دسته‌بندی نشده

روش تهیه ترشی تربچه چاشنی معروف مردم کره

به همین راحتی در خانه ترشی تربچه درست کنید

ترشی تربچه از انواع چاشنی های خوشمزه و خوش طعم است و این ترشی بیشتر جزء سنت های غذایی کشور کره محسوب می شود و شما می توانید این نوع ترشی را از ترکیب تربچه با سرکه سفید و نمک و شکر و آب تهیه نمایید.

ترشی پیاز و ترشی سیر و ترشی موسیر و ترشی تربچه از انواع روش ها برای تهیه ترشی به شمار می روند و اگر شما از آن دسته از کدبانوهایی هستید که تمایل دارید در منزل انواع چاشنی ها را داشته باشید بهتر است از تهیه این نوع ترشی ها غافل نشوید.

مواد لازم :

سرکه سفید : یک پیمانه
تربچه : نیم کیلوگرم
نمک : نصف قاشق چایخوری
آب : یک پیمانه
شکر : یک قاشق چایخوری

طرز تهیه ترشی تربچه فوری

طرز تهیه ترشی تربچه در منزل

برای تهیه این نوع ترشی ابتدا تربچه ها را به خوبی بشویید سپس آن ها را خشک نمایید و رطوبت تربچه ها را به صورت کامل از بین ببرید.

شستن تربچه: تربچه ها را به شکل حلقه ای به کمک چاقویی تیز برش بزنید.

خرد کردن تربچه: در این مرحله از طرز تهیه ترشی تربچه درون قابلمه ای مناسب آب و شکر و نمک را بریزید و بعد از اینکه آب به دمای جوش رسید سرکه را به آن بیفزایید.

مخلوط سرکه و آب و نمک: درون بطری شیشه ای تمیزی تربچه های خرد شده را بریزید سپس مخلوط آب و سرکه خنک شده را روی تربچه ها بریزید و ترشی را بعد از اینکه سرد شد درون یخچال به مدت دو روز قرار دهید.

ساده ترین طرز تهیه ترشی تربچه

بعد از گذشت مدت زمان ذکر شده این نوع ترشی خوشمزه را به همراه انواع غذاهای گوشتی و پلوهای مخلوط و … میل نمایید.

حتماً بخوانید:

در این آموزش دستور تهیه ترشی تربچه خوش طعم را پیش رو داشتید که امیدواریم از تهیه این نوع ترشی بی نظیر در منزل نهایت بهره را برده باشید و بتوانید این نوع ترشی را به راحتی در منزل تهیه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا