دسته‌بندی نشده

دوربین جلو گلکسی اس ۱۰ پلاس دوگانه است

شرکت سامسونگ قصد داشته اوایل سال 2019 در جریان نمایشگاه CES 2019 به معرفی نسل جدید تلفن هوشمند پرچمدار خود گلکسی اس 10 بپردازد. اسمارتفونهایی که در دو مدل پلاس و استاندارد معرفی شده و مدتی بعد نیز روانه بازار می شود.

به تازگی در گزارشی اطلاعات جالبی پیرامون گلکسی اس 10 و نسخه پلاس آن منتشر شده که نشان می دهد باید شاهد اسمارتفون های بزرگی از سوی شرکت کره ای باشیم. یکی از آنها وجود دوربین دوگانه سلفی بوده که این روزها برخی گوشی های هوشمند به آن مجهز هستند اما نباید بسیار عجیب باشد زیرا پیشتر در HTC 12 این نوع دوربین را به کار گرفته و نمی توان عملکرد سامسونگ را برای اولین بار و شگفت انگیز دانست.

اما در میان اسمارتفون های سامسونگ تاکنون چنین محصولی مشاهده نشد که به دوربین دوگانه مجهز شود به جز مدل Galaxy A8 که اخیرا با چنین ویژگی رونمایی شده و از استقبال چشمگیری برخوردار شدند. شایعات پیرامون تلفن های هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ بسیار است اما بدون وجود اطلاعات دقیق نمی توان به آنها پی برد و این اطلاعات را رسمی پنداشت. گزارش ها پیرامون گلکسی اس 10 همیشه وجود داشته اما بیشتر آنها غیررسمی بوده و هیچ یک توسط سامسونگ به تایید یا تکذیب نرسیده است.

www.delgarm.com

دوربین سلفی دوگانه برای نخستین بار

به نظر می رسد گلکسی اس 10 برای سال 2019 تغییرات بسیاری پیدا خواهد کرد و اطلاعات بسیاری درباره آن وجود نداشته که رسمی باشد. کره ای ها هر سال نسل جدیدی از پرچمدار گوشی هوشمند خود را معرفی می کنند که از ویژگی ها و مشخصات بزرگی بهره می برد. گلکسی اس 10 سال 2019 نیز قرار است با پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 9820 یا اسنپدراگون 855، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپری، دوربین اصلی سه گانه، دوربین سلفی دوگانه، سیستم عامل اندروید 9 پی، صفحه نمایش 5.8 و 6.3 اینچی QHD+ اینفینیتی اج و برخی دیگر به فروش برسد. اگر سامسونگ از مشخصات مورد اشاره در گلکسی اس 10 بهره گیرد بی شک می توان پرچمدار نسل بعدی را با طراحی نسبت مشابه اما مشخصات بزرگ همراه دانست.

تاکنون شایعات فراوانی درباره گلکسی اس 10 و نسخه پلاس آن منتشر شد اما از آنجایی که هیچ یک توسط سامسونگ به تایید یا تکذیب نرسیده است، دشوار بوده تا اظهار نظر دقیقی داشت. همانطور که می دانید هیچ شرکتی شایعات پیرامون دستگاه آینده خود را تایید یا تکذیب نمی کند از این رو باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت کره ای چه برنامه ای برای این تلفن هوشمند پرچمدار خود دارد.

گلکسی اس 10 انتظار می رود در سه مدل معرفی شود که از جمله باید به گلکسی اس 10 استاندارد، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 مینی. البته نسخه مینی چندین سال است که شایعه شده اما هیچ گاه به تایید یا تکذیب شرکت سامسونگ نرسیده است. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود کره ای ها چه محصولی را معرفی می کنند و آیا گلکسی اس 10 گزینه مناسبی خواهد بود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا