دسته‌بندی نشده

دهکده هلودشت کجاست ؟

یکی از زیباترین دهکده های ایران که جذابیت های گردشگری زیادی دارد، دهکده هلودشت می باشد. این دهکده در شهرستان املش واقع شده و دارای تفریحات بسیار زیادی است. در ارتفاعات این روستا می توانید از جذابیت های منحصر به فردی بازدید کنید.

معرفی دهکده هلودشت

اگر راهی املش هستید، حتما سری به این دهکده تفریحی بکر بزنید. این مناطق جنگلی در استان گیلان برای گردشگران جذابیت های زیادی دارد. این طبیعت چشم هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند. شما در مسیرهای مختلفی از این دشت می توانید با مناظر بسیار زیبایی دیدن کنید. این دهکده از مهم ترین دیدنی های املش می باشد.

سفر به دهکده هلودشت

دیدنی های دهکده:

این منطقه جنگلی از زیبایی های بی نظیری برخوردار است. در روزهای آفتابی دشت ها و دامنه های این نواحی برای علاقه مندان دیدنی تر و جذاب تر می شوند. این نواحی برای اسکان شما عزیزان نیز بسیار مناسب خواهد بود.
از مهم ترین امتیازات این نواحی می توان به چشم اندازهای بارش های برف و باران نیز در این نواحی بسیار زیاد هستند و به همین طبیعت این نواحی را سرسبزتر می کنند.

دهکده هلودشت

مناظر فوق العاده این نواحی برای گردشگران زیادی جالب توجه هستند. در وصف زیبایی های این ناحیه می توان گفت که بهشتی گمشده از گیلان محسوب می شود. آب و هوای این ناحیه نسبتا کوهستانی بوده و پوشش های گیاهی این نواحی نیز توام با فضایی باز است. این نواحی دارای پارکی زیبا بوده که شما علاقه مندان می توانید از آن دیدن کنید.

جاده هلودشت:

مسیر دسترسی به این ناحیه نیز زیبایی و چشم اندازهای زیادی دارد. جاده کوهی و جنگل های پر پیچ و خم این ناحیه با وجود آسفالته بودن از زیبایی های زیادی برخوردار است. قهوه خانه هایی که در اطراف این دشت ها برای استراحت گردشگران قرار داده شده از امتیازات زیادی برخوردار می باشد.

دهکده هلودشت کجاست ؟

آبشار هلودشت:

یکی از مهم ترین دیدنی های دهکده هلودشت وجود این آبشار مرتفع است. صخره نوردی در این ارتفاعات از جذابیت ها و زیبایی زیادی برخوردار می باشد. این ناحیه ییلاقی طبیعت سرسبز و تماشایی دارد. دامنه های جنگلی این آبشار با وجود شیب زیاد خود برای گردشگران مورد توجه است.

این دهکده به روستاهای اطراف نیز متصل می شود و شما در سفر خود به این ناحیه می توانید با جذابیت های بیشتر آن آشنا شوید. رودخانه کوچکی که از میان این دهکده عبور می کند، شاید برای خارق العاده و آرامش بخش باشد. شما علاقه مندان می توانید در سفر به این نواحی امکان آشنایی با مکان های دیدنی لنگرود را هم داشته باشید.

تصاویر دهکده هلودشت

منبع : آرگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا