دسته‌بندی نشده

جدیدترین مدل گوشی سامسونگ

سامسونگ گوشی تلفن هوشمندی را به بازار ارائه داده که صفحه آن منحنی است. این گوشی تلفن هوشمند گالاکسی راوند” (گالکسی مدور) نامگذاری شده است. اندازه صفحه نمایشگر این گوشی تلفن جدید شرکت سامسونگ ۵.۷ اینچ (۱۴.۵ سانتیمتر) است.

ارایه این تلفن تازه به بازار چند روز پس از آن صورت گرفت که شرکت ال جی اعلام کرد که سال آینده گوشی تلفنهای خود را با صفحه نمایش منحنی به بازار ارائه می‌کند.جدیدترین مدل گوشی سامسونگ

مدل جدید گوشی سامسونگ

تکنولوژی صفحه‌های نمایشگر به سوی تهیه و تولید نمایشگرهای منحنی حرکت می‌کند. هر دو شرکت سامسونگ و ال جی، تلویزیونهایی (با صفحاتی) که تششعات آن ارگانیک -دیودی موسوم به (او ال ای دی) است به بازار ارایه کرده‌اند.

سامسونگ می‌گوید که نمایشگر منحنی گوشی تلفن هوشمند تازه آن، به کاربران اجازه می‌دهد که در هنگام خاموش بودن صفحه نمایش، از برخی از بعضی از ابزارهای تلفن مانند تاریخ، زمان و یا تلفنهایی که جواب داده نشده‌اند، ساده‌تر استفاده کنند.

به گفته مقامات این شرکت، همچنین کاربران می‌توانند موزیکی را که در حال شنیدن آن هستند و در حالی که صفحه نمایشگر خاموش است، تغیییر دهند.

شرکت سامسونگ می‌گوید که عرضه این تلفن جدید به بازار از کره جنوبی شروع خواهد شد. ساموسنگ جزئیاتی از ارائه این تلفن به بازار جهانی ارایه نداده است.

ساعت مچی هوشمند

سامسونگ در اویل ماه گذشته میلادی (اوایل شهریور 92) ساعت‌‎ مچی هوشمندی را به بازار داد؛ ساعتی که صفحه نمایش رنگی، قابلیت اجرای نرم‌افزارها و همچنین برقراری تماس‌های تلفنی را دارد.

پیش از سامسونگ شرکت‌های دیگری همچون سونی نیز از تولید ساعت مچی‌های هوشمند خود خبر داده بودند.
سامسونگ موفق‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است و به همین دلیل بسیاری در انتظار رونمایی از ساعت مچی هوشمند این شرکت بودند.

شرکت سامسونگ ساعت مچی هوشمند خود، “گالاکسی گیر” را در یک جشنواره تکنولوژی در برلین آلمان رونمایی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا