دسته‌بندی نشده

تکنو Pova ۳: مقرون به صرفه با باطری ۷,۰۰۰ میلی آمپری!

کمپانی تکنو از جدید‌ترین اسمارت فون خود با نام Pova 3 رونمایی کرده که به همراه یک باطری غول پیکر و ویژگی‌های مناسب برای گیمینگ عرضه خواهد شد. همچنین این اسمارت فون به یک چیپست هلیو G88 و رام قابل توسعه در هر دو آپشن حافظه خود نیز مجهز خواهد بود. مدل Pova 3 هم اکنون در وبسایت آمازون با شروع قیمت از 11,499 روپیه هند قابل خرید می‌باشد.

تکنو Pova 3

پنل جلویی Pova 3 شامل یک صفحه نمایش 6.9 اینچی LCD با وضوح تصویر Full HD+ و ریفرش ریت 90 هرتز در برخی سناریو‌ها، می‌باشد. علاوه بر این، ناچ حفره‌ای موجود بر روی صفحه نمایش این اسمارت فون میزبان یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. همچنین به منظور عکاسی باکیفیت‌تر در فضاهای تاریک یک فلاش LED دوگانه‌ی باریک در قسمت بالای قاب مورد استفاده قرار گرفته است. در پنل پشتی این گوشی شاهد به کارگیری از یک مجموعه دوربین سه گانه هستیم که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دو لنز نامعلوم تشکیل شده است.

تکنو Pova 3

به علاوه، یک فلاش LED چهار گانه نیز در کنار مجموعه دوربین این اسمارت فون به چشم می‌خورد. کمپانی Transsion که برند مادر کمپانی تکنو محسوب می‌شود مدل Pova 3 را “اولین گوشی 7,000 میلی آمپری هند با شارژ سریع 33 واتی می‌نامد” که این گفته به لحاظ فنی درست بوده ولی در عین حال بسیار اغراق آمیز است. چرا که گلکسی M51 در آگوست سال 2020 اولین گوشی دارای ظرفیت باطری مشابه بود که وارد کشور هند شد و حتی پیش از آن در اکتبر 2018 هوآوی میت 20 پرو قابلیت شارژ مشابهی را معرفی کرد.

تکنو Pova 3

خوشبختانه این اسمارت فون از قابلیت شارژ معکوس با توان 10 وات نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین کمپانی تکنو در ساخت آن از Graphene Film Cooling که یک لایه‌ی نازک از جنس گرافیت است استفاده کرده و به منظور خنک کنندگی بهتر به کار گرفته می‌شود. بخش نرم افزاری این اسمارت فون به وسیله‌ی رابط کاربری HiOS 8.6 تامین می‌گردد که به ادعای کمپانی آمازون بر پایه‌ی اندروید 12 ایجاد شده است.

تکنو Pova 3

خریداران تکنو Pova 3 می‌توانند از میان سه رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای انتخاب کنند. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه دارای چهار گیگابایت رام و 64 گیگابایت حافظه داخلی معادل 11,499 روپیه هند یا 145 دلار بوده، با این حال نسخه‌ی قدرتمندی از این گوشی نیز وجود خواهد داشت که برابر با 12,999 روپیه هند یا 165 دلار قیمت گذاری شده است.

تکنو Pova 3

ترجمه اختصاصی مجله دلگرم
اویس فرجاد

بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید درباره تکنو اسپارک ۹T بدانید!

جزئیات بیشتر درباره گوشی متفاوت Nothing منتشر شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا