دسته‌بندی نشده

رسیدن به آرامش با متفاوت ترین روشها

استرس کاري با انسان ها کرده است که آن ها تنها به دنبال مکاني براي رسيدن به ارامش هستند. راه هاي مختلفي براي رسيدن به ارامش وجود دارد اما در اين ميان برخي راه ها متفاوت و کمي عجيب هستند. اين راه هاي متفاوت بسيار ساده هستند تا جايي که خيلي سريع ارامش خاصي را وارد بدن شما مي کنند.

رسیدن به آرامش با متفاوت ترین روشها

** اولين راه براي ارامش گرفتن بو کردن پرتغال يا اسانس هاي طبيعي آن است. محققان برزيلي به اين نتيجه رسيده اند که اگر يکي از اقوام مرکبات و مخصوصا پرتغال را براي مدت يک دقيقه بو کنيد تمام استرس هاي بدن خارج شده و به ارامش خاصي مي رسيد. اگر عضوي از مرکبات را در اختيار نداريد مي توانيد از پوست هاي خشک پرتغال يا اسانس هاي طبيعي استفاده کنيد.

** خوردن تنقلات سالم يکي ديگر از راه هاي کاهش استرس و رسيدن به آرامش است. استرس مي تواند به دستگاه گوارش فشار فراواني بياورد از اين رو بهتر است تا از خوراکي هاي سالمي مانند شاه توت يا تمشک استفاده کنيد که اين روزها پيدا مي شوند. همچنين استفاده از ميوه و سبزي هايي که داراي ويتامين ث هستند مي تواند گزينه خوبي باشد.

** هميشه استراحت براي آرامش گرفتن به منظور رفتن به مسافرت هاي طولاني نيست وقتي در اوج استرس هستيد زماني است که بايد از تمام دنيا رها شده و حداقل يک ربع خارج از خانه قدم بزنيد. در اين مدت سعي کنيد از همه چيز فکرتان را آزاد کنيد حتي محققان پيشنهاد مي کنند خوردن يک بستني يا آب ميوه نيز مي تواند کمک به سزايي کند.

** شايد به نظر شما بسيار عجيب باشد اما چراغ اتاق هم مي تواند در استرس و آرامش شما تاثير داشته باشد. محققان به اين نتيجه رسيده اند که چراغ هاي پرنور و با ولتاژ بالا مي توانند استرس را افزايش داده و حتي باعث مي شود شما سريع تر غذا بخوريد. اين دانشندان گزارش داده اند که براي کاهش استرس از لامپ هاي ابي استفاده کنيد تا روح شما ارام شود.

منبع : مشرق نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا