دسته‌بندی نشده

جبل اخضر کجاست؟ همه آنچه که باید قبل از رفتن بدانید

عمان، سرزمینی زیبا و پر جاذبه بوده که شما می توانید در سفر خود با آن بیشتر آشنا شوید. در این بخش نیز با یکی از زیبایی های آن که جبل اخضر است، آشنا خواهید شد. این کوه معروف چشم اندازهای بسیار زیبایی برای علاقه مندان دارد.

کوه های اخضر عمان

شاید یکی از معروف ترین جذابیت های این منطقه همین رشته کوه های مرتفع باشد. این کوه ها در کشور عمان زیبایی زیادی داشته و بسیار محبوب می باشد. این کوه ها امروزه یکی از جاذبه های دیدنی کشور عمان به شمارمی آید. شما می توانید در بالای این رشته کوه ها از چشم اندازهای سرسبز و آبشارهای مرتفعی بازدید نمایید.

این نواحی دارای چشمه های متعدد و آبشارهای زیبایی است. سرچشمه این رودخانه آب های شیرینی است که نیازهای این نواحی را تامین می کند. اکثر روستاهایی که در این نواحی هستند، به کشاورزی مشغول بوده و رونق زیادی دارد. ساکنین این نواحی نیز از قبیله بنی ریام هستند. شما می توانید در راهنمای سفر به عمان مکان های دیدنی عمان را بیشتر بشناسید.

جبل اخضر

روستاهای نزدیک:

همانطور که اشاره شد این نواحی دارای روستاهای سرسبزی بوده که در نزدیکی کوه ها قرار دارند. این نواحی دارای مزارع، باغ های مرکبات و نخلستان های مختلفی است. این باغ ها با قرارگیری در دامنه کوه ها چشم اندازهای زیبایی داشته و مورد توجه گردشگران هستند. این نواحی دارای چشم اندازهای کوهستانی مختلفی است. کوهستان های این منطقه دارای چراگاه های بسیار طبیعی بوده که از آن ها بازدید خواهید کرد.

هتل آلیلا:

این هتل نیز در عین لوکس بودن جذابیت های زیادی دارد. این هتل یک اقامتگاه رویایی در دل کوهستان های عمان است. اگر می خواهید، سفری هیجان انگیز را تجربه کنید، حتما سری به این اقامتگاه ها بزنید. شما برای طی کردن این مسافت باید مقداری پیاده روی کنید. این هتل از دیدنی های جبل اخضر می باشد.

جبل اخضر کجاست

هوای معتدل:

این کوه ها و هتل آلیلا دارای شرایط آب و هوایی بسیار مناسبی است. در فصل تابستان این نواحی بسیار خنک بوده و به راحتی می توانید از آن بازدید کنید. شما با تورهای عمان می توانید، لذت یک سفر خاطره انگیز را تجربه نمایید. آبشارهای روان در این نواحی هم موجب خنکی هوا و هم سرسبزی طبیعت اطراف شده اند که در کنار آن لذت می برید.

حتماً بخوانید:

در فصل های مختلفی از سال ترکیب رنگ ها موجب جلب توجه شما می شوند. در پاییز نیز شگفتی های زیادی در این نواحی وجود دارند. طراوت در این نواحی بسیار بالا بوده و آرامش خاصی به شما می دهد. این نواحی امروزه از دیدنی های عمان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا