دسته‌بندی نشده

ثبت نام در لاتاری چگونه است؟

ثبت نام لاتاری یکی از هیجان‌انگیزترین اتفاقات دنیاست که درصورت برنده شدن در آن مسیر زندگی شما عوض خواهد شد. با برنده شدن در قرعه‌کشی می‌توانید به راحتی به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در این کشور ساکن شوید. اگر در مورد شرایط نام‌نویسی چیزی نمی‌دانید، نگران نباشید. در ادامه مقاله نحوه اسم نویسی به همراه راهکارهایی برای افزایش شانس مطرح شده است. تا پایان همراه ما باشید.

مهاجرت آسان به آمریکا با ثبت‌ نام لاتاری

ثبت نام در لاتاری یک راه‌ آسان و کم‌هزینه برای مهاجرت به آمریکا و اخذ گرین کارت این کشور است. آمریکا هر ساله به‌منظور حفظ تنوع نژادی در کشور خود، قرعه‌کشی بزرگی را در سراسر جهان برگزار و از میان داوطلبان به تعدادی از آن‌ها ویزای مهاجرتی اهدا می‌کند. با توجه به مزایای زیادی که مهاجرت و زندگی در آمریکا دارد، هرساله حدود ۵۵ هزار نفر در این بخت‌آزمایی بزرگ شرکت می‌کنند و شانس خود را محک می‌زنند. از میان همه داوطلبان ایرانی که برای نام‌نویسی اقدام می‌کنند، حدود ۷ درصد از آن‌ها برنده قرعه‌کشی می‌شوند و می‌توانند به آسانی یکی از بهترین کشورهای دنیا مهاجرت کنند.

شرایط شرکت در قرعه‌کشی لاتاری

با اطمینان می‌توان گفت که ثبت نام لاتاری یکی از ساده‌ترین برنامه‌های مهاجرتی در دنیاست. برای اینکه بتوانید در این بخت‌آزمایی بزرگ شرکت کنید، درواقع به هیچ چیز احتیاج ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به شکلی اصولی و درست کل فرایند اسم‌نویسی خود را انجام دهید.

البته برای آن که ثبت اسم شما سوخت نشود، باید به دو نکته مهم توجه داشته باشید. مورد اول اینکه باید به سن قانونی ۱۸ سال رسیده باشید و مورد دوم، داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم است؛ اما نگران نباشید. حتی اگر سن شما زیر ۱۸ سال است یا مدرک تحصیلی دیپلم ندارید، باز هم می‌توانید در این قرعه کشی شرکت کنید. اگر کم‌تر از ۱۸ سال سن دارید، از پدر و مادر خود بخواهید که در این قرعه کشی نام‌نویسی کنند. با اسم نویسی آن‌ها، ثبت اسم شما نیز به‌صورت خود به خود انجام خواهد شد. در رابطه با شرط داشتن مدرک تحصیلی دیپلم نیز جایگزین دیگری وجود دارد و آن داشتن سابقه‌کار حداقل دو ساله است.

همانطور که دیدید، همه افراد با هر مدرک تحصیلی یا سنی می‌توانند در بخت‌آزمایی بزرگ مهاجرتی آمریکا شرکت کنند و شانس خود را محک بزنند. اگر شما هم یکی از هزاران هزار افرادی هستید که رویای مهاجرت به یکی از بهترین کشورهای دنیا را دارید، بهتر است که فرصت را از دست ندهید و برای قرعه‌کشی بزرگ لاتاری ۲۰۲۵ آماده شوید.

ثبت نام در لاتاری چگونه است؟

نحوه ثبت‌ نام لاتاری در سایت کارت سبز

کارت سبز یکی شرکت مهاجرتی بزرگ و شناخته شده برای مهاجرت به کانادا و آمریکاست که بیش از ۱۲ سال سابقه کار درخشان دارد. اگر قصد ثبت نام لاتاری برای سال جاری را دارید، بهتر است که به سایت اینترنتی کارت سبز مراجعه کنید. فرایند اسم‌نویسی بسیار ساده است. پشتیبانان سایت نیز همواره آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما هستند.

برای شروع کار بعد از ورود به سایت www.cartesabz.net ، به دنبال گزینه ثبت نام لاتاری بگردید و روی آن کلیک کنید. در صفحه باز شده باید تمام اطلاعات هویتی خود را به‌درستی وارد کنید؛ به همین دلیل توصیه می‌شود که حتما تمام مدارک را در کنار خود داشته باشید. البته نگران نباشید، امکان اضافه کردن یا ویرایش اطلاعات از طریق پنل کاربری وجود خواهد داشت. در ادامه مراحل زیر را دنبال کنید:

آپلود عکس

یکی از مهم‌ترین مدارکی که برای ثبت اطلاعات نیاز دارید، عکس مناسب است. عکس آپلودی شما باید جدید باشد. اگر از عکس‌های قبلی خود استفاده می‌کنید، نهایتا باید حدود ۶ ماه از آن گذشته باشد. عکس انتخابی باید تمام رخ بوده و هیچ اکسسوری مانند عینک، پیرسینگ، کلاه و … نباید صورت شما را پوشانده باشد. حجاب داشتن برای خانم‌ها منعی ندارد، به‌شرطی که اجزای صورت به‌طور کامل مشخص باشند.

پرداخت مبلغ و دریافت کد رهگیری

بعد از ثبت کامل مشخصات و اطمینان از صحیح بودن اطلاعات و مناسب بودن عکس آپلودی، باید هزینه شرکت در قرعه‌کشی را بپردازید. نحوه پرداخت مبلغ در سایت به دو روش مستقیم و غیرمستقیم وجود دارد. در روش غیرمستقیم، بعد از انجام کارت به کارت باید عکس رسید را در پنل کاربری خود آپلود کنید. به نظر، پرداخت مستقیم راحت‌تر و آسان‌تر است. بعد از پرداخت موفق، کد رهگیری برای شما ارسال می‌شود که تا پایان قرعه‌کشی باید آن کد را داشته باشید‌.

ثبت نام در لاتاری چگونه است؟

راهکار افزایش شانس قرعه‌کشی لاتاری به‌صورت قانونی

همانطور که می‌دانید، برای همه داوطلبین ثبت نام لاتاری تنها یک شانس وجود دارد و به هیچ وجه نمی‌توان در آن تقلب کرد. شاید به دلیل همین عادلانه بودن شرایط قرعه‌کشی باشد که بسیاری از افراد در آن شرکت می‌کنند. برای آنکه شانس خود را به هیچ تبدیل نکنید، بهتر است که از روش‌های تقلبی برای افزایش شانس خود استفاده نکنید؛ چراکه در‌صورت مشخص شدن موضوع، همان یک شانس شما هم سوخت خواهد شد. البته این بدان معنا نیست که به هیچ وجه نمی‌توانید شانس خود را برای شرکت در قرعه‌کشی افزایش دهید. در ادامه راهکارهایی را مطرح می‌کنیم که با توجه به آن‌ها می‌توانید با شانس بیشتری در بخت‌آزمایی حاضر شوید.

ثبت اسم دو شانسه لاتاری

همانطور که می‌دانید، همه افراد به صورت تکی می‌توانند برای قرعه‌کشی اسم‌نویسی کنند. نام نویسی تک نفره که برابر با یک شانس است؛ برای آنکه دو‌ شانس لاتاری در بخت آزمایی داشته باشید، بهتر است که همسر یا والدین شما نیز دوباره در قرعه‌کشی شرکت کنند. به این نحو که یک بار آقا به‌عنوان نفر اصلی شرکت کرده و همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را به‌عنوان زیر مجموعه معرفی می‌کند. بار دیگر نیز خانم نفر اصلی نام‌نویسی باشد و همسر و فرزندان خود را به‌عنوان زیر مجموعه معرفی کند. در صورت برنده شدن یکی از زوجین چه در نام‌نویسی تک شانسه و چه دو شانسه، برای شخص برنده و کل افراد زیر مجموعه‌ ویزا و گرین کارت آمریکا صادر خواهد شد.

اسم‌نویسی سه شانسه لاتاری

اگر بتوانید با سه امتیاز در برنامه مهاجرتی آمریکا شرکت کنید، شانس خوبی برای برنده شدن خواهید داشت. تمامی افراد مجرد بین ۱۸ تا ۲۱ سال می‌توانند یک‌بار به‌عنوان زیر مجموعه پدر و بار دیگر به‌عنوان زیر مجموعه مادر در بخت‌آزمایی شرکت کنند. با نام‌نویسی جداگانه و تکی نیز شانس سوم برای آن‌ها فعال خواهد شد.

ضمن یادآوری این نکته که تمام افرادی که فرایند اسم نویسی خود را از طریق سایت کارت سبز انجام می‌دهند، ثبت نام دوشانسه آن‌ها بدون پرداخت هزینه بیشتر و به‌صورت خودکار انجام خواهد شد.

مزایای برنده شدن در قرعه‌کشی مهاجرتی لاتاری

اگر بعد از ثبت نام لاتاری جزو آن دسته از افراد خوش شانسی باشید که اسم شما در لیست برندگان قرار بگیرد، ویزای مهاجرتی آمریکا برای شما صادر خواهد شد. اگر به همراه خانواده خود در این بخت‌آزمایی شرکت کرده باشید، می‌توانید آن‌ها را نیز همراه خود ببرید. برای سکونت در آمریکا و بهره‌مندی از یک زندگی خوب و بدون دغدغه دست شما باز است و می‌توانید در ایالت دلخواه خود ساکن شوید. برای آنکه از بزرگ‌ترین بخت‌آزمایی جهان جا نمانید، بهتر است که همین امروز اسم نویسی خود را در سایت کارت سبز انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا