دسته‌بندی نشده

درمان خانگی زانودرد با زانوبند ضد درد زاپیامکس

زاپیامکس یکی از اقسام زانوبندها با تکنولوژی UIC است که برای تسکین و درمان درد زانو، کارکرد خارق‌العاده‌ای دارد. زانوبند زاپیامکس در کاهش درد پس از آسیب‌ دیدگی یا تسکین دردهای ناشی از بیماری‌های زانو، تاثیر شگرفی دارد.

ویژگی‌های زانوبند UIC زاپیامکس طوری است که از آن یک درمان خانگی کارآمد ساخته است. تنها کافی است این زانوبند را در زمان استراحت در حالت نشسته یا خوابیده برای مدت 45 دقیقه تا یک ساعت به برق شهری وصل کنید و از مزایای آن در کنار حس خوب ماساژ بهره‌مند شوید. در ادامه همراه باشید تا علل زانود درد و نحوه تسکین درد با استفاده از زانبوبند زاپیامکس را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

علل زانو درد در بیشتر افراد چیست؟

مفصل زانو در زمره مهم‌ترین مفصل‌های بدن ما است. مفصل زانو به پاها توانایی تحمل وزن و حرکت می‌دهد. با وجود مقاومت بالای مفصل زانو به دلیل گستردگی وظایف و فعالیت‌های روزمره، بسیار آسیب‌پذیر نیز خواهد بود.

فعالیت‌هایی نظیر راه رفتن، دویدن، بلند کردن و زانو زدن، فشار زیادی به این اندام مهم و حساس وارد می‌کنند و در بیشتر موارد علت درد پا از زانو به پایین هستند. با ما همراه باشید تا در ادامه با علل زانو درد و زانوبند ضد درد زاپیامکس بیشتر آشنا شویم.

برخی از دلایلی که می‌توانند باعث زانو درد شوند عبارتند از:

  • آسیب دیدگی منیسک زانو
  • التهاب تاندون
  • آرتروز مفاصل
  • نقرس کاذب
  • بوروس زانو
  • ورم کیسه‌های مفصلی
  • در رفتگی کشکک زانو
  • انحراف زانو

و دیگر مشکلات زانو که باعث درد، ناتوانی در راه رفتن و کاهش کیفیت زندگی افراد می‌شوند.

زانوبند زاپیامکس، راهکاری برای کاهش التهاب و تسکین درد زانو!

زانوبند جادویی زاپیامکس با افزایش خونرسانی و اکسیژن به زانو، باعث کاهش التهاب در این ناحیه می‌شود. حاصل این فرآیند، تسکین درد و کمک به درمان آن است. تجربه کسانی که از زاپیامکس استفاده کرده‌اند این است که در همه موارد در مدت کوتاهی یعنی تنها 2 تا 3 هفته بعد از استفاده از دستگاه، زانو درد آن‌ها بهبود یافته است.

از سوی دیگر در بسیاری از موارد، استفاده از زانوبند زاپیامکس سبب درمان قطعی درد زانو به ویژه در مواقعی که به عنوان درمانی مکمل در کنار سایر روش‌ها به کار رفته، شده است. زانوبند UIC زاپیامکس نه تنها در درمان زانو درد خانگی و تسکین دردهای کوتاه مدت موثر خواهد بود؛ بلکه دردهای مزمن و بلندمدت زانوی اشخاصی که یا تصور می‌کردند که باید جراحی کنند یا حتی هیچ‌گاه درمان نخواهند شد، را نیز تسکین بخشیده است. در ادامه بیشتر در مورد ویژگی‌های این زانو بند محبوب خواهیم گفت تا با آن آشنایی کافی پیدا کنید.

بررسی کاربرد و ویژگی‌های غنی زانوبند Zapiamax

انواع مختلفی از زانوبندها در پزشکی برای کمک به درمان و تسکین درد زانو که آسیب‌های آن، شیوع زیادی دارند، وجود دارد. این زانوبندها به دسته‌های زانوبند طبی و حرارتی تقسیم می‌شوند.

زاپیامکس از تکنولوژی UIC استفاده می‌کند. UIC یکی از جدیدترین فناوری‌های روز پزشکی است که از سه تکنولوژی Ultrasound، Infrared و Pulse clock بهره می‌برد. زانوبند زاپیامکس با استفاده از ترکیب این سه تکنولوژی روز دنیا، با کاهش التهاب و افزایش خونرسانی و اکسیژن در زانو نه تنها به درمان درد آن کمک می‌کند بلکه از بروز آسیب مجدد نیز پیشگیری خواهد کرد.

مزایای زانوبند UIC زاپیامکس

زانوبند زاپیامکس با توجه به تکنولوژی‌های به کار رفته در خود مزایای درمانی و تسکین‌دهندگی فوق‌العاده‌ای بر زانو و نواحی اطراف آن می‌گذارد. از این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تسکین درد
  2. درمان درد
  3. مکمل درمان
  4. درمان خانگی
  5. پیشگیری از آسیب‌
  6. ماساژ
  7. مقرون به صرفه‌
  8. استفاده آسان
  9. غیرتهاجمی
  10. صرفه‌جویی در زمان
  11. مناسب برای همه

همان‌گونه که اشاره کردیم، zapiamax با استفاده از برق کار می‌کند و بهتر است از آن در زمان استراحت استفاده کنید. می‌توانید شب‌ها که برای استراحت روی تخت خود دراز کشیده‌اید یا در حال تماشای تلویزیون یا کار با گوشی خود هستید، 45 دقیقه تا یک ساعت این زانوبند یو آی سی را به زانوی خود ببندید. زاپیامکس علاوه‌بر کمک به از بین بردن آسیب‌دیدگی زانو، باعث ایجاد حس خوب ماساژ گرفتن در این ناحیه نیز می‌شود.

زاپیامکس در درمان چه نوع دردهایی موثر است؟

درمان خانگی زانودرد با زانوبند ضد درد زاپیامکس

با توجه به نحوه‌اگذاری زانوبند UIC زاپیامکس و تاثیراتی که با توجه به این تکنولوژی‌ها بر زانو دارد، می‌توان گفت که این محصول برای درمان دردهای ناشی از عارضه‌های زیر موثر است:

  • روماتیسم مفصلی زانو
  • آرتروز زانو
  • عفونت
  • درد عضلانی و اسپاسم
  • کیست زانو
  • تروما (آسیب ناشی از ضربه)
  • دردهای مزمن زانو

با UIC جدیدترین تکنولوژی درمان زانو درد آشنا شوید!

UIC از سه تکنولوژی Ultrasound، Infrared و Pulse clock استفاده می‌کند. UIC با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا به عنوان یک راهکار جدید در حوزه درمان زانو درد و فیزیوتراپی شناخته شده است. این تکنولوژی‌ها امروزه در بسیاری از مراکز درمانی روز دنیا به عنوان درمان مکمل در رفع و بهبود انواع دردهای عضلانی و التهابات مفصلی کاربرد دارد.

نحوه کارکرد امواج اولتراسوند در زاپیامکس

به تحریک عضله، تاندون‌ها، رباط‌ها و غضروف‌های زیر سطح پوست، اولتراسوند درمانی گفته می‌شود. این تکنیک با به کارگیری امواج صوتی فرکانس بالا بین 800 هزار و دو میلیون هرتز انجام می‌گیرد که با گوش شنیده نمی‌شود.

این امواج از یک دستگاه تابانده می‌شوند و در تماس مستقیم با پوست بیمار قرار داده می‌شوند. می‌توانید شدت فرکانس دستگاه را برای نفوذ امواج به عمیق‌ترین بخش عضلات؛ کاهش یا افزایش دهید. با بالا رفتن فرکانس، میزان حرارت روی بافت همبند نیز زیاد می‌شود. بافت همبند شامل رباط، عضله، تاندون، نیام یا فاسیا، غضروف و پوست است.

نحوه کارکرد امواج مادون قرمز در zapiamax

اشعه مادون قرمز جزو امواج الکترومغناطیس با طول موج ۷۵۰ تا ۴۰۰ هزار نانومتر است که به دو دسته مرئی و نامرئی تقسیم می‌‌شود. اشعه مرئی تا عمق درم (پوست) نفوذ می‌کند و باعث گردش خون می‌شود.

اشعه نامرئی تا عمق ۲ میلی‌متر نفوذ می‌کند و اثر تسکین و کاهش درد دارد.

نحوه کارکرد تکنولوژی کِلاک پالس در زانوبند زاپیامکس

تکنولوژی کِلاک پالس به کار رفته در Platiner به صورت ریتم‌های دقیق و هماهنگ باعث ماساژ عضلات به نحو فوق العاده‌ایی می‌شود. این تکنیک در دستگاه‌های الکتروتراپی (Electrotherapy که در فیزیوتراپی و توانبخشی استفاده می‌شود، کاربرد فراوانی دارد. به کارگیری این سه تکنولوژی در پلاتینر، آن را به یکی از موثرترین و جدیدترین درمان‌های خانگی زانو درد تبدیل کرده است.

جمع‌بندی پایانی

در این مطلب با زانوبند زاپیامکس و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن آشنا شدیم. همچنین متوجه شدیم که با استفاده از این محصول چه بیماری‌ها و مشکلاتی در زانو را می‌توان درمان یا دردهای ناشی از آن را تسکین داد. گفتنی است که با خرید و استفاده از این محصول بیماران مبتلا به آرتروز یا دیگر بیماری‌های مفصلی زانو می‌توانند درد خود را کاهش داده، مشکلات زانوی خود را درمان کنند و کیفیت زندگی خود را بالا ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا