دسته‌بندی نشده

جای ایمدین از چه جوانسازی استفاده کنیم؟

می توان گفت لقب اولین پیشگام مکمل های زیبایی به ایمدین اختصاص دارد، اما این روزها به هر علتی که می تواند حتی به خاطر تحریم های موجود علیه کشورمان باشد قرص ایمدین دیگر وارد کشور نشده و الان یه سالی میشه که توی داروخونه ها دیگه اثری از ایمدین نیست و اگر هر سایت و هر شخصی خارج از داروخونه ها این محصول رو داره میفروشه احتمال قریب به یقین این محصول فیکه و اصلی نیست

به خاطر همین امروز میخوایم تواین مقاله شما را با چندتا مکمل جوان ساز دیگه معرفی کنیم که می تونند جایگزین خوبی برای ایمدین باشن

 

نوشته های مشابه

اولین پشنهادمون که برای جایگزین ایمدین بودن اولویت داره قرص جوانساز یا همان یوث بیلدر دکتر مورد هست که یکی از بهترین برند های موجود در بازار هست

 

قرص جوانساز مورد ( MURAD )

 

کمپانی آمریکایی مورد ( MURAD ) معتقد است برای حل هر مشکلی باید به سراغ سم زدایی منافذ ناحیه تی – زون پوست رفت.

مکمل ضد چروک یوث بیلدر مورد ( MURAD ) نیز با پیروی از اصول این کمپانی به منظور افزایش تولید کلاژن برای قوام دهی و فرم دهی به صورت طراحی شده.

از دیگر ویژگی های مثبت این مکمل آن است که قرص های مشابه حاوی مواد موثره به کار رفته شده در قرص مورد ( MURAD ) قیمتی خیلی بالاتر از آنچه این کمپانی ارزش گذاری کرده است، دارند.

از ترکیبات اصلی قرص جوانساز مورد ( MURAD ) که از درون باعث جوانسازی پوست می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

 

  •  گلوکوزامین، کمپلکس اسید آمینه و ویتامین A که سبب تقویت کلاژن طبیعی و بافت همبند پوست شده و هم چنین با بازسازی سلولی سبب افزایش درخشندگی، رنگ پوست و افزایش قوام پوست می شود.
  •  عصاره دانه انگور سیاه، ویتامین C و ویتامین E سرشار از آنتی اکسیدان بوده و از طریق مبارزه با رادیکال های آزاد مانع ایجاد چروک در چهره شده و با ایجاد نرمی و لطافت، پوست شما را ابریشمی می کند.
  • عصاره جانوران دریایی مثل خرچنگ و میگو که پتنت اختصاصی و ضد پیری کمپانی مورد است.
  • ویتامین B6 و نیاسین امید سبب جذب کامل سایر ویتامین ها و هم چنین درمان تیرگی، لک، جوش های ریز و رطوبت رسانی پوست می شوند.
  •  سلنیوم به همراه ویتامین E بعنوان یک آنتی اکسیدان غیر اختصاصی (عمومی) عمل کرده و از غشاهای سلولی و بافت ها محافظت می نماید.
  •  از دیگر مواد معدنی موثر در سلامت پوست و بدن موجود در مکمل جوانساز مورد می توان به کلسیم، زینک، مس، منگنز، ریبوفلاوین و كارامل اشاره کرد.

 

 

در آخر یادآور می شویم بحث ژنتیک و سازگاری بدن افراد با محصولات مختلف مطلبیست که به هیچ عنوان نمی شود آن را انکار کرد.

علاوه بر تمامی این توضیحات نظر پزشک و تجربیات مصرف شما عاملی مهم در تصمیم گیری انتخاب شما محسوب می شود.

 

برای خرید این مکمل آمریکایی کلیک کنید

قرص المان سیمرع دارو

جایگزین بعدی که شرکت سیمرغ دارو بر ترکیبات مشابه ایمدین آن را ساخته است قرص المان است که این روز ها می تواند جوابگوی خوبی برای نبود ایمدین و گرونی قرصای خارجی مشابه اون باشد

از دیگر ویژگی های این محصول میتوان این چند مورد روهم گفت:

  • حفظ سلامت مو در افرادی که موخوره یا خشکی و شکنندگی مو دارند.
  • حفظ لطافت و نرمی پوست در افراد مبتلا به جوش ، آکنه یا خشکی پوست
  • حفظ مقاومت ناخن در افرادی که مبتلا به پوسته پوسته شدن ناخن ،
  • تغییر رنگ ناخن و یا لکه های سفید رنگ روی ناخن هستند

 

برای خرید این مکمل ایرانی کلیک کنید

قرص پرفکتیل پلاتینوم

یکی از قدرتمند ترین مکمل های جوانساز که شاید کمتر از آن نام برده شده است قرص مکمل پرفکتیل پلاتینیوم ( Perfectil Platinum Supplement ) می باشد

پرفکتیل پلاتینوم محصول شرکت ویتابیوتکس کشور انگلیس است .

قرص پرفکتیل با داشتن طیف کاملی از ویتامین ها، مواد معدنی و ریزمغذی ها نیاز بدن به این مواد حیاتی را تامین کرده و به حفظ سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن شما کمک می کند.

پرفکتیل پلاتینوم یک مکمل غذایی فوق العاده با فرمول عالی است که حاوی روغن دانه انگور سیاه فرنگی، کلاژن بیو مارین (کمپلکس دریایی)، عصاره پوست درخت کاج (Pine bark) , لیکوپن , عصاره چایی سبز , آلفا لیپوئیک اسید , کوآنزیم Q10 , بیوتین , سیستئین , سیلیکون , ویتامین های گروه B , ویتامین C , D و E و همچنین مواد معدنی است . قرص پرفکتیل با داشتن این فرمول کامل به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن کمک کرده و باعث کاهش روند چروک و پیری پوست بر اثر عوامل محیطی می گردد. مکمل پرفکتیل Perfectil با فرمول منحصر به فرد خود در بین مکمل های غذایی موجود در کشور انگلیس رتبه اول را در فروش کسب کرده است. از اینرو شرکت ویتابیوتکس با معرفی قرص پرفتکیل پلاتینوم سعی داشته است تا ارائه محصولات مورد نیاز عموم مشتریان خود را پوشش دهد.

 

ویژگی های قرص پرفکتیل پلانتیوم

  • کمک به حفظ سلامت و تقویت کامل پوست
  • کمک به جوانسازی پوست
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدان
  • کمک به کلاژن سازی
  • کمک به حفظ سلامت و تقویت مو و ناخن

 

برای خرید این مکمل انگلیسی کلیک کنید

 

قرص آلکوژن آلفا

 

کلاژن یکی از فراوان‌ترین پروتئین‌ها در بدن است و بخش بزرگی از پوست، مو و ناخن‌ها را می‌سازد. از لحاظ فنی یک پلی پپتید، کلاژن شامل تلفیقی از اسیدهای آمینه مانند پرولین و گلیسین است، که در همه‌ی بافت‌های همبند در بدن وجود دارد (از جمله اندام های حیاتی!).
گرچه محصولات زیبایی و شامپو‌ها مزایای کلاژن را روی برچسب‌هایشان در بوق و کرنا می‌زنند، اما مزیت‌های واقعی از درمان داخلی نشآت می‌گیرد، نه یک درمان موضعی.

یکی از روش های رایج جذب کلاژن بیشتر مصرف مکمل است که با انواع مختلف تولید شده و در بازار وجود دارند. می توانید از کپسول، پودر یا قرص های کلاژن استفاده کنید. البته بهتر است قبل از مصرف هر نوع مکمل یا دارویی با پزشک مشورت کنید. چون لازم است که دوز مصرف این مکمل ها بر حسب نیاز بدنتان باشد.قرص آلکوژن آلفا یکی از این مکمل هایی است که می تواند کلاژن مور نیاز بدنتان را تامین کند

 

 

ویژگی های محصول: 

آنتی اکسیدان

کمک به حفظ سلامت غضروف و مفاصل

تقویت بافت همبند پوست

تامین پروتئین پوست و، مو و ناخن

برای خرید این محصول آمریکایی کلیک کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا