دسته‌بندی نشده

خصوصیت اخلاقی و شخصیت شناسی متولدین خرداد (برج جوزا)

خصوصیات متولدین خرداد ماه

شما انسانی هستید که رکود و کم تحرکی را دوست ندارید.پرتحرک و کاری هستید،کارهایی که انجام می دهید هیچ تناسبی با هم ندارند.شاد و بانشاط،بانمک و باهوش،حاضرجواب و سرگرم کننده و نکته سنج بوده و شما را به راحتی نمی توان درک کرد.اما با توجه به سمبل برج خود،اسرار این خصوصیات شما آشکار می شود.شاید به دوقلوهای سمبل ماه تولد خود،زیاد اهمیت ندهید،اما یکی از این دوقلوها،شخصیت بدبین و دیگری شخصیت خوش بین دارد.

شما تحت تأثیر هر دوی آنها،قرار دارید.برای همین متناسب نبوده کارهایی که انجام می دهید.خیلی عادی می باشد.در میان دوازده ماه سال،متولدین خرداد،آذر و اسفند،دو شخصیتی هستند.و به این دلیل شخصیت های وارونه متولدین خرداد ماه همیشه با هم در حل جنگ و جدال هستند.و نیز شما از گروه هوا هستید،و این مسئله تأثیر ستاره شما را بر روی مغز و فکرتان،آشکار می کند.به همین دلیل شما اقدام به انجام کارهای غیر ممکن می نمایید و اگر تأثیر ستاره شما نیز بر این اضافه گردد،شرایطی عجیب و کم نظیری،پدیدار می شود.

خصوصیت خرداد ماهی
ردیف عنوان خصوصیت
1 به زبان ترکی استانبولی برج ایکیزلر
2 به زبان ترکی آذربایجانی قیزاران آی
3 به زبان رومی جمینی
4 گروه هوا
5 روز شانس چهارشنبه
6 سنگ شانس عقیق و مروارید
7 رنگ شانس در مورد کار:زرد،در مورد عشق:خاکستری،آبی،آبی آسمانی
8 گل های شانس میموزا،شبنم،زنبق
9 بوی شانس یاسمین،لیمو،شمعدانی
10 موزیک شانس موسیقی مدرن غربی و آهنگ های شاد و ریتمیک
11 بارزترین خصوصیت نیروی عشق
12 بزرگترین ایده آل نویسندگی
13 بزرگترین اشتباه پر حرفی
14 بزرگترین آرزو شهرت و نام آوری در رشته ادبیات

1. ستاره شانس

ستاره خرداد ماهی مرکوری،تمثیل کننده هوش و ذکاوت و حرکت و جنبش می باشد،و نیز سریع تصمیم بگیرید.ستاره مرکوری همچنین به سیستم عصبی و دست و بازوها و زبان و حرکات فرد،تأثیر می گذارد.مرکوری که به معنی جیوه است،واقعآ هم در یک جا ثابت نبوده و بسیار پرجنب و جوش است.وبه این دلیل باعث جنب و جوش و تحرک زیاد شما،می باشد.


2. هوش و ذکاوت برتر

ستاره تمثیل نشان دهنده هوش و ذکاوت است.به این دلیل شما صاحب هوش و ذکاوت بالایی هستید اگر از این هوش و ذکاوت خود،به درستی استفاده کنید،در زندگی به هر چیزی که بخواهید می رسید.انسان های نامدار و سرشناس متولد خرداد ماه بسیار می باشد.این انسان ها،موفقیت خود را مدیون،ستاره خود می دانند.اما این هوش و ذکاوت زیاد،گاهی باعث خستگی از زندگی روزمره و بهره نبردن از درآمدها و فرصت هایی که پیش می آید،می شود.این هوش بالا شبیه شمشیری دوسو می باشد.

می توانید به وسیله آن تمام موانع سر راه خود را در یک لحظه از بین ببرید،و یا در این میان خود را نیز زخمی کرده و آسیب برسانید.برای همین توصیه می شود که به هوش و ذکاوت خود و بهره وری از آن در موارد لازم و ضروری،دقت نمایید.شما ممکن است به علت کنجکاوی در دگرگونی و تنوع های زندگی،فرصت های زیادی را از دست بدهید.طرز صحبت و سخن گفتن،متولد خرداد ماه،متنوع و تأثیرپذیر است.


3. تحرک و جنب و جوش

انسان های متولد خرداد،بسیار پرتحرک هستند و رکود و بی تحرکی برای آنها،غیر ممکن است.بدون وقفه،به هر طرف حرکت می کنند و اگر در جایی بنشینند،مغزشان به سرعت کار می کند.افکار و نقشه های مختلفی دارند و هیچ کسی پیدا نمی شود که مانند او به سرعت طرح و نقشه کشیده و اقدام به کار می کند.اما این طرح ها باید سریعآ خسته می شود.واگر مجبور به انجام دادن کاری یکنواخت باشد،کسل و غمگین می شود و هوش و ذکاوت محدود شده،طور دیگری جلوه کرده و باعث پرحرفی و وراجی شده و شخصی با حرف های بیهوده و غیبت وقت خود را پر می کند.

بیشتر بخوانید::

آیا میدانید بهترین شغل ها برای متولدین خرداد کدامند ؟

ازدواج خرداد ماهی ها با…

مرد متولد خرداد، نماد: جوزا

زن متولد خرداد، نماد: جوزا


4. اطمینان دادن

در وجود شما نیرویی وجود دارد که انسان ها را تحت تأثیر قرار داده و به آنها اطمینان می دهید.شما با این خصوصیت خود،هر چیزی را که بخواهید به راحتی می توانید بفروشید.فقط در ستاره مرکوری،جنبه خطرناکی نیز وجود دارد.ومیتوانید هوش سرشار خود را در راه های نادرست و ناشایست به کار ببرید.متأسفانه افرادی که اشیاء خیالی را که وجود خارجی ندارند،به مردم فروخته و پول آن را می گیرند،از متولدین خرداد ماه هستند.


5. دست های ماهر

برج دوقلوها،دست ها را تحت تأثیر قرار می دهد.و شما میتوانید از دست های خود با مهارت و استادی زیادی،استفاده کنید.این دست ها،در عین حال که کاها را با مهارت انجام می دهد،نوازش و محبت را نیز می داند،در نواختن آلات موسیقی مانند پیانو و رسم نقش و نگار بر روی پارچه، خیاطی، زرگری، معماری، نقاشی، هیکل سازی و بسیاری رشته های هنری دیگر،می توانید از دست های ماهر خود بهره مند شوید.

دست های متولد خرداد بسیار ظریف و زیباست و شما می توانید با حرکات ظریف این دست های زیبا،سخنان خود را به راحتی توضیح دهید.انسان متولد خرداد،خندیدن و خنداندن را دوست دارد.ونیروی مزاح و شوخی،زیادی دارد.با یکی شدن هوش برتر و سرشار و قدرت سخنرانی،افراد زیادی،اطرافش جمع می شود.


6. محبوبیت و پسندیده بودن

هر انسانی دوست دارد و مورد پسند مردم باشد.و هر ستاره ای،خصوصیات ویژه ای مانند زیبایی و جذابیت و هوش و غیره،به انسان ها ارزانی می دارد.انسان خردادماه در سایه هوش،سخن و حرکاتش مورد پسند مردم قرار می گیرد.اما انسان خردادماه در مقابل این محبوبیت و موردپسند بودن،در مورد پسندیدن سر به هوا می باشد. او در مورد هر چیزی کنجکاو است.ممکن است کسی را در ملاقات اول پسندیده و با وی ارتباط برقرار کند،اما هوی و هوسش نیز، زودگذر است.


7. اخلاق و رفتار

گفتیم که انسان متولد خرداد ماه دو شخصیتی است.و شانس و طالع این انسان های دو شخصیتی دو برابر است.این شانس در عشق و ازدواج نیز خود را نشان می دهد.


8. دوستی

متولد خرداد ماه به دوستی اهمیت داده و از برقراری روابط دوستی خشنود می شود.ولی با گذشت زمانی اندک از آن دوستی ها،خسته می شود.انسان هایی که مورد توجه او هستند باید هدفدار بوده و شخصیتی اسرارآمیز و عجیب داشته باشند.


9. تحصیلات

متولدین باهوش خردادماه،اهمیت زیادی به تحصیلات خود می دهند.بیشتر آنها در سایه هوش سرشار خود بدون نیاز به سعی و کوشش زیاد به تحصیلات خود ادامه می دهند.وبعضی از آنها از تدریس و آموزگاری لذت می برند.طرز صحبت و سخن گفتن سلیس و شیرین آنها و تبدیل معمولات لازم به اطلاعات شیرین و لذت بخش،آنها را به معلمان و استادان پرطرفدار،تبدیل می کند.برای همین اساتید و معلمان باارزشی جزو متولدین خردادماه هستند.معمولآ تمامی متولدین خردادماه علاقه زیادی به تحصیل علم دارند.در نویسندگی مهارت دارند و در اثر،ادغام هوش و اطلاعات زبانشناسی و تجربه و نیروی احساس،اثرات آنها بسیار باارزشی می باشد.


10.حساس بودن

ستاره مرکوری به غیر از دست و بازو و زبان،تمام سیستم عصبی را کنترل می کند.برای همین،سیستم عصبی متولدین خرداد،بسیار حساس می باشد و باعث می شود که آنها چیزهای زیادی حس کرده،دیده و درک کنند.از طرف دیگر،این سیستم عصبی حساس،خیلی زود خسته می شود.در متولدین خرداد ضعف اعصاب،بسیار دیده می شود.و یکی از دلایل آن هم این است که دیگران به سخنان آنها به طور کامل گوش نداده و توجه نکنند.

این انسان های کنجکاو که تفریح را دوست دارند،از خوشگذرانی لذت می برند.ونیز از میهمانی های شبانه و شب زنده داری خشنود می شوند.برای همین باید از خواب خود کم کرده واین بی خوابی،بعد از مدتی،سیستم عصبی را منحل می کند.و آنان شادی و نشاط و سرزنده بودن خود را از دست می دهند.

separator line

خصوصیت کودکان خرداد ماهی

کودکان متولد خرداد که دو شخصیتی و دو رفتاری هستند،شما را هم خوشحال و هم متعجب می کنند.شما در درک ماهیت و رفتار او با مشکل مواجه شده و سردرگم می شوید.اما با دیدن خنده شاد او لذت زیادی می برید.این کودک که تحت تأثیر ستاره مرکوری است،بسیار پرتحرک و پرجنب و جوش می باشد.او حتی در دوران نوزادی،با گرفتن پایه های تخت خود،سعی می کند که از آنجا پایین بیاید باید همیشه مواظب و مراقب او بود.

کودک خرداد ماه،در دوران کودکی،استعدادهای نقاشی،رقص و یا موسیقی خود را نشان می دهد.در مدرسه نیز،در سایه هوش و ذکاوت سرشار خود،مربیان و دبیران خود را خشنود و ممنون می کند.اما باید بدانید که کودکان خردادماه بسیار پر تحرک و عصبی هستند و به راحتی،آرام و ساکت نمی شوند.چون سیستم عصبی حساسی دارند،لازم است که آنها را با مهر و محبت،ساکت و آرام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا