دسته‌بندی نشده

روش فعال کردن GPS موبایل

GPS که مخفف Global Positioning System (سیستم جهت یابی جهانی) است، مسیر شما یا محل و آدرس مکانی را به وسیله ی یک دستگاه GPS جهت یابی می کند. GPS یکی از مفیدترین ویژگی های اکثر تلفن های همراه است. اگر در منطقه ای گم شده اید و می خواهید مکانی را پیدا کنید می توانید با فعال کرد سرویس GPS مسیر خود را بیابید. اما اینکه چطور GPS گوشی تلفن همراه خود را فعال کنید در این چگونه آمده است.

روش فعال کردن GPS موبایل

روش فعال کردن GPS موبایل
1. در قسمت “Home Screen” برنامه “Navigation” یا “GPS” را پیدا کنید. اگر برنامه ی GPS را ندارید، به وبسایت اپراتور موبایل خود رفته و برنامه GPS را دانلود کنید.

2. “Location” گوشی را از قسمت “Options” و بعد “Advanced Options” با زدن “GPS” روشن کنید. یا از قسمت “Settings” به “Location” بروید. برای ذخیره ی تغییرات “Save” را بزنید.

3. به صفحه ی اول برگشته و برنامه GPS را بزنید. منظر باشید تا برنامه موقعیت شما را بیابد. ممکن است بالای صفحه علامت ماهواره را ببینید که نشان می دهد GPS فعال است.

4. در کادر “Navigate To” آدرس محلی که می خواهید بروید را نوشته و دکمه “Navigate” یا “Route” را بزنید تا مسیر را به طرف مقصد نشان دهد.

نکات و هشدارها

برای داشتن شارژ باتری، فقط زمانی “Location” گوشی را روشن کنید که از برنامه GPS استفاده می کنید. در غیر این صورت خاموش کنید.

هر گوشی، طریقه ی خاص خودش را برای فعال کردن GPS دارد که ممکن است با مطالب گفته شده کمی فرق داشته باشد. لطفاً برای اطلاع از جزئیات دفترچه راهنمایی که همراه گوشی دریافت کرده اید را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا