دسته‌بندی نشده

سیم کارت توریست شاتل موبایل را از کجا تهیه نماییم ؟

از کجا می توانیم سیم کارت توریست شاتل موبایل را بخریم ؟

سیم‌کارت‌ های هوشمند توریست شاتل موبایل به همراه بسته‌های ارائه شده را می‌توان از نمایندگی‌های شاتل موبایل در سراسر ایران و یا باجه های شاتل موبایل در فرودگاه‌های کشور تهیه نمود. برای خرید سیم کارت گردشگری باید با ارائه گذرنامه، جهت خرید، ثبت‌نام و فعالسازی سیم‌کارت متناسب با نیاز خود، اقدام نمایید.

شما این امکان را دارید تا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز در تمام ساعات روز و در تمام هفته تماس بگیرید و و از پشتیبانی لازم برای سیم کارت بهره مند گردید.

سیم‌کارت‌ های هوشمند توریست شاتل موبایل سیم‌کارت اعتباری است و برای گردشگران و مسافرانی که به ایران سفر می‌کنند، در نظر گرفته شده است. این سیم‌کارت سرویس‌های مکالمه، پیامک و اینترنت را در سراسر ایران در اختیار گردش‌گران قرار می‌دهد. گردش‌گران می‌توانند با سیم‌کارت‌های گردش‌گری شاتل موبایل به آسانی با دوستان، خانواده و همکاران خود در ایران و دیگر کشور‌ها ارتباط برقرار کنند. این سیم‌کارت با بسته‌های خاص و با تاریخ انقضای متغیر در اختیار گردش‌گران خارجی قرار خواهد گرفت. سیم‌کارت گردش‌گری شاتل موبایل با امکانات ویژه گردش‌گران به زودی عرضه می‌شود.

«سیم‌ کارت هوشمند توریست» شاتل موبایل، سیم ‌کارتی هوشمند و اعتباری است. گردشگران می توانند با این سیم کارت خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت همراه را با کیفیت بالا و بسیار مقرون به صرفه دریافت کنند. این سیم کارت دارای پوشش سراسری 3G و 4G بوده و گردشگران می توانند از این خدمات در زمان سفر خود لذت ببرند.

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا