دسته‌بندی نشده

دستور تهیه نیمرو ذغالی، بهترین انتخاب برای پیک نیک

طرز تهیه نیمرو ذغالی ساده و خوشمزه در دل طبیعت

نیمرو ذغالی باید در طبیعت و با استفاده از ذغال و دیگر مواد اولیه تهیه شود، هر از گاهی اگر به طبیعت رفتید و هوس یک چیز جدید و بسیار راحت برای میل کردن کردید نیمرو ذغالی گزینه بسیار خوب و راحتی است.

شما می توانید به راحتی این نیمرو را تهیه کنید و اگر خواستید در کنار آن از انواع سبزیجات، گوجه، یا حتی سوسیس به دلخواه استفاده کنید. برای تهیه نیمروی ذغالی نیاز به مواد اولیه زیادی ندارید و مانند نیمرو ساده می باشد اما در دل طبیعت و با استفاده از ذغال تهیه می شود. در این مطلب طرز تهیه نیمرو ذغالی با طعمی عالی و عطری دلپذیر قرار گرفته است.

در کنار نیمرو ذغالی اگر چیزهای دیگری مانند سوسیس تهیه کردید استفاده از سس لیمو و سس مک دونالد گزینه خوبی می باشد. همانطور که گفتیم می توان از انواع مخلفات مانند سوسیس و گوجه در کنار تخم مرغ استفاده کرد که به دلخواه است.

تعداد تخم مرغ هایی که نیاز است حدود ۴ عدد و سوسیس حدود ۲ عدد می باشد که به دلخواه می توانید تعداد را کمی و یا بیشتر کنید. این نیمرو دارای بوی ذغالی بوده که در طبیعت و یا هوای آزاد دلچسب است.

مواد لازم : میزان مورد نیاز :
سوسیس ۲ عدد
تخم مرغ ۴ عدد
پیاز ۱ عدد
کره ۱ عدد کوچک
فلفل سیاه به مقدار لازم
نمک به مقدار لازم

طرز تهیه نیمرو ذغالی ساده

طرز تهیه نیمرو ذغالی دلچسب

ابتدا برای تهیه نیمرو ذغالی باید یک تابه و یا قابلمه مورد نظر را بر روی ذغال یا چوب در حال آتش قرار دهید و کره را درون تابه بگذارید و صبر کنید تا به طور کامل کره ذوب شود.
پس از ذوب شدن کامل کره تخم مرغ ها را دانه دانه بشکنید و در تابه بریزید.
سپس مقداری فلفل سیاه به تخم مرغ ها بی افزایید و به سراغ سوسیس ها بروید، برای این منظور سوسیس ها را به صورت حلقه ای ریز کنید و در کنار تخم مرغ بریزید.

حتماً بخوانید:

طرز تهیه و تزئین نیمرو خوشمزه و عالی

طرز تهیه و تزئین نیمرو خوشمزه و عالی

نیمرو یکی از ساده ترین غذاهاست که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. در این مطلب قصد داریم کالری، ارزش غذایی، خواص و طرز تهیه و تزئین نیمرو را…

پیاز را هم به صورت خلالی خرد کنید و در گوشه دیگر تابه بریزید.
پس از چند دقیقه دیگر که تخم مرغ ها پخته شدند، از روی ذغال کنار بگذارید و در بشقاب های مورد نظر بگذارید.
در صورت تمایل می توان از گوجه، فلفل دلمه ای و یا ادویه های دلخواه استفاده کرد.
نان را هم بر روی حرارت ذغال گرم کنید و به همراه نیمرو سرو نمایید. نوش جان.

منبع : آرگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا