دسته‌بندی نشده

سدان لاگوندای آستون مارتین برای خاورمیانه

خبر پخش تولید نسخه سدان لاگوندا توسط آستون مارتین امروز در حالی تأیید شد که فقط یک عکس از آن منتشر شده است. این نسخه همان‌طور که می‌دانید بازگشت نام تاریخی آستون مارتین لاگوندای قدیمی می‌باشد.

Aston Martin 2015 Lagonda

Aston Martin 2015 Lagonda

قرار است این خودرو به تعدادی محدود در کشورهای خاورمیانه به فروش برسد. ظاهراً در این پروژه، فرایند طراحی و همچنین تمام عوامل فنی، از جمله مصرف سوخت و تولید CO2، بسیار نزدیک به خواستهٔ بازار و نیاز مردم این منطقه است.

آستون مارتین با تولید خودروهای هایپرکاری چون زاگاتو، CC100 و One-77، پروژه‌ی لاگوندا را نیز مانند این خودروها، بسیار مهم می‌داند و لاگوندای جدید را در شهر Gaydon واقع در ایالت Kingdom بریتانیا و در همان ساختمانی می‌سازد که One-77 ساخته شد.

Aston Martin 2015 Lagonda

Aston Martin 2015 Lagonda

جزئیات بیشتر از لاگوندا در دسترس نیست ولی تصور می‌کنیم که دو حالت ممکن است برای پیشرانه این سدان اتفاق بیفتد، یا از همان موتورهای معروف V12 فعلی این شرکت استفاده خواهد شد، یا برای اولین بار، در این مدل از آستون مارتین شاهد یک پیشرانه با نیرو محرکهٔ مرسدس AMG خواهیم بود.

سدان لاگوندای آستون مارتین برای خاورمیانه

جالب اینجاست که لاگوندا را نمی‌توان مانند هر آستون مارتین دیگری خریداری نمود و تنها از طریق دعوت‌نامه مستقیم و روند از پیش تعیین شده شرکت باید اقدام نمود.

Aston Martin 2015 Lagonda

Aston Martin 2015 Lagonda Rendered

به گفته آستون مارتین، برخی از دانش لازم برای احیای پروژه لاگوندا را از مدل راپید دریافت شده است. متأسفانه زمان عرضهٔ لاگوندا نیز مشخص نیست.

گردآورنده: احمد نیشابوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا