دسته‌بندی نشده

راه و روش رفع بوی وایتکس از لباس با مواد طبیعی

چطور بوی وایتکس را از روی لباس از بین ببریم؟

ممکن است بعد از شستن لباس هنوز بوی وایتکس به مشام برسد. اتفاقی که خیلی خوشایند نیس. بخصوص اگر بخواهیم آن لباس را برای مهمانی یا قرار مهمی استفاده کنیم. در این مطلب چند روش از بین بردن بوی وایتکس از لباس را با شما به اشتراک می گذاریم.

ممکن است بعد از چندین مرتبه آبکشی، بوی وایتکس همچنان روی لباستان مانده باشد و به دنبال راه حلی برای بردن بوی وایتکس از روی لباس باشید. در ادامه چند راهکار موثر برای از بین بردن بوی وایتکس از روی لباس را در اختیار شما قرار می دهیم.

نور خورشید برای از بین بردن بوی وایتکس از لباس

ساده ترین و طبیعی ترین روش برای از بین بردن بوی وایتکس از لباس، قرار دادن آن مقابل نور خورشید است. نور خورشید یک ضد عفونی کننده قوی است و می تواند بوی نامطبوع، همچنین رطوبت و قارچ و کپک لباس را از بین ببرد.

بوی وایتکس

بردن بوی وایتکس از روی لباس با آب اکسیژنه

استفاده از آب اکسیژنه روش موثری برای بردن بوی وایتکس از روی لباس می باشد. برای انجام این کار می توانید آب اکسیژنه را با آب ولرم مخلوط کنید و لباستان را داخل این ترکیب قرار دهید. بعد از گذشت چند دقیقه لباس را آبکشی نمایید. خواهید دید که بوی وایتکس از لباس شما برطرف شده است.

بردن بوی وایتکس از روی لباس با استفاده از جوش شیرین

جوش شیرین خاصیت میکروب زدایی دارد و یک روش خانگی موثر برای بردن بوی وایتکس از روی لباس می باشد. برای این روش، تنها کافیست مقداری جوش شیرین و پودر شوینده را داخل آب حل کنید و لباسی که بوی وایتکس می دهد را برای دقایقی داخل این محلول قرار دهید. بعد از خارج کردن لباس آنرا آبکشی نمایید.

حتماً بخوانید:

از بین بردن بوی وایتکس از روی لباس با آبلیمو و نمک

اگر بوی وایتکس روی لباستان باقی مانده و شما را اذیت می کند، برای رفع بوی آن، لباس را داخل ترکیبی از آب و نمک و آبلیمو قرار دهید و اجازه دهید چند دقیقه به همین شکل باقی بماند. در آخر لباس را با آب ولرم آبکشی نمایید.

رفع بوی وایتکس

استفاده از سرکه سفید برای بردن بوی وایتکس از روی لباس

در صورتی که بعد از شستن لباس با پودر شوینده و لباسشویی همچنان بوی وایتکس باقی مانده، مقداری سرکه سفید را داخل آب ولرم حل کنید و لباس را داخل این محلول قرار دهید. بعد از گذشت نیم ساعت لباس را با آب سرد بشویید و در هوای آزاد و در معرض نور خورشید قرار دهید تا بوی وایتکس بطور کامل از لباس خارج شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا