دسته‌بندی نشده

دکتر در چه مواردی شربت شونیسل را تجویز می کند؟

شربت شونیسل یکی از داروهایی می باشد که می تواند نشاط و شادابی را به فرد بدهد از این رو بهتر است اگر با ضعف های جسمانی رو به رو شدید این شربت را امتحان نمایید. در ادامه اطلاعاتی در مورد این دارو به شما می دهیم تا بتوانید با آگاهی بیشتری از آن استفاده نمایید.

شربت شونیسل و اطلاعات دارویی آن

استفاده از این دارو برای افرادی که دچار ضعف های بدنی می شوند بسیار خوب است از این رو استفاده از این شربت می تواند زیر نظر متخصص برای افرادی که مشکلات خاصی دارند نیز بسیار خوب می باشد. در ادامه خواص این شربت را برای شما عزیزان بررسی می کنیم و اطلاعاتی خوب در این زمینه به شما خواهیم داد.

انرژی زا بودن

یکی از خاصیت های بسیار خوبی که ین شربت با خود به همراه دارد این است که می تواند منجر به افزایش انرژی در فرد شده و افرادی که دچار ضعف های جسمانی می باشند را بهبود می بخشد. افزایش قدرت بدنی می تواند بر روی فعالیت های روزانه فرد تاثیراتی داشته باشد و بازدهی فرد را افزایش دهد. این شربت همچنین می تواند تا حدودی افسردگی را سرکوب کرده و حال بهتری را برای فرد به همراه داشته باشد.

شربت شونیسل

درمان عفونت

از دیگر ویژگی بسیار مهم این شربت می توان به این مورد اشاره کرد که این شربت می تواند تا حدودی به درمان ورم های ناشی از عفونت کمک نماید و این دارو دارای فواید ضد التهابی و ضد عفونی کنندگی بسیار بالایی می باشد. استفاده از این دارو می تواند انواع ورم ها را در بدن از بین برده و مشکلات ناشی از ورم های عفونی را تا حدودی کاهش دهد.

افزایش اسپرم

این شربت دارای فواید بسیار زیادی برای افرادی که دارای مشکلات جنسی هستند می باشد. این دارو می تواند میزان اسپرم ها را افزایش داده و به افزایش قوای جسمانی را به همراه داشته باشد و مشکلات آقایان را تا حدودی از بین خواهد برد. این دارو می تواند میزان اسپرم های فعال را به مرور افزایش داده و ناتوانی های جنسی و ناباروری را در مردان درمان می نماید.

درمانی برای تومور مغزی

تومور مغزی یکی از توده های غیر طبیعی می باشد و در مغز ایجاد می شود و بر اساس نوعی که دارد می تواند بدخیم و یا خوش خیم باشد. این دارو می تواند با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد به عنوان یک مکمل برای درمان تومور های مغزی بوده و حتی برای درمانش نیز اهمیت بسیاری دارد.

فواید شربت شونیسل

درمان فشار خون

فشار خون بالا یکی از مشکلاتی می باشد که با افزایش سن برای هر فردی ایجاد می شود بنابراین شما می توانید با استفاده از این دارو اختلالات قلبی و عروقی را از بین برده و با پاکسازی شرائین فشار خون را تا حدودی کنترل می نماید و از بالا رفتن آن تا حدودی پیشگیری می نماید.

مسهل بلغم

این شربت یکی از درمان های مناسب برای سوء مزاج می باشد و با توجه به ترکیبات گرمی که دارد می تواند بلغم را تا حدودی از بین برده و آن را به راحتی برطرف نماید.

درمان نازایی

شربت شونیسل همانطور که می تواند منجر به افزایش قوای جنسی آقایان شود می تواند بر نازایی نیز تاثیر داشته باشد و آن را نیز درمان نماید. در واقع این شربت در خانم ها می تواند مشکلات رحمی و تخمدان ها را از بین برده و به تقویت فولیکول ها کمک می کند و در نتیجه منجر به درمان نازایی خواهد شد.

درمان التهاب های مفصلی

آرتریت روماتوئید یکی از بیماری هایی می باشد که می تواند مشکلات بی شماری برای افراد ایجاد کند. این مشکل در بین افرادی که مزاج آن ها بلغمی می باشد بسیار زیاد است. شربت شونیسل ترکیبات گرم و خوبی دارد از این رو شما می توانید از این شربت استفاده نمایید و این مشکل را در بدن خود به حداقل برسانید.

کاربرد شربت شونیسل

پیشگیری از انزال زودرس

انزال زودرس یکی از مشکلاتی می باشد که می تواند زندگی را از هم بپاشد. با استفاده از این دارو که کاملا گیاهی می باشد می توانید این مشکل خود را درمان کرده و تاثیرات این دارو را با یک دوره استفاده مشاهده نمایید.

درمان بی نظمی های قاعدگی

بی نظم شدن در عادت های ماهیانه می تواند به دلیل سردی و رطوبت رحمی باشد از این رو بهتر است این مشکل خود را درمان نمایید تا مشکل دیگری برای شما ایجاد نشود. این شربت می تواند به شما کمک نماید تا بتوانید مشکلات رحمی خود را از بین برده و سوء مزاج را درمان می نماید.

این دارو همچنین می تواند در تقویت تخمدان ها نیز موثر بوده و فولیکول سازی را افزایش دهد از این رو می توانید با استفاده از این دارو مشکلات خود را تا حدودی کنترل کرده و از بروز مشکلات بیشتر پیشگیری نمایید.

کاربرد شربت شونیسل

درمان بزرگی پروستات

بزرگ شدن پروستات در افراد بالای ۵۰ سال رواج دارد و بسیار شایع می باشد. این بیماری اگر به موقع تشخیص داده شود درمان راحت تری خواهد داشت. شربت شونیسل می تواند در درمان این مشکل و عوارض ناشی از آن موثر باشد.

داروی مکمل درمان MS

ام اس یکی از بیماری های خود ایمنی می باشد و سلول های ایمنی بدن سلول های عصبی خودی را بیگانه تلقی می کنند و سعی در از بین بردنشان دارند. این بیماری می تواند مشکلات متفاوتی را برای افراد ایجاد نماید.
از این رو اگر دارای این بیماری هستید و تحت درمان می باشید می توانید با نظر متخصص از این دارو استفاده کنید و درمان خود را سریع تر نمایید. بسیاری از افرادی که در طب سنتی کار می کنند بیان کرده اند که در طب سنتی این بیماری بیشتر به دلیل سردی و رطوبت بدن ایجاد می شود و در بین خانم ها شیوع بیشتری دارد.

موارد تجویز شربت شونیسل

کاهش قند خون

قند خون بالا می تواند مشکلات بی شماری را برای افراد ایجاد نماید و از مهم ترین عوارض آن می توان به بیماری های کلیوی، بیماری های چشمی و انواع سکته ها اشاره کرد. این دارو می تواند به میزان بسیار زیادی قند خون ناشتا را کاهش داده و سطح هموگلوبین خون را تا حدودی کاهش خواهد داد.

نحوه استفاده از این شربت

استفاده از این شربت دارای یک روش عمومی می باشد و در آن هر ۸ ساعت بید یک قاشق مربا خوری از این شربت می شود تا در پایان دوره استفاده بتوانید نتیجه این مشکل را بیابید.

نکته : بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است دوره این دارو ۴۰ روزه می باشد و برای هر دوره حدودا ۳ عدد شربت باید مصرف شود تا فرد بتواند تاثیرات این دارو را روی بدن خود مشاهده نماید.

عارضه های این دارو

شربت شونیسل مانند تمامی دار های شیمیایی دارای عارضه هایی می باشد از این رو نیاز است تا با عارضه های این دارو به صورت کامل آشنا شوید. عارضه های این دارو عبارت است از :

مشکلات کلیوی
قاعدگی دردناک تر
مشکلات حساسیتی

عوارض شربت شونیسل

تداخلات

ای دارو با داروهای زیادی تداخل ندارد با این حال می توان گفت این دارو با داروهایی مانند وارفارین، مومادین و لوپرسور تداخل دارد از این رو بهتر است قبل از این که این دارو را تهیه کنید با دارو ساز در این مورد و داروهای مورد استفاده تان مشورت نمایید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود.

ممنوعیت های استفاده از این دارو

این دارو همانند سایر داروها دارای یک سری ممنوعیت های استفاده می باشد. موارد منع مصرف این دارو عبارت است از:

دوران قاعدگی
دوران بارداری
دوران شیردهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا