دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید بهترین اپیلاتور برای رفع موهای زائد بدن

راهنمای خرید اپیلاتور و معرفی بهترین برندهای بازار

به گزارش دلگرم : همه خانم ها به بهداشت فردی خود اهمیت می دهند و از این رو یکی از کارهایی که در میان بانوان به چشم می خورد و به دنبال آن هستند، رفع موهای زائد بدن است. با توجه به گران بودن لیزر و همچنین شرایط کرونایی و وجود این ویروس منحوس بهتر است وقت خود را کمتر در جاهای شلوغ سپری کرد و هزینه کمتری هم صرف این کار کرد. بهترین روش وبه صرفه ترین کار استفاده از اپیلاتور است که برندهای بسیاری این محصول را وارد بازار کرده اند ولی شما با قیمت ارزان خرید اپیلاتور فیلیپس می توانید یک تیر و دونشان بزنید. یعنی با کمترین هزینه بیشترین استفاده را کنید و برای سالیان سال از این اپیلاتور استفاده کنید.

کاربرد اپیلاتور

اپیلاسیون در ذهن همه خانم ها مساوی با درد است ولی با انتخاب یک اپیلاتور درست می توان آن را آسان و لذت بخش کرد. اگر دقت کرده باشید اپیلاتورها دارای غلتک هستند که در سر آن موچین هایی وجود دارد که به راحتی با حرکت آنها بر روی پوست موهای زائد کنده می شوند.

انواع اپیلاتور

اپیلاتور ها شامل سه دسته اپیلاتور فنری، چرخشی و موچینی می شود. با توجه به کاربردهای آنها در ادامه به هر کدام از این اپیلاتورها می پردازیم.

اپیلاتور فنری

همان طور که از نام این نوع اپیلاتور مشخص است این اپیلاتور دارای فنرهایی است که موها توسط این فندها کنده می شوند ولی این نوع اپیلاتور به دلیل انعطاف بسیار زیادی که دارد ممکن است موها را بی خوبی نگیرد و همچنین احتمال شکستن آن زیاد است. ولی فنرهای این مدل به طور جداگانه هم به فروش می رسد و در صورت خراب شدن می توانید آنها را تهیه کنید.

انواع اپیلاتور

اپیلاتور چرخشی

اپیلاتورهای چرخشی از مدل های فنری بهتر هستند و به جای فنر دارای دیسک های به هم متصل شده هستند. این دیسک ها به صورت چرخشی حرکت می کنند و به خوبی موها را از جا در می آورند.

اپیلاتور موچینی

این مدل اپیلاتورها با تعداد موچین های متفاوتی وارد بازار شده اند و می توان گفت از مدل های قبلی قوی تر و بهتر عمل می کند. این اپیلاتورها یک بار سری آنها با هم حرکت می کند و یک بار هم خلاف هم که این موضوع باعث می شود به خوبی پوست شما صاف شود و هیچ ردی از مو بر روی آن باقی نماند.

حتماً بخوانید:

لیست قیمت اپیلاتور

لیست قیمت اپیلاتور

در این بخش قیمت انواع اپیلاتور (بند انداز، اپلیدی) شامل برندهای : براون، رمینگتون، پرنسلی، بابیلیس، آرزوم، استیو مک کوئین، بایدیف جیمی، سورکر،…

اپیلاتور بر روی پوست خشک بهتر است یا خیس؟

بیشتر خانم ها ترجیح می دهند که اپلاسیون را در حمام انجام دهند به دلیل اینکه پوست خیس باعث می شود که درد کمتری را احساس می کنند و آرامش بیشتری داشته باشند برای این کار هم از اپیلاتورهای بی سیم استفاده می کنند و به همین دلیل حتما باید حواستان به شارژ اپیلاتورتان باشد.

نکاتی برای انتخاب مناسب اپیلاتور

چراغ قوه: چراغ قوه که به دلیل اینکه نور را بر روی پوست شما می اندازد در تاریکی کار شما را آسان تر می کند.

امکان تنظیم سرعت: بهتر است اپلاتوری را انتخاب کنید که بتوانید سرعت آن را با توجه به حساسیت پوست خود کم و زیاد کنید.

سری های متنوع: سری هایی برای قسمت های مختلف بدن در نظر گرفته شده باشد مثلا سری کوچک برای صورت و سری های بزرگتر برای دست وپا.

تعداد موچین ها: به خاطر داشته باشید هر چقدر تعداد موچین بیشتر باشد اپیلاسیون راحت تر می شود. یکی از برندهای بسیار محبوب که در زمینه لوازم خانگی فیلیپس است به طور مثال مزیت جاروبرقی فیلیپس و اپیلاتور آن زبانزد همه افراد است. اپیلاتورهای فیلیپس قدرت کندن کوچکترین موها را هم دارند و قیمت مناسب آنها و ویژگی های خارق العاده آن باعث شده است که طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

separator line

5 تا از بهترین اپیلاتورهای بازار

1. اپیلاتور فیلیپس

اپیلاتور فیلیپس

اپیلاتور «HP6420» با طراحی ارگونومیک، به‌راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد و موهای زائد بدن را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کند. طراحی موچین‌ها در این دستگاه به گونه‌ای است که موها را بدون کشیدن پوست از ریشه جدا می‌کند. این اپیلاتور دارای دو درجه‌ی تنظیم سرعت کم و زیاد است. از سرعت کم می‌توان برای نقاط حساس بدن مانند زیر بغل استفاده کرد و سرعت زیاد هم برای کندن موهای ضخیم‌تر استفاده می‌شود. دستگاه اپیلاتور فیلیپس ۲۰ موچین دارد که به صورت فشرده در کنار هم قرار گرفته و با حرکت سریع و منظم، به‌سرعت موهای زائد را برطرف می‌کنند. سری اپیلاتور فیلیپس را جهت تمیزکردن بهداشتی و آسان‌، می‌توان با کشیدن به سمت بیرون به‌راحتی از بدنه جدا کرده و شست.

هنگام استفاده از اپیلاتور آن را با زاویه‌ی ۹۰ درجه روی قسمت موردنظر قرار دهید. شما می‌توانید با یک دست پوستتان را بکشید و با دست دیگر دستگاه را روی پوست حرکت دهید. اپیلاتور را در جهت مخالف رویش موها حرکت دهید و هرگز دستگاه را به صورت چرخشی یا به عقب و جلو روی پوست نکشید. همراه دستگاه یک عدد برس کوچک ارائه شده است که می‌توان از آن برای تمیزکردن موهای باقی‌مانده در سری استفاده کرد. به طور خلاصه Philips HP6420 دارای سری اپیلاتور با ۲۰ موچین، دو سرعت قابل‌تنظیم و سری قابل‌شست‌وشوست و با برق کار می‌کند.

separator line

2. اپیلاتور براون مدل ۹-۹۶۱e مدل Silk Epil 9

 اپیلاتور براون

دستگاه‌های اپیلاتور از یک غلتک با تعدادی موچین تشکیل شده‌اند که هرچقدر تعداد این موچین‌ها بیشتر باشد، سرعت کار هم افزایش می‌یابد. شرکت براون (Braun) به تولید اپیلاتوری اقدام کرده که عرض سری آن ۴۰ درصد بیشتر از نمونه‌های قبلی است و ۴۰ موچین از جنس استیل ضدزنگ دارد که به کمک آن‌ها می‌توان در زمان کمتر، به نتیجه‌ی مطلوب رسید. این اپیلاتور «Braun 9-961e» نام دارد و دارای سری‌های مختلفی است که هر سری استفاده‌ی مخصوص به خود را دارد. موچین‌های سری موکن روی غلتکی چرخشی قرار دارند و با طراحی خاص خود، از قابلیت کندن موهای بسیار کوتاه تا ۰٫۵ میلی‌متر برخوردارند. در دو طرف این غلتک، دو رول ماساژور و پلاستیک‌های زائده‌دار قرار داده شده است تا سر اپیلاتور راحت‌تر روی پوست حرکت کند و احساس بهتری را فراهم آورد. روی غلتک علاوه‌بر موچین‌ها، زائده‌های پلاستیکی بسیار ریز با سر گرد قرار دارد که وظیفه‌ی آن‌ها بلند‌کردن موها و هدایت آن‌ها به سمت موچین‌هاست. به کمک این زائده‌ها، حتی موهای خوابیده هم از چنگ موچین‌ها رهایی ندارند.

separator line

3. اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-ED70

اپیلاتور پاناسونیک

می‌توان گفت اپیلاتور پاناسونیک یک اپیلاتور کامل است. این دستگاه ۴۸ موچین دارد که جنس آن‌ها از استیل ضد زنگ است. قابلیت مقاومت در برابر آب این مدل باعث می‌شود که بتوان به صورت خشک و مرطوب از آن استفاده کرد و سری آن را شست. همچنین قابلیت ماساژ آن درد کنده شدن موها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. منبع تغذیه‌ی این دستگاه باتری قابل شارژ است که ظرف مدت ۱ ساعت کاملاً شارژ می‌شود و سپس تا ۳۰ دقیقه می‌توان از آن استفاده کرد. اپیلاتور پاناسونیک (Panasonic) دارای سه سری است که یکی از آن‌ها مخصوص نواحی باریک و محدود و دیگری سری شیور است. این ایپلیدی همچنین دارای پوشش شناور با زاویه‌ی ۶۰ درجه است که استفاده از آن را بسیار ساده‌تر می‌کند. از طرف دیگر شانه‌های مخصوص اصلاح همراه با دستگاه و چراغ آن کار کوتاه کردن موها را ساده‌تر می‌کند. در پایان می‌توان گفت این مدل اپیلاتور پاناسونیک تمام نیازهای مربوط به از بین بردن موهای زائد بدن را برطرف خواهد کرد.

separator line

4. اپیلاتور اپتیما مدل Valvet Weapon

اپیلاتور اپتیما

این مدل از اپیلاتور اپتیما طوری طراحی شده است که از فاصله نزدیک به کندن موها می‌پردازد و حتی موهای ریز و یا تازه رشد کرده را از ریشه می‌کند تا پوستی بدون مو و صاف را ارائه دهد. علاوه بر این موچین های تعبیه شده در این اپیلیدی دارای دو ردیف جداگانه می‌باشند که هر کدام در جهت های مختلف و به صورت مستقل به چرخش در می‌آیند. این ویژگی منحصر به فرد این اپیلاتور موجب می‌شود تمامی موها با حالت های رشد متفاوت به وسیله موچین ها کنده شوند. همچنین اپیلاتور اپتیما به علت حالت موجی که دارد حالتی ماساژ دهنده به پوست می‌دهد که تا حد زیادی موجب از بین رفتن درد در هنگام اپیلاسیون می‌شود. از دیگر ویژگی های اپیلیدی اپتیما سَری شیور می‌باشد. این سری نیز برای قسمت هایی از بدن که به سختی اپیلاسیون می شوند به کار می‌رود. پس به کمک این شیور می‌توانید به راحتی موهای زائد این قسمت ها را اصلاح نمائید. این اپیلاتور دارای موتور بسیار قدرتمندیست که با اتصال مستقیم به برق می‌توانید از آن استفاده کنید. همراه این اپیلاتور یک کیف بسیار زیبا به همراه آداپتور برق، دو سری محافظ تیغه ها، دستکش مخصوص و برس تمیز کننده نیز دریافت خواهید کرد.

separator line

5. اپیلاتور بابیلیس G592E

 اپیلاتور بابیلیس

اپیلاتور G592E ساخته‌شده توسط شرکت بابیلیس (Babyliss) بدنه‌ی بیضی شکل دارد که به راحتی در دست جا شده و به قرار گرفتن آن روی پوست نیز کمک می‌کند. این محصول دارای یک عدد پوشش محافظ و یک عدد پوشش مخصوص اصلاح نواحی حساس است تا به‌هنگام جداسازی موهای نقاط حساس با کم کردن سرعت جدا کردن موها، موجب کاهش درد شود. گرچه اکثر اپیلاتورها قابلیت مقاومت در برابر آب دارند اما برای این محصول تنها می‌توان با جدا کردن سری اصلاح، آن را شست. این مدل با برق شهری کار می‌کند و استفاده از آن به شکل با سیم است. قابلیت تنظیم سرعت موجب جدا شدن سریع‌تر موهای بدن می‌شود؛ ویژگی‌ای که مورد پسند بسیاری از خانم‌ها است.

اگرچه این دستگاه تنها یک سری دارد، اما حرکت موچین‌های آن در ۲ جهت مخالف، موجب جدا شدن موهای بدن با جهت رویش متفاوت می‌شود؛ ویژگی‌ای که به سرعت اصلاح موهای بدن می‌افزاید. این اپیلاتور ۳۰ عدد موچین دارد که این تعداد در مقایسه با دستگاه‌های دیگر تعداد زیادی نیست. همچنین ساختار ماساژ دهندگی سری اپیلاتور موجب کاهش درد به‌هنگام جدا شدن مو از پوست می‌شود. G592E شامل امکانات و قابلیت‌های از قبیل ۳۰ عدد موچین، سری قابل شستشو، ۱ عدد سری، ۲ عدد محافظ، طراحی ارگونومیک و منبع تغذیه‌ی آداپتور برق است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا