دسته‌بندی نشده

خواص دارویی انار سیاه

خواص باورنکردنی انار سیاه

با دلگرم همراه باشید تا با فواید انار سیاه بیشتر آشنا شوید.

فواید و خواص انار سیاه

انار سیاه را کمتر دیده‌اید. بیشتر از آنکه توی جعبه میوه‌فروش‌ها باشد، توی قوطی عطاری‌ها پیدا می‌شود چون خاصیت درمانی زیادی دارد. «زردی، اسهال و سیاه سرفه» اصلی‌ترین بیماری‌هایی است که دوایشان انار سیاه است.
انار جزو میوه هایی است که کمتر کسی را پیدا می کنید که این میوه را دوست نداشته باشد، انار میوه ای با خاصیت های فراوان و طعمی فوق العاده که هر شخص را وسوسه می کند. خواص انار خاصیت انار انار ترش طبع سرد و خشک دارد و انار شیرین تا حدودی معتدل می باشد.

انار سیاه دارای ۱۵ اسید آمینه است که ۶ نوع ازاین اسیدها در هیچ میوه دیگری به جز انار یافت نمی‌شود. این خاصیت برای گیاه خواران بسیار مناسب است زیرا آن ۶ اسید آمینه غیر از انار فقط در گوشت وجود دارند‌. انار قلب را سالم نگه می‌دارد و درصد ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی را کاهش می‌دهد‌.

خواص انار سیاه

خواص درمانی انار سیاه در طب سنتی

اگر هر روز آب یک عدد از آن را بخورید، سرفه های شدید و سخت و سیاه سرفه را درمان میکند.

خواص درمانی پوست انار سیاه در طب سنتی

پوست انار برای نابودی باکتری استافیلوکوک طلایی مقاوم به متی سیلین موثر است آیا پوسته انار را می توان خورد پژوهشگران می گویند پوست انار جدای از خواص آنتی اکسیدانی دارای خواص آنتی بیوتیکی نیز می باشد آنان با استفاده از پوست انار به مبارزه با ابرمیکروبها رفتند آنان تاکید می کنند با تمام این خواص پوست انار را نمی توان خورد و بهتر است از آن پماد تهیه کرد روهی از پژوهشگران دانشگاه کینگ استون شهر لندن به این نتیجه رسیدند که انار می تواند در مقابله با ابر میکروب نقش مهم و تعیین کننده ای داشته باشد .

خواص انار سیاه

گردآوری شده ی مجله ی اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا