دسته‌بندی نشده

رونمایی از هوآوی نوا Y۹۰ با دوربین پنجاه مگاپیکسلی!

کمپانی هوآوی در وبسایت خود از میان رده‌ی جدید خود با نام نوا Y90 رونمایی کرد. از جمله نقاط قوت این اسمارت فون می‌توان به استفاده از صفحه نمایش بزرگ، ظرفیت بالای باطری و قابلیت شارژ سریع، و بکارگیری از چیپست اسنپ دراگون 680 مختص LTE، اشاره کرد. پنل جلویی این گوشی از یک LCD 6.7 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی + تشکیل شده است. این صفحه نمایش همچنین دارای ریفرش ریت 90 هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی 270 هرتزی خواهد بود. ناچ حفره‌ای به کار رفته بر روی این صفحه نمایش نیز میزبان یک سنسور 8 مگاپیکسلی f/2.0 می‌باشد.

هوآوی نوا Y90

دوربین اصلی پنجاه مگاپیکسلی f/1.8 در پشت این گوشی به وسیله‌ی دو لنز دو مگاپیکسلی مایکرو و تشخیص عمق همراهی خواهد شد. این سه دوربین در کنار یک فلاش LED بر روی یک جزیره‌ی بیضی شکل قرار گرفته‌اند. هوآوی نوا Y90 به یک باطری با ظرفیت 5,000 میلی آمپر و قابلیت پشتیبانی از سوپر شارژ با توان 40 وات مجهز بوده و به ادعای این کمپانی قادر است تنها طی سی دقیقه به پنجاه درصد ظرفیت شارژ خود برسد. این گوشی به لحاظ نرم افزاری نیز از رابط کاربری EMUI 12 بهره می‌برد اما هنوز مشخص نیست که بر پایه‌ی کدام نسخه‌ از اندروید بنا شده است.

هوآوی نوا Y90

علاوه بر این، نوا Y90 از قابلیت Distributed File System از طریق مدیریت کامپیوتر هوآوی نیز پشتیبانی می‌کند که امکان اتصال به یک لپ تاپ مِیت بوک و دسترسی به فایل‌ها را بدون نیاز به استفاده از کابل، فراهم می‌کند. هوآوی نوا Y90 در تنها یک نسخه‌ی مجهز به 8 گیگابایت رام و 128 گیگابایت حافظه‌ داخلی و در عین حال در چهار رنگ آبی کریستالی، سفید مرواریدی، سبز زمردی، و مشکی نیمه شب در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. هنوز جزئیات بیشتری در رابطه با قیمت گذاری و زمان عرضه در وبسایت رسمی هوآوی منتشر نشده است.

هوآوی نوا Y90

ترجمه اختصاصی مجله دلگرم
اویس فرجاد

بیشتر بخوانید:

عرضه هوآوی نوا Y۷۰ پلاس با پیشنهادات استثنایی!

عرضه‌ی جهانی هوآوی میت Xs ۲ در کنار ساعت GT۳ Pro!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا