران برای محصولاتش استفاده کند مگر این که فرض کنیم پروژه Gear Glass قرار است چیزی مثل نسخه گوگل پلیِ گلکسی اس ۴ باشد.

اگر ماجرا همین باشد و با نسخه سامسونگی گوگل گلس مواجه باشیم، یحتمل معرفی آن در بهار سال بعد و به همراه تلفن گلکسی اس ۵ انجام خواهد شد. در هر صورت گوگل گلس اصلی تا پیش از ۲۰۱۴ در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت وَ باید منتظر ماند و دید بالاخره این خبر قوت پیدا می کند یا با گذشت زمان به دست فراموشی سپرده می شود.

نظر شما درباره شایعه عینک Gear Glass چیست؟ چقدر به ساخت چنین گجتی توسط سامسونگ امیدوارید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا