دسته‌بندی نشده

ریلمی نارزو ۵۰i پرایم با قیمتی مقرون به صرفه از راه رسید!

مدل نارزو 50i پرایم به عنوان جدید‌ترین عضو سری نارزو کمپانی ریلمی رونمایی شده و از مشخصات تقریباً یکسانی با ریلمی C30 که اخیراً معرفی شد، برخودار است. این مشخصات شامل صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ LCD،‌ چیپست Unisoc T612 و باطری با ظرفیت 5,000 میلی آمپر می‌باشد. نارزو 50i پرایم به لحاظ ظاهری درست مشابه مدل C30 بوده و علاوه بر این سیستم دوربین این اسمارت فون نیز از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک لنز 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی تشکیل شده است.

ریلمی نارزو 50i Prime

نارزو 50i پرایم از رابط کاربری Realme Go Edition که بر پایه‌ی اندروید 11 ایجاد شده برخوردار بوده و به همراه 2 یا 3 گیگابایت رام و 32 یا 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود که امکان توسعه‌ی ظرفیت فضای ذخیره سازی از طریق مایکرو اس دی وجود خواهد داشت. از جمله دیگر ویژگی‌های این اسمارت فون می‌توان به قابلیت شارژ از طریق مایکرو یو اس بی با توان 10 وات و همچنین برخورداری از جک هدفون اشاره کرد.

ریلمی نارزو 50i Prime

ریلمی نارزو 50i پرایم در دو رنگ آبی Dark و سبز Mint در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. نسخه‌ی دارای 3 گیگابایت رام و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 99.99 دلار عرضه خواهد شد، این در حالیست که نسخه‌ی مجهز به چهار گیگابایت رام و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمتی معادل 109.99 دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. هر دو نسخه‌ی این گوشی از تاریخ بیست و هفتم ماه ژوئن از طریق وبسایت AliExpress قابل خرید خواهند بود.
ترجمه اختصاصی مجله دلگرم
اویس فرجاد

بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید درباره تکنو اسپارک ۹T بدانید!

پوکو F۴ ۵G در راه بازار به همراه ۱۲ گیگابایت رام!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا