دسته‌بندی نشده

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)

بازی مُرَکَب (به کره‌ای: 오징어 게임، به انگلیسی: Squid Game) یک مجموعهٔ تلویزیونی بقا و محصول کرهٔ جنوبی که از نتفلیکس در حال پخش است.

بازی مرکب توسط هوانگ دونگ-هیوک نوشته و کارگردانی شده‌است و لی جونگ-جه، پارک هه-سو، وی ها-جون، جونگ هو-یون، او یونگ-سو، هو سونگ-ته، انوپام تریپاتی و کیم جو-ریونگ در آن به ایفای نقش می‌پردازند .

این سریال دیستوپی ، که در آن شرکت کنندگان که به شدت به پول احتیاج دارند ، بازی های مرگبار کودکان را برای برنده شدن جوایز نقدی انجام می دهند ، از زمان آغاز به کار خود در Netflix در 17 سپتامبر ، توسط 111 میلیون حساب مشاهده شده است.

سریال بازی مرکب

داستان سریال بازی مرکب Squid Game

سریال بازی مرکب بر روی مسابقه ای برگزار می شود که در آن 456 بازیکن ، از قشرهای مختلف زندگی ، اما هر کدام بدهکار هستند ، مجموعه ای از بازی های کودکان را با جریمه های مهلک برای از دست دادن شانس بردن جایزه 45.6 میلیارد پوند انجام می دهند.

[a] Hwang باردار شده بود این ایده مبتنی بر مبارزات اقتصادی خود در اوایل زندگی و همچنین اختلاف طبقاتی در کره جنوبی است. اگرچه در ابتدا در سال 2008 فیلمنامه آن نوشته شد ، اما هوانگ نتوانست تولیدی برای حمایت از فیلمنامه پیدا کند تا اینکه Netflix در سال 2019 به عنوان بخشی از تلاش خود برای توسعه برنامه های برنامه نویسی خارجی مورد توجه قرار گرفت. هوانگ هر 9 قسمت را خودش نوشت و کارگردانی کرد.

Squid Game با استقبال منتقدان روبرو شد و توجه بین المللی را به خود جلب کرد. در عرض یک هفته پس از انتشار ، این برنامه به یکی از پربیننده ترین برنامه های Netflixدر چندین بازار منطقه ای تبدیل شد و در 28 روز اول در دسترس بودن خود ، بیش از 111 میلیون بیننده را به خود جلب کرد و از بریگرتون به عنوان پربیننده ترین نمایش شبکه پیشی گرفت.

سریال بازی مرکب

خلاصه داستان سریال بازی مرکب

سئونگ گی هون ، راننده مطلقه و بدهکار ، برای بازی در یک سری بازی های کودکان دعوت شده است تا بتواند جایزه نقدی زیادی دریافت کند. با پذیرش این پیشنهاد ، او به مکانی نامعلوم منتقل می شود و خود را در میان 455 بازیکن دیگر می بیند که همگی بدهی های بزرگی دارند. بازیکنان همیشه تحت مراقبت های نقاب دار با لباس های مجلسی صورتی هستند و بازی ها توسط فرمانده جلو نظارت می شود. بازیکنان به زودی متوجه می شوند که باخت در این بازی ها منجر به مرگ آنها می شود و هر مرگ 100 میلیون پوند به جایزه بالقوه 45.6 میلیارد پوند اضافه می کند. سعی کنید از پیچ و خم های فیزیکی و روانی بازی ها جان سالم به در ببرید.

سریال بازی مرکب

بازیگران اصلی سریال بازی مرکب

  • لی جونگ-جه در نقش سونگ گی-هون (بازیکن شمارهٔ ۴۵۶)، راننده و معتاد به قماری که به همراه مادر خود زندگی می‌کند و برای حمایت مالی از دخترش در مضیقه است. او جهت پرداخت بدهی‌های فراوان خود در بازی شرکت می‌کند.
  • پارک هه-سو در نقش چو سانگ-وو (بازیکن شمارهٔ ۲۱۸)،سرپرست گروه سرمایه‌گذاری در یک شرکت اوراق بهادار و دوست قدیمی گی-هون که به‌خاطر استعدادی که داشت در دانشگاه ملی سئول تحصیل کرد ولی اکنون به‌دلیل دزدی پول از مشتری‌های خود، تحت تعقیب پلیس است.
  • هویون جونگ در نقش کانگ سه-بیوک (بازیکن شمارهٔ ۰۶۷)،یک فراری از کرهٔ شمالی که برای پرداخت هزینهٔ دلال، جهت یافتن و نجات خانوادهٔ خود از کرهٔ شمالی وارد بازی می‌شود.
  • او یونگ-سو در نقش اوه ایل-نام (بازیکن شمارهٔ ۰۰۱)، پیرمردی مبتلا به تومور مغزی که ترجیح می‌دهد به‌جای در انتظار مرگ ماندن در دنیای بیرون، بازی کند.
  • هو سونگ-ته در نقش جانگ دوک-سو (بازیکن شمارهٔ ۱۰۱)، گانگستری که برای پرداخت بدهی‌های قمار کلان خود وارد بازی می‌شود.
  • انوپام تریپاتی در نقش علی عبدل (بازیکن شمارهٔ ۱۹۹)،کارگر خارجی اهل پاکستان که پس از عدم پرداخت حقوق چندین ماهه از جانب صاحب کارش، برای تأمین مالی خانوادهٔ جوان خود وارد بازی می‌شود.
  • کیم جو-ریونگ در نقش هان می-نیو (بازیکن شمارهٔ ۲۱۲)،زنی مرموز و حقه‌باز که ادعا می‌کند مادری مجرد و فقیر است.
  • وی ها -جون در نقش هوانگ جون-هو، افسر پلیسی که در پوشش یک نگهبان، به‌دنبال برادر گمشده‌اش مخفیانه وارد بازی می‌شود.

هویون جونگ در سریال مرکب

بیوگرافی لی جونگ جه

لی جونگ جه 15 مارس 1973 در ایچئون، گیونگی-دو، کره جنوبی به دنیا آمد. لی جونگ جه بازیگر و مدل است. وی کارشناسی ارشد تئاتر و فیلم از دانشگاه دانگکوک را دارد. لی جونگ جه از سال 1993 با مجموعه تلویزیونی معلم دایناسور وارد دنیای بازیگری شد و از همان ابتدا در بسیاری از فیلم و سریال های خود موفق بوده است.

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)

بیوگرافی پارک هه-سو

پارک هه سو (Park Hae Soo) متولد 21 نوامبر 1981 در کره جنوبی ، بازیگر است

فارغ التحصیل دانشگاه دانکوک می باشد که از سال 2007 وقتی 26 ساله بود با تئاتر موزیکال Mister Lobby آغاز کرد و در سال 2017 با بازی در درام Prison Playbook جایزه بهترین بازیگر مرد جدید را کسب کرد‌

سریال بازی مرکب

بیوگرافی هویون جونگ

هویون جونگ 23 ژوئن 1994 در سئول کره جنوبی به دنیا آمد.

هویون در حرفه مدلینگ مشغول به کار است. وی سالها به عنوان مدل کره‌ ای فعال در بازار مُد نیویورک مطرح بوده.

هویون کار خود را از 16 سالگی در حرفه مدل آغاز کرد.

سریال بازی مرکب

دیگر بازیگران سریال بازی مرکب

یو سونگ جو در نقش بیونگ جی (111) ، پزشکی که به طور مخفیانه با گروهی از نگهبانان فاسد برای جابجایی اعضای بدن شرکت کنندگان مرده در ازای کسب اطلاعات در مورد بازی های آینده همکاری می کند.
لی یو-می در نقش جی یونگ (240) ، زن جوانی که به تازگی پس از کشتن پدر متجاوز خود از زندان آزاد شد.
کیم سی هیون در نقش بازیکن 244 ، کشیشی که در طول بازی ایمان خود را دوباره کشف می کند.
لی سانگ هی به عنوان بازیکن 017 ، شیشه ساز با بیش از 30 سال تجربه.
کیم یون تائه در نقش بازیکن 069 ، بازیکنی که با همسرش بازیکن 070 به بازی می پیوندد.
لی جی ها به عنوان بازیکن 070 ، بازیکنی است که به همراه همسرش بازیکن 069 به بازی می پیوندد.
کواک جا هیونگ به عنوان بازیکن 278 ، بازیکنی که به گروه دئوک سو می پیوندد و به عنوان سرپرست وی عمل می کند.
کریس چان به عنوان بازیکن 276 ، بازیکنی که به گروه سونگ گی هون در دور طناب کشی ملحق می شود.
کیم یونگ اوک در نقش مادر گی هون
چو آه این در نقش سئونگ گائ یونگ ، دختر گی هون
کانگ مال گئوم به عنوان همسر سابق گی-هون و مادر Ga-yeong
پارک هی جین در نقش مادر سانگ وو
پارک سی وان در نقش کانگ چئول ، برادر کوچکتر سای بایوک
گونگ یو به عنوان فروشنده ای که برای شرکت در بازی شرکت می کند (قسمت 1 و 9)
لی بیونگ هون در نقش مرد جلویی / هوانگ این هو (قسمت های 8-9)
لی یونگ یون در نقش گارد (قسمت 3)

سریال بازی مرکب

این سریال دیستوپی ، که در آن شرکت کنندگان که به شدت به پول احتیاج دارند ، بازی های مرگبار کودکان را برای برنده شدن جوایز نقدی انجام می دهند ، از زمان آغاز به کار خود در Netflix در 17 سپتامبر ، توسط 111 میلیون حساب مشاهده شده است.

نتفلیکس در ابتدای امسال اعلام کرد که 82 میلیون خانوار در 28 روز اول پس از اولین نمایش کریسمس خود ، “بریگرتون” را تماشا کردند. “Squid Game” در مدت زمان کوتاه تری از این تعداد پیشی گرفت.

این سریال در 94 کشور جهان در لیست 10 برتر Netflix در رتبه 1 قرار دارد. این اولین سریال کره ای این پلتفرم است که در ایالات متحده به شماره 1 رسیده است.

اعداد و ارقام نشان دهنده میزان محبوبیت “Squid Games” و سرعت شروع آن است. اما داده های رتبه بندی Netflix – و همه سرویسهای پخش – دارای برخی نکات مهم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا