دسته‌بندی نشده

حجاب آناشید حسینی تحلیل رفت!

آناشید حسینی مدل اسلامی و طراح اینستاگرامی متولد بهمن 1370 در اهواز است و 29 سال سن دارد. قد خانم حسینی 190 سانتی متر است.

وی فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع لیسانس است، اما به خاطر علاقه اش وارد حوزه طراحی لباس شده است.

سیده آناشید حسینی سال 96 با امیر محسن مرادیان ازدواج کرد، آقای امیرمحسن مرادیان فرزند مرتضی مرادیان سفیر فعلی ایران در کشور دانمارک می باشد. اما این ازدواج پس از مدتی به پایان رسید و این زوج از یکدیگر جدا شدند. طلاق آنها به دلیل حواشی زیادی که برایشان رخ داد اتفاق افتاد.

عکس جدید آناشید حسینی که خانم هنرمند به تازگی در اینستاگرامش منتشر کرده است.

آناشید حسینی

در جدید ترین اخبار منتشر شده توسط خبرنگار سبک پاپاراتزی امین فردین خانم آناشید حسینی و پویان مختاری با یکدیگر نامزد شده اند. این خبر هنوز از طرف این دو نفر تایید یا تکذیب نشده است اما شواهد بسیاری برای تایید این رابطه وجود دارد.

سیده آناشید حسینی طراحی لباسی است که همچون افراد موفق دنیا موفقیتش از دل تضاد بیرون آمده است. وی تحصیلاتش را در شاخه معماری انجام داده است اما به گفته خودش هرگز علاقمند به آن نبوده است. همواره در پوشش خود خلأی حس می کرده و آن سبک سنتی حجاب اسلامی بوده است و همین تضاد بین دنیای بیرون و علاقه درون وی به حجاب مدرن او را به سمت طراحی لباس کشاند تا لباس هایی طراحی کند که بانوانی که به سبک وی و طرز فکر او نزدیکند از آن استفاده کنند. او مدل نیست و از اینکه مدل خطاب شود خوشش نمی آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا